ff een .nl domeintje reggen voor mijn forum, welk?

Pagina: 1
Acties:

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 22:38
Ik wil graag ff een .nl domein registreren voor mijn forum maar ik zit nog een beetje te dubben over het adres dat ik neem.
Ik kan www.maxonic.nl nemen maar dat is mijn nick en niet het naam van het forum. Ik kan ook de naam van het forum gaan reggen. (mijn forum heeft alleen nog geen naam dus die zal ik dan ff moeten verzinnen) Ten derde kan ik een naam reggen die al standaart voor forum staat, die zijn alleen zo ver ik weet allemaal in gebruik....

Wat o Wat zal ik doen? :?

Verwijderd

Verzin wat.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 10:53
Pfft, wees beetje creatief zeg.

• Maxonic
Ja, dan zal ik wel geen fantasie hebben want ik weet het echt niet. Mischien moet ik wel gewoon niet zeuren en mijn nick reggen, dat lijkt me alleen zo ongebruikelijk.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:25

Destruction

(ex-)Automonteur

Een .nl domeintje kost zo'n 60,- gulden p/mnd. dat is waarom ik het niet heb gedaan .

Ik heb het bij http://www.f2s.com gedaan.

wel traag & bagger host maar ok.

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Maxonic
Ja, ik heb ook al enkele jaren de voorkeur uit laten gaan naar een gratis hoster maar ik wil nu toch wel weer ff wat verder. Ik kon kiezen tussen 2 dingen: Zelf een servertje opzetten, een apache met perl als module. Dit zuigt alleen vanwege de 16k upstream limiter van @home. :( Of voor F125,- per jaar een .nl domein laten hosten met 25 MB schijfruimte, enz. enz. Naja, kijk zelf maar...

Ik zit zelf nu nog steeds erg te twijfelen. Laat ik het zo zeggen: Als ik een service kan vinden die tegen ee redelijke prijs een DNS kan reserveren dan ga ik hem op mijn eigen servertje draaien, en anders ga ik over naar optie 2.

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:30
Op vrijdag 09 maart 2001 18:39 schreef Maxonic het volgende:
Ja, ik heb ook al enkele jaren de voorkeur uit laten gaan naar een gratis hoster maar ik wil nu toch wel weer ff wat verder. Ik kon kiezen tussen 2 dingen: Zelf een servertje opzetten, een apache met perl als module. Dit zuigt alleen vanwege de 16k upstream limiter van @home. :( Of voor F125,- per jaar een .nl domein laten hosten met 25 MB schijfruimte, enz. enz. Naja, kijk zelf maar...

Ik zit zelf nu nog steeds erg te twijfelen. Laat ik het zo zeggen: Als ik een service kan vinden die tegen ee redelijke prijs een DNS kan reserveren dan ga ik hem op mijn eigen servertje draaien, en anders ga ik over naar optie 2.
35 piek per jaar bij widexs, en dan kun je (voor mij) voldoende dns instellen (A en MX)

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Pagina: 1