Harmony 900 vraagjes

Pagina: 1
Acties:

• ZodiacQ
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-01-2025
Ik ben opzoek naar een afstandsbediening en kwam de Logitech Harmony 900 tegen.

Deze afstandsbediening werkt met rf-sginalen, en kan met een rf-ir omzetter ir-apparatuur aansturen. Ben ik juist in deze redenering? Of kan de remote ook direct ir-signalen uitsturen?

Nu heb ik nog enkele vraagjes hierover, die ik precies niet op internet kan terug vinden.

Heb ik nog de mogelijkheid om ir-signalen aan te leren?
Kan ik ook rf-signalen leren aan de remote, en zo rf-apparatuur direct aan te sturen?

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

ZodiacQ schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:01:
Deze afstandsbediening werkt met rf-sginalen, en kan met een rf-ir omzetter ir-apparatuur aansturen. Ben ik juist in deze redenering? Of kan de remote ook direct ir-signalen uitsturen?
De Harmony 900 doet zowel RF als IR. Die IR-extender hoef je dus niet perse te gebruiken.

In dit artikel vind je iets meer informatie over dat apparaat.

• wesseln
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-01 21:47
Beetje oud topic maar ik had ook een paar vragen over de harmony 900.

Kan hij RF en IR signalen tegelijk uitzenden? Zodat je bijvoorbeeld al je apparaten in je TV-kast kan stoppen maar dat de TV zelf nog wel aangesproken word met een IR signaal direct uit de remote. (scheelt weer een blaster voor de TV).

En of die RF ontvanger werkelijk gekoppelt is aan de remote. Ik zit er namelijk over te denken om 2 van deze remote's aan te schaffen, maar de ene remote moet dan natuurlijk niet als ik in de woonkamer zit de TV in de slaapkamer aanzetten. (is namelijk exact dezelfde tv en zal reageren op het zelfde IR signaal).

• wesseln
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-01 21:47
schop!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:23

Kraz

Saving the world

Oeh da's een goede vraag...
Ik denk dat je die beter in het forum van Logitech zelf kunt stellen.

Als ik logisch nadenk vrees ik dat je met 1 ab's beide tv's tegelijk aanzet. Of je moet 1 tv niet voor de RF gebruiken. dan ontvangt die het signaal niet als je de RF 2 IR niet gebruikt.