Dag mede tweakers,
Ik heb hier een laptop staan ( HP elite book 8530P ) windows XP helemaal up to date.
Videokaart : ATI Mobility Radeon HD 3650 (256 MB )
Display specs : 15.4" diagonal WXGA anti-glare (1280 x 800 resolution); 15.4" diagonal WSXGA+ anti-glare (1680 x 1050 resolution)
zoals je kunt zien zou hij als resolutie 1680 X 1050 moeten ondersteunen .
Echter wanneer ik laptop op deze resolutie zet dan moet ik scollen over het beeld om alles te kunnen zien .
Het lijkt er dan op dat hij het niet ondersteund.
Echter in de ATI catalyst center zegt hij dat hij het ondersteund ( modus wordt weergegeven ) .
Echter krijg ik het maar niet aan de gang . Wie heeft de oplossing ?
Wat heb ik zelf al gedaan ?
- Videokaart drivers laatste update geinstalleerd ( van HP site ) ati heeft hier namelijk niet een algemene driver voor .
- Alle videokaart drivers verwijderd. en op nieuw geinstalleerd.
- DPI veranderd .
- extern scherm aangesloten ( dan doet hij het wel alleen op het extern scherm ) .
- gekeken of grote pictogrammen weergeven uit stond.
- Onder verschillende account ingelogd.
Helaas werkt dit allemaal niet.
Wie kan me helpen ?
thx.
Ik heb hier een laptop staan ( HP elite book 8530P ) windows XP helemaal up to date.
Videokaart : ATI Mobility Radeon HD 3650 (256 MB )
Display specs : 15.4" diagonal WXGA anti-glare (1280 x 800 resolution); 15.4" diagonal WSXGA+ anti-glare (1680 x 1050 resolution)
zoals je kunt zien zou hij als resolutie 1680 X 1050 moeten ondersteunen .
Echter wanneer ik laptop op deze resolutie zet dan moet ik scollen over het beeld om alles te kunnen zien .
Het lijkt er dan op dat hij het niet ondersteund.
Echter in de ATI catalyst center zegt hij dat hij het ondersteund ( modus wordt weergegeven ) .
Echter krijg ik het maar niet aan de gang . Wie heeft de oplossing ?
Wat heb ik zelf al gedaan ?
- Videokaart drivers laatste update geinstalleerd ( van HP site ) ati heeft hier namelijk niet een algemene driver voor .
- Alle videokaart drivers verwijderd. en op nieuw geinstalleerd.
- DPI veranderd .
- extern scherm aangesloten ( dan doet hij het wel alleen op het extern scherm ) .
- gekeken of grote pictogrammen weergeven uit stond.
- Onder verschillende account ingelogd.
Helaas werkt dit allemaal niet.
Wie kan me helpen ?
thx.
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/