Ik kan niet meer in mijn laptop komen, windows vista home premium. Gast acount werkt wel, maar vanuit daar kan ik niks. Mijn gewone acount ( beheerderssacount ) heb ik beveiligd met een wachtwoord en ik ben bang dan een 'grappenmaker' dit heeft veranderd, maar hoe dan ook, ik kan er niet in komen! Is er nog een andere mogelijkheid of moet ik alles opnieuw installeren ?
Je zou het via het standaard verborgen administrator account kunnen proberen, ook zijn er meer dan genoeg tools (deze bv) te vinden om je huidige wachtwoord te resetten.
Als je - zoals hier wel gebruikelijk is en van je verwacht wordt gezien Het algemeen beleid - zelf ook gezocht zou hebben had je geweten dat die er wel degelijk zijn.ewal schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:58:
Is er nog een andere mogelijkheid
Tja, als je je laptop niet meer vertrouwt omdat je niet weet wat iemand anders er verder nog mee uitgespookt kan hebben is dat misschien wel verstandig.of moet ik alles opnieuw installeren ?
Maar dat moet je zelf afwegen.
Maar dat neemt niet weg dat je de optie van Nielson met iets meer moeite ook zelf had kunnen vinden.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.
![]()