Op zoek naar een nieuw set, een aantal vragen.

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views

• Japsuh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:21
Hallo,

Ik ben de laatste tijd een beetje aan het rondkijken voor een beter stereoset. Een half jaar geleden heb ik al nieuwe speakers gekocht (Dali Concept , alleen mijn stereoset is vind ik niet helemaal toereikend.

Nieuw of tweedehands maakt mij niet uit (al heb ik niet heel veel geld te besteden, liefst maximaal 1000,-). Ik heb de volgende dingen al gezien:

Versterkers:
Nad C 355BEE

CD-spelers:
Nad C 545BEE
Philips CD880

Tuners:
Alleen Nad, hoeft niet zo bijzonder te zijn. Ik luister weinig radio.

Wat ik allemaal aan wil sluiten:
- CD-speler
- Platenspeler
- Tuner
- Computer

Ik heb een aantal vragen:
- Ik heb gelezen dat NAD qua betrouwbaarheid af en toe te wensen overlaat, is dat zo?
- Ik lees heel vaak dat de CD 880 een goede speler is, maar is dit vergeleken met oude spelers of ook bijvoorbeeld met de NAD? Ik heb ook de Sony ES serie gezien, maar dit design spreekt me niet zo aan en bij Sony heb ik een beetje een 'cheap' gevoel. Zijn er nog meer tweedehands modellen/merken die de moeite waard zijn?
- Wat zijn nou echt merken waar ik naar moet kijken voor leuke tweedehandjes? Ik heb ook veel gelezen over bijvoorbeeld Akai vroeger, toen was het goed maar nu bagger. Het betekent denk ik niet dat wanneer een merk nu goede apparaten maakt dat dit vroeger ook zo was neem ik aan.

P.S. Mijn andere topic is om een of andere vreemde reden gesloten...??

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:13

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.