Nieuw stereoset, wat te kiezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views

• Japsuh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:21
Hallo,

Ik ben de laatste tijd een beetje aan het rondkijken voor een beter stereoset. Een half jaar geleden heb ik al nieuwe speakers gekocht (Dali Concept 8), alleen mijn stereoset is vind ik niet helemaal toereikend.

Nieuw of tweedehands maakt mij niet uit (al heb ik niet heel veel geld te besteden, liefst maximaal 1000,-). Ik heb de volgende dingen al gezien:

Versterkers:
Nad C 355BEE

CD-spelers:
Nad C 545BEE
Philips CD880

Tuners:
Alleen Nad, hoeft niet zo bijzonder te zijn. Ik luister weinig radio.

Wat ik allemaal aan wil sluiten:
- CD-speler
- Platenspeler
- Tuner
- Computer

Zoals je ziet ben ik nog niet helemaal thuis in de audio wereld op het gebied van versterkers en cd-spelers. Hebben jullie nog wat advies?

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-02 13:51

Tijn96

In speed we trust

persoonlijk ben ik niet zo'n fan van Philips hifi. Maar een NAD set is altijd erg mooi.
maar ga nooit af op internet maar ga gewoon naar een winkel en neem je eigen cd's mee
en ga luisteren. laat je gehoor beslissen. En als ze jou speakers niet hebben neem ze dan
zelf mee want dan weet je hoe ze op jouw speakers klinken.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:50
Philips spelers zijn voor hun geld heel goed. De meeste loop werken in peperdure spelers zijn gewoon van Philips.

Kijk ook eens naar van medevoort, Heel goedkoop tweedehans te vinden !

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:13

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Japsuh schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 16:45:

Zoals je ziet ben ik nog niet helemaal thuis in de audio wereld op het gebied van versterkers en cd-spelers. Hebben jullie nog wat advies?
Jep, lees je even in op het gebied van versterkers en CD spelers. Dan kom je iets beter beslagen ten ijs en kan je een "beter" topic openen. Want, op dit moment is je TOK 0%.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.