Geluid door stereo(aux) en Headset

Pagina: 1
Acties:

• Eagleman7
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-02 10:36
Dit is het probleem:

ik heb 2 geleuidskaarten ( 1 op moederbord en 1 in pci slot ) nou heb ik op de moederbord geluidskaart me stereo en me microfoon van me headset.

op me 2de pci geluidskaart zit alleen het geluid van me headset ( omdat dit geluid veel mooier is )

Nou wil ik dus kunnen kiezen door welke geluidskaart welk geluid komt van een applicatie. nu zit er in niet alle applicaties zo'n ding waar je kan kiezen.

ik zou ook graag alle geluiden door allebij de dingen door laten komen, bijv: winamp die muziek afspeelt door me headset en stereo tegelijk.

Kan iemand mij hiermee helpen?

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:40

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Volgens mij is dit niet mogelijk, Windows concentreerd zich standaard maar op 1 geludskaart, je zult in Windows zelf een keuze moeten maken wanneer dit in de applicatie niet mogelijk is. Verder is dit niet echt iets voor dit subforum daarom een kleine verhuizing.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Eagleman7
In WIndows 7 geluids mixer staan er 2 geluidskaarten. daarbij staat er per geluidskaart welke applicatie aangemeld is bij welke geluidskaart. dan kan je nog het volume wijzigen per applicatie.

maar ik kan niet zelf zeggen welke applicatie onder welke geluidskaart komt ( alleen in de applicatie zelf, maar omdat ze niet allemaal zo'n optie hebben )

daarom de 2 vragen in mijn eerste bericht

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:11

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kan iemand mij hiermee helpen?
Vast wel, maar dan moet je je vraag ook niet in een verkeerde subforum dumpen :o

Audio & HiFi is er niet voor niets...

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!

• Eagleman7
voor de 2de keer gemoved :P deed die andere mod het waarschijnlijk fout

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 11:15

FeaR

In GoT we trust

Eagleman7 schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 18:36:
voor de 2de keer gemoved :P deed die andere mod het waarschijnlijk fout
Weet niet waar je je topic als eerste had geplaatst?
In Overige Hardware is het inderdaad niet goed, dus die move daarvandaan begrijp ik. Alleen twijfel ik nu weer om dit topic te moven richting de Windows sectie. Aangezien het gebruik van twee geluidskaarten tegelijk toch iets is waar Windows de niet-werkende-factor in is...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Eagleman7
Ja. waar moet het nou naartoe :p word er nu effe gek van :P
Pagina: 1