Hallo,
Sinds kort hebben wij een nieuw modem hier in huis. De Zyxel P-2602HW-D1A.
En gelijk zodra die binnen was begon ik weer al m'n poorten open te zetten voor programma's en spelletjes.
Ik ben naar www.portforward.com gegaan en daar opgezocht hoe het moest bij dit type modem.
Eerst Azureus open gezet, maar dit werkte in eerste instantie niet. Toen de interne firewall uitgezet van het modem en daarna werkte dit wel. Precies hetzelfde verhaal met eMule. 2 poorten open gezet met de firewall uit en nu werkt alles prima. Maar toen.. Call of Duty Modern Warfare 2.
De poorten die geopend moeten worden zijn 1500,3005,3101,27000-27050,28960
Allemaal netjes gedaan, maar het werkt niet! In het spel zegt hij nog steeds Nat Type: Strict
En niet Open zoals het hoort te zijn.
Best raar aangezien de poorten voor Azureus en eMule makkelijk te openen waren.
Zie ik iets over het hoofd? Of zijn er meerdere poorten nodig voor CoD?
Alvast bedankt
Sinds kort hebben wij een nieuw modem hier in huis. De Zyxel P-2602HW-D1A.
En gelijk zodra die binnen was begon ik weer al m'n poorten open te zetten voor programma's en spelletjes.
Ik ben naar www.portforward.com gegaan en daar opgezocht hoe het moest bij dit type modem.
Eerst Azureus open gezet, maar dit werkte in eerste instantie niet. Toen de interne firewall uitgezet van het modem en daarna werkte dit wel. Precies hetzelfde verhaal met eMule. 2 poorten open gezet met de firewall uit en nu werkt alles prima. Maar toen.. Call of Duty Modern Warfare 2.
De poorten die geopend moeten worden zijn 1500,3005,3101,27000-27050,28960
Allemaal netjes gedaan, maar het werkt niet! In het spel zegt hij nog steeds Nat Type: Strict
En niet Open zoals het hoort te zijn.
Best raar aangezien de poorten voor Azureus en eMule makkelijk te openen waren.
Zie ik iets over het hoofd? Of zijn er meerdere poorten nodig voor CoD?
Alvast bedankt
Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC