Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[feat] tagtracker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

Stel je bent geinteresserd in de nieuwe Nokia N8, wat zou het dan fijn zijn als je ergens op de hoogte wordt gehouden met alle updates over de N8 - zoals een nieuw frontpage-artikel, een nieuwe pw-winkel die hem levert, een nieuw forumpost, of een nieuwe tweakblog waarin de N8 wordt behandeld of een nieuwe poll. Veel wordt al getagt maar nog niet alles, zodra dat wel t geval is zou er dan ook een soort tagtracker kunnen komen (een klein beetje vergelijkbaar met Google Alerts). Maar dan veel beter ingedeeld.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:43

Boss

+1 Overgewaardeerd

Lijkt mij een zinnig idee. Een soort gecombineerde feed van alle delen van de site. Ken eigenlijk geen site die het heeft. Ik zou het iig gebruiken!

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:51
Is misschien (ook) een leuke feature voor de sidebar, dat je een aantal tags op kan geven die je zou willen volgens en dat je dan de meest recente (actieve) topics/nieuwsposts met die tags te zien krijgt. Zoals je nu dus bijvoorbeeld ook forumtopics in de sidebar kan zien, maar dan gefilterd op tags die jou boeien.

Alleen zijn tags op forum los van tags op frontpage, dus de combinatie daarvan lijkt me lastiger.

The devil is in the details.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Mute schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:26:
Is misschien (ook) een leuke feature voor de sidebar
Dat ding heet de tracker :Y)
Alleen zijn tags op forum los van tags op frontpage, dus de combinatie daarvan lijkt me lastiger.
Die zijn natuurlijk wel te koppelen, al zijn de nieuwsberichten minder rijkelijk getagged dan de topics, waardoor veel koppelingen zouden missen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:39

crisp

Devver

Pixelated

Mute schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:26:
Tags die zowel op de frontpage als op het forum bestaan worden gedeelt hoor ;)

Intentionally left blank

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:51
crisp schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:36:
[...]

Tags die zowel op de frontpage als op het forum bestaan worden gedeelt hoor ;)
Dat dacht ik ook wel, maar er zijn ook zat tags die niet op de frontpage bestaan natuurlijk. Een tag 'N8' bijvoorbeeld is veel te specifiek voor de frontpage, dus dan zou je geen nieuwsartikelen krijgen.

The devil is in the details.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:39

crisp

Devver

Pixelated

Mute schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:37:
[...]

Dat dacht ik ook wel, maar er zijn ook zat tags die niet op de frontpage bestaan natuurlijk. Een tag 'N8' bijvoorbeeld is veel te specifiek voor de frontpage, dus dan zou je geen nieuwsartikelen krijgen.
Dat klopt, en ik denk ook niet dat de redactie zo gedetailleerd gaat taggen...

Een dergelijke feature waarbij je site-wide mixed content zou kunnen opvragen op basis van een (of meer) tags is dus alleen mogelijk op een wat meer globaal niveau.

Intentionally left blank

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

http://gathering.tweakers.net/rss/list_taggedtopics/tag/<tag> kan je al wel toevoegen als custom RSS-feed aan je tracker :Y) Dan heb je de forumtopics met die tag iig allemaal te pakken, eventueel je FeedID er aan hangen om ook topics uit de besloten gedeelten te kunnen zien.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Pagina: 1