[Outlook 2007] Kan stationary niet zien bij action menu

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 10:59

wvdburgt

MacOS all the way baby!

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een raar probleem met staionary ( ook wel briefpapier genoemd) in Outlook 2007.

Op mijn werk maken we gebruik van meerdere staionaries. Gebruikers kunnen dit snel wisselen door naar Action --> nieuw e-mail bericht --> en dan de stationary te kiezen. Dit gaat goed bij alle clients behalve bij 1.

Daar komen de stationaries niet bij te staan. Het rare is dat als men op meer briefpapier... knop klikt staat deze er wel gewoon bij.

Ik heb hiervoor gezocht maar kon niets vinden wat dit rare gedrag kan verklaren.
De stationary staat als html + image bestand in het profiel op de server: \profiles\%username%\Application Data\Microsoft\briefpapier\

Kan iemand me verder helpen?

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In ieder geval staat je topic verkeerd, outlook is toch echt geen windows operating system :) Move naar OFF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 10:59

wvdburgt

MacOS all the way baby!

Topicstarter
allereerst bedankt voor het verhuizen. Second een subtiel schopje:)

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
De lijst waarnaar je verwijst is een MRU lijst; net zoiets als de laatst geopenede bestanden lijst in Word.
Als deze gebruikern dus nog niet via "Meer briefpapier..." het briefpapier heeft gekozen, komt deze ook niet onder de Acties menu.

Mocht het daarna nog steeds niet werken, dan kan je de MRU register key resetting via de instructies hier;
Clear the Most Recently Used lists

HowTo-Outlook | MSOutlook.info