Verwijderd

Topicstarter
Hoi onlangs heb ik een sony bravia KDL 32s5500 aangeschaft. Dezelfde dag heb ik hem geinstalleerd.
Er is een mogelijkheid voor een CI+ module. Deze heb ik ook aangeschaft en geprobeerd te installeren. Volgens diversen sites zou een ziggo module met smatcard gewoon moeten werken.
Weet iemand of het inderdaad kan? Volgens de specificaties van de tv moet het kunnen......

Ziggo gebeld en alles na laten kijken en het klopt. Maar nu wil ik de tv herstellen naar de fabrieks instellingen. Weet iemand hoe dat moet?

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-02 22:11
De Sony KDL-32S5500 heeft geen DVB-C Tuner aan boord, enkel een DVB-T tuner die dus voor KPN Digitenne geschikt is. CI+ CAM en smartcard zullen dus ook niet gaan werken op de Sony tv. http://www.sony.nl/produc...s#pageType=TechnicalSpecs

Er staat in de specificaties MPEG2 Tuner, dat is de tuner die gebruikt wordt voor KPN Digitenne. Het CI+ ready slaat enkel op het platform (ofwel de techniek van de werking van de module).

De tv kan via algemene instellingen weer terug gezet worden naar de fabrieksinstellingen.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.