• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28
Ik heb een nieuwe u600 gekocht via een webwinkel. Deze zou simlock vrij zijn. Helaas blijkt het toestel nu een hi pre paid te zijn met simlock. Nu kan het toestel wel terug en zal de lock eraf gaan. Echter vraag ik me af of het toestel aangepaste Hi firmware heeft. Aangezien ik met mijn vodafone sim niet in het menu kan komen en ik via google niets kan vinden hoop ik dat hier een prepaid gebruiker is die het weet. Ik weet dat bv t mobile aanpassingen maakt in het menu die niet bruikbaar zijn met andere providers. Ook zijn bepaalde instellingen niet te wijzigen (nummer voicemail)

Het gaat dus om een sgh U600B met firmware U600BASHB1 en ik zou graag willen weten of er in het menu / instellingen van dit toestel speciale (branded) Hi pre paid beperkingen zitten.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hi (en KPN) branden eigenlijk nooit hun toestellen... Met uitzondering van de I-Mode toestellen van vroeger...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28
Ginz schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 19:54:
Hi (en KPN) branden eigenlijk nooit hun toestellen... Met uitzondering van de I-Mode toestellen van vroeger...
bedankt voor de reactie. De simlock is er inmiddels af en ik heb hem volledig naar eigen instellingen op vodafone kunnen aanpassen. Er waren inderdaad geen branded beperkingen.