Ik moest voor school een website maken voor mijn eindwerk. Ik heb dit dan in photoshop gemaakt, maar nu heb ik een probleem. Als ik mijn website in photoshop opslaag dan krijg ik een .html bestand en een mapje images waar alle "prentjes" staan van mijn lay-out. Maar ik moet een gastenboek maken met Webdevelopper Express 2008 (ASP.net) en dit op mijn website plaatsen. Als ik in Webdevelopper mijn .html bestanden toevoeg krijg ik geen lay-out van de site die ik gemaakt heb in photoshop maar alleen een paar kaders waar niks instaat.. Weet iemand een oplossing hiervoor?
De HTML die photoshop maakt is alleen geschikt voor showdoel einden, als je de website wilt aanpassen zal je toch echt zelf de HTML code moeten gaan aanpassen.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
En zeer waarschijnlijk zijn alle kaders gevuld met plaatjes en zijn je verwijzingen niet meer goed in WE2008 (express). 
Ik zou je wel willen vragen (mocht je dit ooit nog lezen) om voortaan iets meer zelfinzet te tonen. Laat eens zien wat je hebt geprobeerd, waar je op hebt gezocht, waarom je denkt dat het niet werkt. Dit subforum gaat o.a. over HTML code en je hebt geen letter html gepost
Ik zou je wel willen vragen (mocht je dit ooit nog lezen) om voortaan iets meer zelfinzet te tonen. Laat eens zien wat je hebt geprobeerd, waar je op hebt gezocht, waarom je denkt dat het niet werkt. Dit subforum gaat o.a. over HTML code en je hebt geen letter html gepost
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.