Een hele simpele vraag, maar ik kan het antwoord niet echt vinden. Is er anno 2010 een programma waarmee ik gewoon een DVD kan kopieren naar mijn server (kinder DVDs die nogal lijden onder de kinderhandjes en ik daarom gewoon op harde schijf wil hebben) en waarbij ik makkelijk de "boodschappen" aan het begin (alleen voor privé gebruik, geschikt voor alle leeftijden, je kent het wel) kan verwijderen?
Ik gebruik voor DVD kopieën meestal DVD shrink (is alweer wat jaartjes oud), maar die kan die boodschappen alleen verwijderen als ik re-authoring doe en dan ben ik de menu's ook kwijt en dat wil ik niet. Ik heb net even naar DVDFab gekeken, maar die lijkt ook niet te kunnen wat ik wil. Iemand een idee hoe ik dit wel makkelijk kan doen?
Ik gebruik voor DVD kopieën meestal DVD shrink (is alweer wat jaartjes oud), maar die kan die boodschappen alleen verwijderen als ik re-authoring doe en dan ben ik de menu's ook kwijt en dat wil ik niet. Ik heb net even naar DVDFab gekeken, maar die lijkt ook niet te kunnen wat ik wil. Iemand een idee hoe ik dit wel makkelijk kan doen?