Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
Allereerst, ik ben nieuwe hier dus ik hoop dat ik dit in de juiste sectie post, zoniet dan kunnen de mods het verplaatsen.

Ik ben van plan om eind mei een nieuwe game pc aan te schaffen. Ik heb al enige tijd rond gekeken en verschillende samenstellingen gehad. Maar heb nu ongeveer wel ongeveer het systeem wat ik wil hebben.
Het enige wat ik nu dus vraag aan de experts hier om feedback, en evt kleine aanpassingen zoals grafische kaart oid. (als er voor 5 euro meer een betere is oid.)

Ik ga het systeem merendeel gebruiken om te gamen.

hier mijn systeem:
wat er nog bij zit maar niet in de productlijst stond

GeiL 4 GB DDR3-1333 Kit

mvg mauro

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je moet in de BBG topics zijn, zie ook *LET OP* - Wat moet ik kopen. Maar ook daar gaan ze wel meer verwachten dan alleen een geheugenlatje.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
De producten staan boven de post in dat lijstje

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 12:07