Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinvdw
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-06 20:50
Dag,
vorig jaar heb ik een nokia 6300 gekocht, die was in België alleen verkrijgbaar in een mobistar pack.
Er werd mij dan gegarandeerd dat ik kon bellen en SMS'en met een andere provider(Base in mijn geval), over MMS en internet waren ze het niet zeker. Voor mij was dit geen probleem, want ik was toch niet van plan dit te gebruiken. Nu kom ik tot de conclusie dat 't wel af en toe handig zou zijn om op internet te kunnen.
Bij toegangspunten kan ik enkel 'Orange World' ingeven, waarmee ik dus duidelijk geen connectie kan maken.
Is er een manier om dit ongedaan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen idee, bel je huidige provider om te vragen of-wat er kan voor MMS en internet?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinvdw
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-06 20:50
Ik weet hoe ik mijn GSM moet instellen, het probleem ligt bij mijn GSM zelf, die is zodanig ingesteld dat ik enkel connectie kan leggen met Orange World op dit moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320813

diamondback schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:50:
Ik weet hoe ik mijn GSM moet instellen, het probleem ligt bij mijn GSM zelf, die is zodanig ingesteld dat ik enkel connectie kan leggen met Orange World op dit moment...
Dat lijkt me niet. Die orange world zal wellicht al op voorhand zijn ingesteld, maar je zou ook de andere toegangspunten moeten kunnen instellen. Wat gaat er dan niet? Neem anders je gsm even mee naar een basewinkel ofzo, daar weten ze er wel raad mee.