Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-05 20:46
Hallo,

Ik ben opzoek naar een adapter waarmee je de playstation 2 controller kan aansluiten op usb.
Nu heb ik enkele sites gevonden ( waaronder ook dealxtreme ) maar nu vraag ik me af of dit wel werkt?
Mijn computer heeft windows 7 32bit als besturingssysteem.

Wat raden jullie mij nu aan? zo een adapter te kopen? of gewoon direct door te gaan voor een gamepad die speciaal voor de pc is.

Groetjes Roel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Het kan wel. gebruik het hier ook onder Winxp
Maar als het puur om een controller gaat, haal dan gewoon pc controller. dat scheelt in prijs ook amper iets

* heuveltje gaat weer verder jammen op de pc met zijn ps2 gitaartje :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:29

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het werkt inderdaad gewoon, heb er zelf 2 die zonder problemen werkt, enkel trilfunctie werkt niet.

Qua prijs, mijne was 12 euro ofzo, daar koop je echt geen PS2/PS3 kwaliteit controller voor ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-05 20:46
Maar Sinergyx kan je dan even een linkje geven waar je die hebt gehaald, of geef je dat als reactie op mijn dealextreme voorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:29

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zou niet eens weten waar ik ze heb gekocht :X

http://sewelldirect.com/P...me-controller-adaptor.asp
Zoiets heb ik, maar dat zullen soortgelijke zijn als die van deal-extreme.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.