Ik heb een Sparkle SX95GT512D2-DPP 9500GT 512MB kaartje.
Probleem wat ik ermee heb is dat PowerMizer totaal niet werkt. Ik zie maar 1 performance niveau en dat is topsnelheid. Nu heeft iemand de suggestie gedaan dat ik mogelijk in het BIOS van het kaartje opties voor PowerMizer aan zou kunnen zetten en gaf de tip om naar NiBiTor te kijken. Dat ziet er leuk uit, maar ik heb helaas geen BIOS voor de Sparkle. Ik heb mijn twijfels of het een goed plan is om er een willekeurig ander 9500GT BIOS in te flashen, zou dat veilig zijn? En hoe kan ik anders het BIOS dat al in de kaart zit dumpen om te proberen of het valt te bewerken?
[edit]Dom van mij zeg dat kan blijkbaar gewoon met NiBiTor.
Er zat ook geen readme file bij met wat het kan/doet en ik ben nog van het oude stempel dat denkt alleen met BIOSen te kunnen klooien vanaf een speciale opstartdisk of eventueel DOS bootflop.. Ik had NiBiTor ook alleen nog met wine bekeken dus ik moet toch maar ff op een oude schijf Windows installeren om dit voor elkaar te krijgen..
Probleem wat ik ermee heb is dat PowerMizer totaal niet werkt. Ik zie maar 1 performance niveau en dat is topsnelheid. Nu heeft iemand de suggestie gedaan dat ik mogelijk in het BIOS van het kaartje opties voor PowerMizer aan zou kunnen zetten en gaf de tip om naar NiBiTor te kijken. Dat ziet er leuk uit, maar ik heb helaas geen BIOS voor de Sparkle. Ik heb mijn twijfels of het een goed plan is om er een willekeurig ander 9500GT BIOS in te flashen, zou dat veilig zijn? En hoe kan ik anders het BIOS dat al in de kaart zit dumpen om te proberen of het valt te bewerken?
[edit]Dom van mij zeg dat kan blijkbaar gewoon met NiBiTor.

[ Voor 20% gewijzigd door Mentalist op 29-04-2010 04:22 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®