Call of Duty World at War Punkbuster probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vossie94
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:01
Hallo

Ik heb een probleem met punkbuster bij call of duty world at war.
Bij veel servers wordt ik er na een paar seconden uitgegooid met het bericht:

''mijn naam'' Punkbuster permanent ban issued on this Game Server for Player ''mijn naam'' ... Prior kick/ban

Deze ban heb ik nog nooit eerder gehad. Mijn nickname is geen Unkown Soldier maar Vossie94 dus daar kan het niet aanliggen.
Verder heb ik al met pbsetup geüpload naar de nieuwste versie. Mijn ping is ook redelijk normaal. Zo rond de 50 met servers in de buurt (engeland, frankrijk, duitsland) en ongeveer 150 met servers uit amerika.

De versie van mijn world at war game is 1.7 (de recentste versie)

Hebben jullie deze melding ook al eens gehad of weet iemand een oplossing?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:52
Je hebt schijnbaar eens iets gedaan wat niet mag. Probeer voor de zekerheid eens een andere nickname ingame.
Maar mogelijk is gewoon je cd-key gebanned. Waar heb je deze gekocht?

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vossie94
Heb hem een jaartje geleden gekocht.
Maar dit heb ik maar op een paar servers. Op andere servers kan ik uren gamen.
Maar ik gebruik echt geen hack tools, ik glitch niet en ik vloek niet en ik chat altijd in het engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:52
Zijn die andere gameservers ook servers waar Punkbuster op draait? Misschien verklaart dat waarom het niet op alle servers is.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:14

steveman

Comfortabel ten onder

81.19.208.38:28960 Gebruik alleen BOLT-ACTION rifles! (Dus Kar, springfield, arasikalala en mosin)

Probeer die server eens, daar kom ik wel eens op en daar draait sowieso punkbuster.

Anders moet je eens proberen te achterhalen van wie de bewuste server is, en hopen dat ze reageren op je mailtje waarin je vraagt waarom je (PER ONGELUK O-) ) verbannen bent.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft heb ik het topic een schop gegeven naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vossie94
Volgens mij draaien op al die servers toch wel punkbuster?

Hoe kan ik eigenlijk zien of een server punkbuster heeft als ik 'in-game' zit.
Kan ik dit ergens zien in het menu van WAW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Probeer je Pbuster eens handmatig te updaten, een outdated versie doet soms de meest gekke dingen.

http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vossie94
Hmm volgens mij ben ik op een of andere manier toch echt uit die server gebanned. Geen idee waarom maar ik ben in ieder geval van die servers gebanned.

Krijg alleen maar bij bepaalde servers telkens dat bericht. Net heb ik nog 1,5 uur cod heb zitten spelen zonder problemen. Ik krijg trouwens nooit meer die irritante foutmelding van Corrupt file/memory.

Van mij mag dit topic wel dicht want mijn probleem is opgelost.
Pagina: 1