Toon posts:

Speakers voor Onkyo 608

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo heren,

Na veel onderzoek gedaan te hebben, heb ik besloten om een Onkyo 608 aan te schaffen. Alleen nu heb ik nog speakers nodig. Ik heb veel gelezen over Jamo, Canton, enz. Alleen wil ik geen grote vloerstaande luidsprekers in mijn woonkamer hebben (zoals de jamo 606). Ik ben op zoek naar een 5.1 set. Mijn budget is rond de 600 euro. Ik ben van plan om volgende week naar Correct te gaan om een aantal speakers sets te beluisteren. Ik hoop dat jullie een aantal suggesties voor mij hebben. Alvast bedankt.

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-02 20:05

silitek

Tubes Only

Voor dat bedrag kun je aan aardig 5.1 setje kopen. Kef eitjes doen het ook goed. Maar ga idd maar eens luisteren en maak een lijstje voor jezelf.

Tubes....It's what make music music!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 11:15

FeaR

In GoT we trust

Dit soort topics draaien veelal op niets uit. Voornaamste reden is dat audio, en vooral speakers, zo persoonlijk zijn dat er geen goede of foute antwoorden zijn. Dit gaat straks gewoon een topic worden waarin of gezegd wordt dat je zelf moet gaan luisteren (wat je inderdaad moet gaan doen) of er worden gewoon loos was merken plus types speakers genoemd omdat die goed zouden klinken. Maar nogmaals: dat zegt niets, want audio is persoonlijk. Gewoon lekker naar Correct gaat en luisteren naar alles wat in je budget en smaak valt, dan blijft er vanzelf een set over die goed klinkt en te plaatsen is.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.