Verwijderd

Topicstarter
vandaag een nieuwe plasma TX50G20 gekocht :) . Echter bij uitpakken zag ik dat er op het scherm een vlek zat, waarschijnlijk een vingerafdruk oid. Geen probleem dacht ik, want met een zeer zachte doek veeg je die gewoon eraf. Helaas die veeg je er dus niet gewoon vanaf.

Het lijkt wel of van dat stuk de coating laag eraf is. Als je langs het scherm kijkt zie je een, voor mij normale, groene zweem. Normaal omdat ik al 5 jaar plasma heb en dit fenomeen herken. Echter op de plaats van de plek is deze blauw-achtig.

Uiteraard gebeld met Panasonic en enige dat ik te weten ben gekomen is dat met geen echte glasplaat meer gebruikt, zoals bij de G10 en V10 modellen maar overgestapt zijn om een nieuw soort acryllaat plaat. Hun reactie was heel voorzichtig schoonmaken met clean safe, speciaal hiervoor geschikt. Erg vreemd dat je een "vingerafdruk" op die manier moet verwijderen maar goed ik heb dat spul gekocht en ........helaas. Vlek gaat niet weg, sterker nog het lijkt gewoon wel of hij gaat glimmen ? kan toch niet waar zijn dat je met een vingerafdruk de coatinglaag verwijdert ?

Iemand hetzelfde meegemaakt ? anders bij deze een waarschuwing waar je mogelijk je voordeel mee kunt doen.