Heej, sinds ik een Eyefinity videokaart heb en een nieuwe monitor krijg ik om de zoveel tijd verticale blauwe strepen op mijn scherm. Er werd mij geadviseerd mijn bios te updaten van mijn Gigabyte GA-P35 DS4 mobo maar zonder succes. Ik heb een Ati radeon HD5770 eyefinity video kaart en een samsung monitor.
De blauwe strepen verschijnen over het hele scherm vooral (maar niet alleen) als ik een videotje af speel. Als ik het videoscherm verklein en weer vergroot gaat het weg. Tijdens games doet hij het niet.
Soms gaat het beeld eventjes op zwart beeld maar dat is af en toe zo. Ik weet dat er meer mensne last hebben van dit probleem alleen het advies wat ik kreeg heeft bij mij niet gewerkt..
Weet iemand wat het probleem is? thx in advance!
De blauwe strepen verschijnen over het hele scherm vooral (maar niet alleen) als ik een videotje af speel. Als ik het videoscherm verklein en weer vergroot gaat het weg. Tijdens games doet hij het niet.
Soms gaat het beeld eventjes op zwart beeld maar dat is af en toe zo. Ik weet dat er meer mensne last hebben van dit probleem alleen het advies wat ik kreeg heeft bij mij niet gewerkt..
Weet iemand wat het probleem is? thx in advance!
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2010 13:35 ]