Toon posts:

mediaspeler opent niet HELP !!

Pagina: 1
Acties:
  • 748 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik ben een ei wat computers en dat soort dingen betreft.
Maar normaal gesproken lutk hetgeen wat ik nu probeer.

Ik heb een mediaspeler mede8er, ik heb deze nu naast de computer gezet en wil graag een gedownloade film erop zetten.

Normaal gesproken doe ik de speler in het stopcontact en zon stekkertje in de zijkant erin, druk 1 keer op het aan knopje en hij opent zich in station F.

Nu gebeurt er helemaal niks en als ik bij "deze computer" kijk staat er dvd speler bij F :/

Ik snap er heeeeelemaal niks meer van dus ik hoop echt dat iemand me het uit kan leggen...

groetjes !

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:04:
Hallo,
Ik ben een ei wat computers en dat soort dingen betreft.
Maar normaal gesproken lutk hetgeen wat ik nu probeer.

Ik heb een mediaspeler mede8er, ik heb deze nu naast de computer gezet en wil graag een gedownloade film erop zetten.

Normaal gesproken doe ik de speler in het stopcontact en zon stekkertje in de zijkant erin, druk 1 keer op het aan knopje en hij opent zich in station F.

Nu gebeurt er helemaal niks en als ik bij "deze computer" kijk staat er dvd speler bij F :/

Ik snap er heeeeelemaal niks meer van dus ik hoop echt dat iemand me het uit kan leggen...

groetjes !
Ik kan je vertellen dat met bovenstaande probleemomschrijving er geen hulp zal komen. Wat heb je ondertussen al geprobeerd om het probleem op te lossen? Waar haal je de film vandaan om op dat apparaat te zetten?

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zit de usb-kabel in je computer als je hem in de speler steekt? Zit de stekker in het stopcontact?

Verwijderd

Topicstarter
jah de stekker zit erin en de usb kabel ook.
Ik ben er inmiddels achter dat er bij station f, een ander prgramma geopent is :S
Ik heb geprobeert deze te verwijderen maar hij zegt dat dat programma door iets of iemand in gebruik is.

Verwijderd

Start je pc eens een keer opnieuw op

Verwijderd

Topicstarter
Heb de pc opnieuw gestart...

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05:09

F.West98

Alweer 17 jaar hier

zit dr een andere stick (usb) in? een (wat voor kastje?) hoeft niet altijd bij F te staan. Dat is de volgorde. Bij mij gaat een usb-stick continu naar F en dan naar G
edit:
staar de mediaspeler dan bij G ofzo?

[ Voor 13% gewijzigd door F.West98 op 29-04-2010 15:43 ]

2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Verwijderd

Topicstarter
nee er zit dezelfde usb stick in,.
Normaal gesproken als ik de mediaspeler dus aanzet komt die altijd bij F te staan.
en nu blijft daar maar een ander programma staat die ik niet kan verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
G staat een verwisselbare schijft, hetzelfde geldt voor H, I en J

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:45:
G staat een verwisselbare schijft, hetzelfde geldt voor H, I en J
en als je op 1 van die schijven klikt, wat zie je dan? Het spijt me om te zeggen maar je wekt denk ik best wat irritatie op bij de mensen die je proberen te helpen omdat je net niet even dat extra stapje zet. Je had zelf toch al op die schijven kunnen klikken en ons kunnen melden wat je ziet? Het is hier geen helpdesk, een beetje eigen inspanning is ook niet verkeerd en heel leerzaam :)

Verwijderd

Topicstarter
bij alle stations geeft die aan L
plaats een schijf of een ander geschikt medium in station ...
Ik ben al een aantal uur mezelf suf aan het piekeren hoe ik dit kan doen, uit wanhoop heb ik hier een account gemaakt.

• MeatLoaf
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-01 09:33
Waarschijnlijk heeft windows weer dezelfde schijfletter toegekend. Maar aangezien deze al bezet is moet je handmatig de schijf-letter wijzigen.
Dit doe je bij computerbeheer-schijfbeheer.

Verwijderd

Topicstarter
Oke dankje daar heb ik wat aan, ga het eens even proberen!! :)

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nu bij schijfbeheer, zou je me uit kunnen leggen hoe ik dat nu verder moet doen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:11:
ik ben nu bij schijfbeheer, zou je me uit kunnen leggen hoe ik dat nu verder moet doen?
http://www.lmgtfy.com/?q=how+to+change+driveletter

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik zou daar niet nu al aan beginnen. Het moet gewoon iets simpels zijn. Trek de usb-kabel eens uit de mediaspeler als 'ie aanstaat en steek hem er dan weer eens in.
Mooie, kende ik niet :P

[ Voor 37% gewijzigd door Artcore op 29-04-2010 16:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt voor de link, maar mijn engels is niet zo perfect...
Ik ga de usb kabel er even uit halen en er weer in doen...
edit: gedaan, maar nog steeds niks :/

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2010 16:18 ]

• MeatLoaf
google eens op "stationsletter veranderen".

Verwijderd

Topicstarter
Heb erop gegoogeld en zou er wel uit kunnen komen maarrr...
Ik zit nu bij schijfbeheer, daar zie ik 3 dingen onder elkaar staan:
Acer (c)
Acerdata (d)
poservice

daaronder staan allemaal vakjes met de stations, maar hoe kan ik de mediaspeler nou koppelen aan 1 van die lege stations?

• MeatLoaf
Je moet je mediaspeler niet koppelen aan een van de reeds bestaande stations.

Als je je mediaspeler aan je pc gekoppeld is moet deze in schijfbeheer zichtbaar worden.
Daarna kun je van de stationsletter van je mediaspeler wijzigen naar een nog niet gebruikte letter. En deze letter wordt dan weer zichtbaar in de verkenner.

In theorioe althans. Als je mediaspeler niet zichtbaar is in schijbeheer dan is er een ander probleem.
Maar post eens een plaatje van je schijfbeheer, zodat wij ook kunnen zien welke stations er zijn.

Verwijderd

Topicstarter
ohhh god voel me echt dom ...
Heb een prinscreen gemaakt van het schijfbeheer maar hoe kan ik die nu hier laten zien?
mediaspeler is niet zichtbaar bij schijfbeheer....

• MeatLoaf
Dit kun je doen bijvoorbeeld via http://www.tinypic.com

Verwijderd

Topicstarter
heb de ¨printscreen in word geopend en opgeslagen; probeer hem nu bij tinypic te uploaden maar hij geeft dit aan Uploaden mislukt. Invalid format (jpg|bmp|gif|pcx|png|psd|tif)

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-02 17:03

Roytoch

Nietes

Word is ook geen afbeelding. Printscreen plakken in paint, opslaan als jpg, uploaden.

Welles

Verwijderd

Topicstarter
schaam me dood....
nou het is gelukt!
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/35m30q8.jpg

bij deze de printscreen van mijn schijfbeheer...
hopen dat iemand er wat mee kan...

• MeatLoaf
Kun je ook een schermafdruk maken als je het scherm van schijfbeheer gemaximaliseerd hebt. Het gedeelte rechtsonder is het belangrijkste en daar kunnen we nu niet zoveel van zien.

Verwijderd

Topicstarter
denk dat ik het maar opgeef, snap er echt niks meer van

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem nu gemaximaliseerd hoop dat je me kunt helpen...
wanhoop nabij.
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/15rdzjq.jpg

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-02 13:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

:W Welkom op GoT amour5.

Spijtig dat je wat technische problemen hebt, maar in je zoektocht naar hulp heb je je schijnbaar niets van Het algemeen beleid aangetrokken. Mocht dat komen omdat je het niet gelezen hebt: doe dat dan alsnog.
Bottom line: we zijn geen helpdesk. GoT is een community voor de ervaren enthousiasteling. Hulp bij tech problemen kan wel worden geboden, maar alleen als je zelf reeds uitputtend onderzoek hebt gedaan en daar ziet het niet naar uit. Daarom sluit ik dit topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.