Dubbele ADSL verbinding in één huis.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik woon hier in een studentenhuis met 5 anderen en de laatste tijd zijn er steeds een aantal die dmv Torrents de hele verbinding leegtrekken, zo erg dat ik niet eens een potje SC II fatsoenlijk kan spelen. Ik heb ze hier al opgewezen dat als ze persé iets willen downloaden dat ze ff hun max KB op 15-20kb's moeten zetten. Maar na een poosje gaat dat vermoedelijk (om één of andere wazige reden) weer omhoog.

Ook wordt de verbinding er af en toe uitgehaald omdat zij boven 2 waardeloze WiFi connecters in de laptop hebben, al met al is dit in een ver van ideale situatie voor een nerd. Ik dus. :').

Goed, wat te doen? Wij hebben hier een Online ADSL pakket, nu is de vraag, is het makkelijk om daar nog een aparte ADSL verbinding bij te plaatsen die alleen ik kan gebruiken? Of kan ik bv alleen maar nog een Online verbinding erbij nemen?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Dat mag wel weg hoor, het is hier geen HK.

Zal het topic even goed doorlezen.

[ Voor 47% gewijzigd door IEF op 29-04-2010 09:27 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.e.s
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 16:48
Gewoon een ander aderpaar pakken? Routertje er opzetten met wachtwoord en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Of koop een router met een paar QoS opties?

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:33
De verbinding staat op iemands naam, hopelijk de jouwe. Uitgebreide router (mss meteen modem router tenzij je Online telefonie heb) aansluiten, iedereen pakt daar z'n internet van. Kun je monitoren, de boosdoeners kun je afsluiten met een waarschuwing dat ze normaal met die lijn omgaan. Gebeurd het weer, block je ze en dan mogen ze hun eigen internet gaan aanvragen. Lijkt mij simpel zat, gewoon regels opstellen. Gebeurt bij grote bedrijven en hun netwerken net zo goed. Als je daar de verbinding misbruikt komt IT ook bitchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zou je niet ipv een tweede DSL lijn kijken naar kabel? Meer snelheid voor je geld, maar bovenal is de kans dat DSL en kabel tegelijk plat gaan lager dan dat 2x DSL tegelijk plat gaat. Als een van jullie verbindingen eruit ligt kun je tijdelijk iig bij de ander meeliften...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1