IK heb enkele weken geleden een jvc HD everio gekocht (699€) en heb er al 3 maal terug moeten gaan naar de winkel omdat het beeld nooit scherp word nochtans iemand die we kennen heeft dezelfde en heeft wel een zeer scherp beeld. in de winkel vinden ze niets die stuk is maar toch word het nooit scherp en de verkoper ziet dit ook zou iemand toevallig weten wat het probleem zou kunnen zijn en wat we er kunnen aan doen hopelijk kan iemand mij helpen of tenminste het^probleem uitleggen.
Met ietwat correctere interpunctie:
Garantie
Garantie
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Anoniem: 357439 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:23:
[...]
het is garantie maar ze willen er geen nieuwe geven omdat ze het probleem wel zien maar nie vinden

Koop jij hem elders waar je wel service krijgt en zij proberen de camera dan maar opnieuw te slijten.
(Laat de winkel maar stoeien met hun leverancier waar het aan ligt, jij hebt gewoon recht op een goed werkend apparaat. Of hun nu weten waar het exact aan ligt of niet.)
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Anoniem: 22659
Staat de macro functie van de camera soms aan? Staat de camera misschien op handmatig scherpstellen?
nee normaal staat het allemaal op automatich en zijn dit eigenlijk goede cameras of had ik beter een andere gekocht?Anoniem: 22659 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:32:
Staat de macro functie van de camera soms aan? Staat de camera misschien op handmatig scherpstellen?
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 357439 op 30-04-2010 14:20 ]
Pagina: 1