Album wordt 3 keer op Iphone gezet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07 12:02
Ik zit met het volgende probleem. Al mijn albummappen bevatten een .pls of .m3u afspeellijst bestand.

Als ik deze naar mijn iphone kopieer zegt de iphone dat dit bestand niet ondersteunt wordt. Dit is dus goed.

Nu zit ik met het probleem dat als ik een albummap in een keer op mijn iphone zet hij toch die bestanden meeneemt en daardoor de muzieknummers 3 keer erop zet. Dit is dus niet de bedoeling.

Het is dus zo dat ik de nummers van bijvoorbeeld Album A er 3 keer op heb staan.

Mijn vorige Ipod deed dit niet. Hoe kan ik dit voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 22:12

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Als je iTunes gebruikt, kopieert hij toch alleen wat je in de muziekbibliotheek hebt staan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc
Ik heb op men Iphone muziek handmatig beheren aanstaan. Dus ik sleep gewoon de muziek vanuit mijn windows verkenner naar de Iphone in de map muziek of de afspeellijst die ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 22:12

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Hm en als je eerst al je muziek importeert in iTunes, daar controleert of er eventuele dubbelen zijn (is een knopje voor), en het dan vanuit iTunes naar iPhone>muziek sleept? Dat zou het probleem moeten oplossen, dunkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
Ik had een soort gelijk probleem, bij mij kwam dit omdat ik de nummers niet goed ingesteld had en hij zag elk nummer van een album als nieuw album dus had ik iets van 10 keer het zelfde album erin staan.

Wat ik gedaan heb :

> Sleep de muziek naar ITunes.
> Gebruik de zoek functie op alleen die nummers te selecteren
> Gebruik (Shift + klik) op alle nummers te selecteren die er na de zoekoptie nog instaan.
> Druk op Ctrl + I
> Maak elk nummer "lid" van het zelfde album, hier kun je eventueel ook plaatjes etc toevoegen.

Mijn muziek was 1 grote rommelboel geworden heb dus maar alles eraf gegooid en opnieuw netjes gerangschikt (op de bovenstaande manier), dit werkt het beste als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc
Mr.Qips schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:15:
Hm en als je eerst al je muziek importeert in iTunes, daar controleert of er eventuele dubbelen zijn (is een knopje voor), en het dan vanuit iTunes naar iPhone>muziek sleept? Dat zou het probleem moeten oplossen, dunkt me.
Dit kan niet omdat ik dan met een aparte bibliotheek moet werken wat niet mogelijk is.

@ Helioss:

Dit probleem had ik ook, maar dat is helaas niet gelijk aan het probleem wat ik heb.
(Het probleem wat jij hier boven aan kaart heb heb ik opgelost door middel van een MP3 tag programma over al de album-artiest gelijk in te stellen. Zo wordt het probleem ook opgelost.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc
Niemand die dit probleem herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Ik herken het wel degelijk, maar de enige oplossing die voor mij werkt is gewoon alle .m3u bestanden deleten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
of de info veranderen van het album? kijk eens of hij onder een groep valt, of dat er een ander album is met dezelfde naam? (selecteer alle nummers van het album, rechtermuisknop, info)
Pagina: 1