Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dat mag wel weg hoor, het is hier geen HK.
Zal het topic even goed doorlezen.
Zal het topic even goed doorlezen.
[ Voor 47% gewijzigd door IEF op 29-04-2010 09:27 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
De verbinding staat op iemands naam, hopelijk de jouwe. Uitgebreide router (mss meteen modem router tenzij je Online telefonie heb) aansluiten, iedereen pakt daar z'n internet van. Kun je monitoren, de boosdoeners kun je afsluiten met een waarschuwing dat ze normaal met die lijn omgaan. Gebeurd het weer, block je ze en dan mogen ze hun eigen internet gaan aanvragen. Lijkt mij simpel zat, gewoon regels opstellen. Gebeurt bij grote bedrijven en hun netwerken net zo goed. Als je daar de verbinding misbruikt komt IT ook bitchen
Zou je niet ipv een tweede DSL lijn kijken naar kabel? Meer snelheid voor je geld, maar bovenal is de kans dat DSL en kabel tegelijk plat gaan lager dan dat 2x DSL tegelijk plat gaat. Als een van jullie verbindingen eruit ligt kun je tijdelijk iig bij de ander meeliften...
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1