RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
[ Voor 29% gewijzigd door Nielson op 28-04-2010 09:58 ]
Als het Windows/Windows is, kijk eens naar "USMT" op Google...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Als je bestaande schijf een SATA schijf is kan je de volgende kast nemen voor je nieuwe PC.pablo11392 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:50:
Hallo,
Aangezien ik een nieuwe pc ga kopen wil ik nog wel het een en ander van mijn oude pc overzetten (8gb aan muziek is het belangrijkste) kan ik de harde schijf van mijn oude pc eruit halen (zit toch geen garantie meer op) en deze aan mijn nieuwe pc hangen op een of andere manier? Of moet ik mijn nieuwe pc hier ook voor openmaken?
Cooler Master HAF 932..
[ Voor 0% gewijzigd door robkamp op 28-04-2010 10:08 . Reden: Layout! ]
Zoals hierboven al gezegd, gewoon een externe behuizing die je in de usb van je nieuwe pc kan prikken. Eventueel kan je met een sata rechtstreeks op een e-sata van je nieuwe pc, maar dan moet je ook nog ergens een voeding voor je hdd halen. (Misschien uit je oude kast?)
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Euh... GoT is een enorme bron van info over netwerken (onder andere). Neem aan dat je in het betreffende subforum voldoende info eerst zelf kan opzoeken en daarna daar eventueel ook een topic kan openen als bepaalde dingen niet lukken.pablo11392 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:36:
kan dat ook? Hoe werkt dat dan via een netwerk? moet ik dan op allebei mn pc's internet hebben. En dan nog eens daartussen een verbinding maken? en dan...? Explain me!!
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Weet je hoelang dat wel niet kan duren met een beetje flinke datacollectie? Tuurlijk, met zoveel data gaat kopieren hoe dan ook langzaam, maar ook nog elke keer je telefoon of geheugenkaart wisselen... nee dank je.MEN-O schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:41:
Begin eerst met iets simpels : pak je telefoon met 8Gb kaartje (Heeft toch wel bijna elke foon tegenwoordig ofnie?) kopieer je zut erop, daarna kopieer je alles weer naar je nieuwe : tadaa !
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs