Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is heel simpel, ik heb op een rommelmakt voor onze jongerensoos een camcorder gekocht. Niks bijzonders maar ik wil hem bij vizuals inzetten als livestream webcam. Er is over dit merk niks te vinden. Dus vraag me af of iemand weet waar ik drivers voor de JTC DV6000 kan vinden.

Hoop het....

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 01:08

job

Hang hem aan je pc, en zoek naar de vendor en device code (systeembeheer, details, hardware id). Gooi die nummers in google en kijk eens hoe ver je komt.

Verwijderd

Laat me raden: dit model werkt op AA batterijen die in een accu vormige plastic houder gaan?

Edit: @ hierboven: nice, weer wat geleerd.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2010 13:56 ]

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Misschien moet je iets meer informatie geven, aangezien een google op "JTC DV6000" bar weinig laat zien over het apparaat. Over welke aansluitingen beschikt hij? Hoe wil je hem aansluiten?

... MMORPG Addict.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat je de volgende code bedoeld: USB\VID_052B&PID_3B02&Rev_0000
Dat brent mij bij de volgende website,, maar ga er vanuit dat dit FAKE is..

Wat batterij betreft: het lijkt toch echt op een blokje en geen ingehulste batterijtjes..

Aansluiting: Het is gewoon usb.. (je hebt in het apparaat een instelling voor webcam,.. die staat aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2010 14:07 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 01:08

job

Ik kom met die code op drivercure uit en haal daar netjes een driver op.
Probeer het eens zou ik zeggen.

[ Voor 7% gewijzigd door job op 29-04-2010 14:14 ]

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:50
probeer het eens met driverguidetoolkit, als ie klaar is met ennumeraten, op je cam klikken, en dan kijken of je daar de chipset kan uitlezen, dan kun je meestal wel een driver vinden.

op deze site: http://jtc_co__ltd.en.productscn.com/ProductList/1.htm kan ik zo snel nix vinden...

who put a "stop payment" on my reality check

Pagina: 1