Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Voor een nieuw projectje wens ik sms te versturen richting de consument, mits daarvoor akkoord is.
Zou gaan om een sms of 1000 per maand (verwachting). Nu hoeft de afzender geen fancy 4-cijferig nummer te zijn. Immers is er ook geen commerciële meerwaarde, gezien dat niet het uitgangspunt is.

Nu vraag ik me af waar ik moet aankloppen. Er zijn vast wel partijen die mij zo'n dienst kunnen aanbieden. Maar een server+mobieltje d'r aan, moet volgens mij ook volstaan. Echter heb ik geen flauw benul waar ik moet zoeken/zijn. Zijn d'r tweakertjes die zo'n service/dienst draaien?

:w

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:47
Je heb natuurlijk diensten als Mollie die het smsen via een webservice mogelijk maken. persoonlijk erg handig. maar ook het zelf versturen van een sms via een server + telefoon zou mogelijk moeten zijn. echter heb ik daar geen ervaring mee, zou het voor persoonlijk gebruik wel eens willen klussen maar nooit een goede manier gevonden om mijn oude nokia e60 via de datakabel aan te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
mollie klinkt interresant, maar prijzen vind ik nog niet misselijk. maar goed, zij moeten ook wat verdienen (behoorlijk ook zo te zien)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draaide vroeger Logomanager (onder win98) dat via een met een datakabel verbonden 3310 smsjes kon versturen (handig om logo's op iemand anders z'n telefoon te krijgen). Maar dat ging per stuk, ik weet niet of dat te automatiseren is.

Met een S60 toestel kun je ook een sms naar een hele contactgroep tegelijk sturen, dan maakt hij daar zelf tig smsjes van. Dus als je al die contacten in een groep zet handelt de telefoon de rest af.