Een gek probleempje wat ik ook had met mijn speakers (ik zit altijd vol met gekke probleempjes op de één-of-andere manier) was het volgende.
Ik had een nieuw setje gekocht (Logitech Z-2300) en dat netjes op mijn onboard soundcard aangesloten (X48-DQ6). Ik had ook maar uit één speaker (de rechter in dit geval) geluid. Boxjes omgedraaid (zitten individueel in de subwoofer geprikt) om te kijken of mijn linker speakertje kapot was, maar deze deed het op rechts ook gewoon. Niets mis met de speakertjes dus.
Ik denken dat de aansluiting kapot was en vervolgens de speakers op mijn frontpanel aangesloten. Nog steeds het zelfde probleem. Ik even mijn oude setje erbij gepakt om te testen of de aansluiting op mijn MoBo echt kaduuk was, en warempel beide setjes doen het ineens perfect. (Ja, ik had bij toeval mijn nieuwe setje nog op het frontpanel geprikt gelaten.)
Als ik mijn oude speakers ontkoppel van het MoBo verlies ik weer geluid op links, maar als beide setjes aangesloten zijn is er geen probleem. Toen heb ik maar wat oude iPod oortjes achterin geplugd en mijn oude boxjes weggehaald. Speakers in het frontpanel blijven het prima doen.
Raar maar waar. Misschien het proberen waard voordat het MoBo RMA gaat
En sarcasme =>
http://lmgtfy.com/?q=Sarcasme
Forums are like a herd of performing elephants with diarrhoea -- massive, difficult to redirect, awe-inspiring, entertaining, and a source of mind-boggling amounts of excrement when you least expect it.