Beste keuze?

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoii ,

Ik wil graag een nieuwe videokaart kopen (budget max. 100 euro) , maar ik weet niet welke ik moet nemen. Ik wil ermee gaan gamen. Zouden jullie mij kunnen vertellen welke videokaart het beste is voor mijn pc? (het is een HP pavilion m7570)

specificaties pc via sisoftware sandra

Processor
Model : AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4200+
Speed : 2.2GHz
Cores per Processor : 2 Unit(s)
Threads per Core : 1 Unit(s)
Type : Dual-Core
Integrated Data Cache : 2x 64kB, Synchronous, Write-Back, 2-way, Exclusive, 64 byte line size
L2 On-board Cache : 2x 512kB, ECC, Synchronous, Write-Back, 16-way, Exclusive, 64 byte line size

Computer
Platform Compliance : AMD LIVE!
Bus(es) : ISA X-Bus PCI PCIe IMB USB FireWire/1394 i2c/SMBus
Multi-Processor (MP) Support : No
Multi-Processor Advanced PIC (APIC) : Yes
Total Memory : 2GB DIMM DDR2

Chipset
Model : AMD Athlon 64 / Opteron HT Hub
Front Side Bus Speed : 2x 1GHz (2GHz)
Total Memory : 2GB DIMM DDR2
Memory Bus Speed : 2x 245MHz (490MHz)

Video System
Video Adapter : NVIDIA GeForce 7500 LE (4 PS3.0, 3 VS3.0 552MHz, 256MB DDR3 2x810MHz, PCIe 1.00 x16)

Network Services
Network Adapter : NVIDIA nForce Networking Controller - Pakketplanner-minipoort (Ethernet, 100Mbps)

Power Management
Mains (AC) Line Status : On-Line

Operating System
Windows System : Microsoft Windows XP Professional Media Center 5.01.2600 (Service Pack 3)
Platform Compliance : x86

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Nee. Maar je kan jezelf er natuurlijk ook in verdiepen door reviews etc te lezen. :) (eventueel in combinatie met de pricewatch)

[ Voor 22% gewijzigd door Mr. Awesome op 28-04-2010 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi hypotonize , dankjewel voor je reactie. Ik heb het al wel geprobeerd om een geschikte kaart te vinden , maar dit lukte niet zo goed. Ik had de volgende kaarten gezien :
- NVIDIA GeForce GTS250 512 MB PCI-E van msi
- ati Radeon HD4850, 1024 MB, GDDR3, 256 bit van club 3d
- ati Radeon HD5670 1GB van club 3d

zou je me dan kunnen vertellen welke hiervan het beste is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Let ook op het verbruik van de kaarten, en of je een eventuele noodzakelijk 6pin pci-express connector op je voeding hebt zitten of je met verloopjes moet gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:02
Of dat de standaard voeding in die HP ook genoeg stroom kan leveren aan de nieuwe videokaart, die verbruiken namelijk wat meer als die 7500LE die je nu hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo , ik had er eigenlijk wel op gerekent dat ik een nieuwe voeding zou moeten gaan kopen deze levert maar 300 watt. Maar ik doelde eigenlijk meer met mijn vraag op de prestaties . (Mijn beeldscherm is een samsung syncmaster t220 22'' btw)

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hoi questionmark? :W

Op GoT verwachten we dat je in staat bent om deze vragen voor een groot deel zelf te beantwoorden. Het internet staat vol met informatie, reviews en benchmarks waarmee je kunt uitzoeken of de kaarten geschikt zijn voor je pc, of ze aan je eisen voldoen en welke de snelste is. Je hebt dus nog een hoop leeswerk in het verschiet, maar daar is nog niemand ooit dommer van geworden.

Succes met je zoektocht en veel plezier op GoT. Lees voor je verder gaat met posten vooral Het algemeen beleid eens door.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.