Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Sinds kort beleef ik weer plezier aan dat spelletje, en ik ben blij dat men er alles aan doet om cheaters het leven zuur te maken, sterker nog: om cheaten onmogelijk te maken.
Door al die nare herinneringen die ik heb aan mensen, die het leuk vonden om met cheats mijn hobby te verneuken, moet ik toch echt even wat :r:r:r:r:r:r's kwijt.
Ga eens oefenen jij. Cheaten is zielig.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
ik heb al een paar weken geen cs meer gespeeld omdat er nergens meer een server te vinden is waar geen cheaters zitten...
ik
Verwijderd
Ik walg van jou soort.... M'n hele Clan doet dat....Op vrijdag 09 maart 2001 18:20 schreef poohbeer het volgende:
En welke werken nog op de GoT servers
Kan poohbeer ff gebanned worden van GoT
Verwijderd
hopelijk houdt het nu op met dat gecheat bij online gaming...
Speedcheat kan niet meer, daar is een patch voor verschenen, die ze op alle servers hebben geinstalleerd.Op vrijdag 09 maart 2001 18:46 schreef Eddo het volgende:
ik speel afgelopen dagen weer aardig wat CS, maar ben (nu ik er over nadenk) geen cheaters tegen gekomen, campers en dat soort figuren wel... maar die speedcheat heb ik al een tijdje niet meer gezien!
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Ik ben dom en slecht in CS. Welke cheat kan ik gebruiken om mijn below-low skills te verhogen tot een niveau dat ik iemand kan doden. en nog het liefst op de eigen server waar ik hier vraag om cheats, terwijl ik verdomd goed weet dat iedereen een hekel heeft aan cheaters.
In een notendop dan -> * Warbringer
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
dan kan ik weer gaan KNALLUH
want ik was toen best wel goed.. nu zal wel ff wenne zijn.. (als ik clan vind) maar daarna?
Tsja dat begin ik me ook af te vragen eigenlijk, poohbeer vertoont hier nogal dom gedrag, terwijl ik van hem een hoger niveau gewend ben. Ben je dronken??Op vrijdag 09 maart 2001 19:40 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik heb je al een paar keer op GoT gezien, en je konn aardig meekomen. Waarom cheaten? Meen je het wel serieus?
Verwijderd
Een Cheater = laaaaaaag....Op vrijdag 09 maart 2001 20:10 schreef Captain Pervert het volgende:
Tsja dat begin ik me ook af te vragen eigenlijk, poohbeer vertoont hier nogal dom gedrag, terwijl ik van hem een hoger niveau gewend ben. Ben je dronken??
Ik snap het niet...Als je niet in multiplayer games kan winnen moet je maar de fun voor anderen gaan verpesten door te cheaten.... Ik weet dat heel veel Clanners het met me eens zijn dat het zeeeeer zielig is....
dit was gewoon informatief van welke cheats zou ik kunnen tegenkomen..
eneuhhm.. voor je om bans roept, zorg eerst dat je zeker bent dat je me begrijpt pls
dat was dus ook de bedoeling hiervan marv, en ik vraag om welke op got werken omdat ik daar natuurlijk speel zodat ik weet op welke ik kan/moet letten..Toen ik de topicnaam zag d8 ik dat het wel een leuke tread zou zijn... gewoon wat nieuwtjes over cheats die d'r zijn.... maar als die kerel wil weten welke er nog werken op bepaalde server..
warbringer: gewoon ik ben slecht en doe me best om ietsje beter te worden!
fricking eveil IK WIL NIET CHEATEN!!!!!!
pervert: thx, maar dit was dus gewoon een topic omdat ik in gans me CS-GOT carriere nog maar 1 cheat heb gezeien (speedcheat)
laatste keer:
IK WIL NIET CHEATEN!!!!
ik wou enkel weten welke er allemaal zijn..
damnit.. volgende keer stel ik me vraag wel wat duidelijker hoor
Er valt natuurlijk niks te downloaden daar..:)
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
da's nu precies wat ik eigenlijk vroeg!Op vrijdag 09 maart 2001 21:23 schreef Ook het volgende:
Voor wat echte info over cheats kan je even kijken op Apushardware.com naar een aardig artikel met leuke screenshots...
Er valt natuurlijk niks te downloaden daar..:)
Ook
eindelijk iemand die't net verkeerd opvat
Alle clientside cheats waarvoor geen serverside fix is uitgebracht zullen werken op de GoT servers....
Kleine hint... als we denken dat iemand cheat... krijgt ie een ban.... dusss.... als ik ik zie dat iemand cheat op de server is ie weg... voor altijd.
[GoT]ArRayage out.
arrayage: jij hebt me al vaak genoeg zien doodgaan en er nog lol in hebben ook om te denken dat ik zou cheaten!Op vrijdag 09 maart 2001 21:42 schreef Raymond v/d H het volgende:
Ik vat 't op zoals ik 't doe...
Alle clientside cheats waarvoor geen serverside fix is uitgebracht zullen werken op de GoT servers....
Kleine hint... als we denken dat iemand cheat... krijgt ie een ban.... dusss.... als ik ik zie dat iemand cheat op de server is ie weg... voor altijd.
[GoT]ArRayage out.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
ik heb verschillende aimbots (je vizier gaat automatisch naar het hoofd van je tegenstander) geprobeerd maar die kon ik niet aan de gang krijgen.. ook een autoshooter (schiet automatisch zogauw je vizier op een tegenstander komt) kreeg ik niet aan de praat. Verder nog spikemodels geprobeerd, dat werkte wel: uit elke speler steken dan onwijs grote pijlen zodat je ook achter een hoekje bijv. een grote pijl ziet dat er iemand zit (blauw=CT, rood=T). Die spikemodels vertragen bij mij mn framerate alleen nogal.. (nog maar 15fps..)
Verder ook nog een wallhack getry-ed (door muren heen kijken) : werkte ook niet.
En dan nog de speedcheat, die werkt ook wel, maar alleen onder win9x. Maar dat is niet zo'n serieuze cheat.. iedereen ziet het en er valt dus geen eer aan te behalen..
Even voor de duidelijkheid: IK GEBRUIK ZE DUS NIET!! ik
Maar ik heb dus wel gezien wat sommige cheats precies doen en het is dus ook ontzettend lame als mensen dit gebruiken
Hopelijk zijn al die cheats met CS 1.1 verleden tijd.. tenminste de eerste paar dagen.. zullen al wel gauw weer nieuwe worden gemaakt voor 1.1 :(
* witchdoc speeld ze spelletje echt 'naakt'
in je console (~) intikken:Op vrijdag 09 maart 2001 23:01 schreef poohbeer het volgende:
hoe krijg je dat frame/sec gedoe in beeld enzo?
* Jake speeld ze spelletje echt 'naakt'
net_graph x
x = 0 is weer uit.
1,2,3,4,5 zijn verschillende weergaven van (ongeveer) hetzelfde.
P.S. als je geen console hebt, dan moet je HL met "-console" op de command line starten (is meestal (altijd geloof ik) zo bij de CS/TFC short-cuts)
Edit: Damn GoT-lag, nu was ik te laat...
Je kan ook positie van net_graph instellen met net_graphpos 2 zoiets en anders duw je maar op tab totdat ie langskomt
Net_graph 3 kostte volgens mij de minste FPS
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik dacht het ook, maar netgraph uit kost nog minderOp vrijdag 09 maart 2001 23:18 schreef YakuzA het volgende:
Net_graph 3 kostte volgens mij de minste FPS
Ik heb ook meestal uit, omdat je alles toch wel weet, leuk dat je ziet dat er choke is, maar zie ik zo ook wel
Verwijderd
Als je wil weten welke cheats er allemaal zijn, ik dacht dat er op counter-strike.net of counterstrike.nl een heel stuk staat over welke cheats er allemaal zijn. Of anders is het 1 van de andere aangesloten sites.
Ik heb altijd met een hoop lol cs gespeeld, vanaf beta 5, maar heb nu al meer als 2 maanden niet meer gespeeld omdat er zo geen reet meer aan is.
Volgens mij zie je niet alles cheats behalve de speed, skin en invisble cheat. De rest kan je alleen maar vermoeden. Volgens mij word er nog volop gecheat.Op vrijdag 09 maart 2001 18:46 schreef Eddo het volgende:
ik speel afgelopen dagen weer aardig wat CS, maar ben (nu ik er over nadenk) geen cheaters tegen gekomen, campers en dat soort figuren wel... maar die speedcheat heb ik al een tijdje niet meer gezien!
Maar goed ik zit nu dus te wachten op 1.1 omdat valve beloofd had om alle cheats te blocken.
Dus ik hou de sites goed in de gaten en wat schept mijn verbasing. Dit bericht:
Ik vrees dat het nooit meer word zoals het wasPunkbuster hacked
Ook servers met punkbuster zijn niet meer veilig aangezien Punkbuster gehacked is. Zal binnenkort meer over volgen...
Commander -BoBo-
aah, dat kan wel eens handig zijn want nu zie'k me health en ammo niet duidelijk meer..Op vrijdag 09 maart 2001 23:18 schreef YakuzA het volgende:
Je kan ook positie van net_graph instellen met net_graphpos 2 zoiets en anders duw je maar op tab totdat ie langskomt
btw, best wel triestig dat zelfs [GoT]'ers me om dit topic 'gaan noemen' als'k opduik
Verwijderd
[GoT]Dutch Commando
vanwaar die ':r' knul?Op vrijdag 09 maart 2001 23:31 schreef --BoBo-- het volgende:
Ten eerste ik heb nog nooit gecheat en ook nog nooit een cheat gedownload onder het mom van "wel ff proberen"
Verwijderd
Verwijderd
LOL :):):)Op zaterdag 10 maart 2001 23:27 schreef ZAC het volgende:
Als je in counterstrike de volgende code zes keer achtereenvolgens intypt 'AYBABTU', en dan de je cd rom lade 4 keer open en dicht doet, krijg je een extra kogel, voor het pistool.
Waarom??? Wat heb je eraan. De mensen die de cheats maken denken alleen maar dat ie meer gedownload word. Er komen alleen maar meer mensen te weten dat er cheats zijn. Die mensen gaan ze altijd wel ff uitproberen op een server, dus is er kans dat weer meer mensen die cheat willen. Wat denk je, als niemand een cheat zou downloaden worden ze echt niet gemaakt hoor. En wat heb jij eraan, jij weet op welke manier andere mensen jou "lame" killen. Tjoh, daar heb je veel aan. Daarom kots ik erop :r:r:r:r:r:rOp zaterdag 10 maart 2001 23:22 schreef rick_h het volgende:
[..]
vanwaar die ':r' knul?
Op zaterdag 10 maart 2001 23:27 schreef ZAC het volgende:
Als je in counterstrike de volgende code zes keer achtereenvolgens intypt 'AYBABTU', en dan de je cd rom lade 4 keer open en dicht doet, krijg je een extra kogel, voor het pistool.
Ze werken niet ;):Pja en typ in je console 'gg money' voor $16000
Oh vier keer vandaar dat het niet lukteOp zaterdag 10 maart 2001 23:27 schreef ZAC het volgende:
Ordi vertelde me een hele tijd geleden nog iets over een soort van cheat die gebruikt werd om 2 wapens tegelijk te vervoeren.
Hierbij gooide je telkens een wapen voor je uit, pakte het volgende weer op, gooide het weer weg, pak je eerste wapen weer op, etc.
dat noem ik geen cheat.. is volkomen nutteloos.. je koopt een gun en die drop je (met + toets bij mij), dan koop je nog een gun en hou je de hele tijd "+" ingedrukt en loop je naar voren.. je hoort dan aldoor KLAK-KLAK-KLAK... en je tegenstander horot dat ook heel hard en als je plotselig een tegenstander tegenkomt kun je nooit zo snel de goede gun pakken..Op maandag 12 maart 2001 10:52 schreef Booster het volgende:
Ordi vertelde me een hele tijd geleden nog iets over een soort van cheat die gebruikt werd om 2 wapens tegelijk te vervoeren.
Hierbij gooide je telkens een wapen voor je uit, pakte het volgende weer op, gooide het weer weg, pak je eerste wapen weer op, etc.
ja klopt, maar opzich vond ik het wel grappig bedachtOp maandag 12 maart 2001 11:14 schreef rick_h het volgende:
dat noem ik geen cheat.. is volkomen nutteloos.. [...] als je plotselig een tegenstander tegenkomt kun je nooit zo snel de goede gun pakken..
Tis alleen vast niet handig, maarja...
Verwijderd
Dan heb je volgens mij nog name cheat ofzo, daarmee zie je de namen van de spelers boven de mannetjes staan. Ook geinig en heeft niemand last van.
Burst scripts heeft iemand die al genoemd???
Dat is wel cheaten
Ik moet trouwens zeggen dat ik de laatste tijd weinig last heb van cheaters
Ik moet zeggen, dat er de laatste tijd zeer weinig cheaters zijn..
Er zijn teveel gasten die anderen uitmaken voor cheater..
Die gasten die dat vaak zeggen kunnen er zelf niet veel van, en toch denken ze dat ze goed zijn.. Als er dan iemand beter is dan hun, dan zeggen ze, dikke cheater dit..
Dat soort lui suckt..
Ze weten zelf niet hoe ze cs moeten spelen..
Dus als iedereen nu een wat minder soort over cheats, dan wordt het spelen toch iets leuker..
buy script is simple, gewoon 1 druk op de knop en je hebt armor, DE en coltOp maandag 12 maart 2001 11:23 schreef SuB het volgende:
buyscripts lijkt me opzich wel handig eigenlijk. Ik hoop toch altijd hetzelfde pakketje en dat doe ik altijd voordat de buytime is afgelopen. Scheelt gewoon wat knoppen drukken. Ik heb het nog niet uitgeprobeerd maar ben ik van plan wel te doen eigenlijk. Imo is dat dan ook niet cheaten.
Dan heb je volgens mij nog name cheat ofzo, daarmee zie je de namen van de spelers boven de mannetjes staan. Ook geinig en heeft niemand last van.
Burst scripts heeft iemand die al genoemd???
Dat is wel cheaten
Ik moet trouwens zeggen dat ik de laatste tijd weinig last heb van cheaterssinds dat speedcheat gebeuren af is gelopen bedoel ik dan.
wel handig
psiesOp maandag 12 maart 2001 15:39 schreef The Fox het volgende:
Iedereen zeurt soms erg veel over cheaters..
Ik moet zeggen, dat er de laatste tijd zeer weinig cheaters zijn..
Er zijn teveel gasten die anderen uitmaken voor cheater..
Die gasten die dat vaak zeggen kunnen er zelf niet veel van, en toch denken ze dat ze goed zijn.. Als er dan iemand beter is dan hun, dan zeggen ze, dikke cheater dit..
Dat soort lui suckt..
Ze weten zelf niet hoe ze cs moeten spelen..
Dus als iedereen nu een wat minder soort over cheats, dan wordt het spelen toch iets leuker..
ach verder kan je het zo gek niet bedenken of er is wel een cheat voor. laatst zag ik een prez op the dust rondlopen, en toen was ie T en toen weer CT echt vaag, toen heb ik em maar lekgeschoten, was een TK
dan heb je nog idd de spiked models, lof lines (line of fire lijnen, zie je de ongeveer exacte line of fire van een wapen, gaat overal doorheen)
namen boven mannetjes is cheat, want dan zie je meteen (ook asl het wat donkerder is) of iemand T of CT is
dan heb je idd de burst scripts
de headshots scripts (die autoamtisch op iemand hoofd hoogte richten -> wordt nutteloss zodra iemand op een krat oid staat of bukt
natuurlijk zijn er ook nog de asus see through drivers
etc etc etc *zucht*
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
O en Poohbeer, ik dacht al van niet.
dat staat dan klein links bovenaan je scherm en zorgt (geloof ik) niet voor minder fps..
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.
Je kan ook gewoon sneller klikken... of regelmatiger... 2 toetsen instellen voor primary fire, zodat je met 2 vingers kan klikken... etc..
Geen echte cheat IMHO
Vind ik dus zeker wel een echte cheat! het is gewoon lame, dat je sneller kan schieten als iemand anders (zonder sneller te klikken)Op maandag 12 maart 2001 19:33 schreef Raymond v/d H het volgende:
Dat schieten kan je ook gewoon een bind van maken...... zelfde als bursts etc...
Je kan ook gewoon sneller klikken... of regelmatiger... 2 toetsen instellen voor primary fire, zodat je met 2 vingers kan klikken... etc..
Geen echte cheat IMHO
Je kan net zo snel schieten dan als iemand die snel klikt....
Je kan niet met een AWP in hetzelfde tempo schieten als een mp5...
shies... dus geen cheat.