Currently playing: MTG Arena (PC)
Verwijderd
Ik heb ook zo'n epox. Draait als een speer! Geen performance-problemen ofzo, is stukken sneller dan mijn MSI's en mijn K7M.
Zal dus wel een driver- of bios-instelling zijn.
De nieuwste VIA-drivers zijn perfect, de AGP is bijvoorbeeld met de 4.00 driver enorm veel sneller (van 7.4FPS naar 10.1FPS in de meest van AGP afhankelijke situatie die ik kon creeren).
Zou je met bv wcpuid van H.Oda kunnen checken of je agp (1x? 2x? 4x?) wel ge-enabled is?
Werkt je USB wel? Heeft ie een interrupt? Heeft je videokaart een interrupt?
Heb je misschien wat beroerde geheugen-timings in de bios staan? CPU-cache uit?
Geheugen op 100 ipv 133 MHz?
Zegt ie iets bij het opstarten over latency of cpu-clock?
Zal dus wel een driver- of bios-instelling zijn.
De nieuwste VIA-drivers zijn perfect, de AGP is bijvoorbeeld met de 4.00 driver enorm veel sneller (van 7.4FPS naar 10.1FPS in de meest van AGP afhankelijke situatie die ik kon creeren).
Zou je met bv wcpuid van H.Oda kunnen checken of je agp (1x? 2x? 4x?) wel ge-enabled is?
Werkt je USB wel? Heeft ie een interrupt? Heeft je videokaart een interrupt?
Heb je misschien wat beroerde geheugen-timings in de bios staan? CPU-cache uit?
Ik heb zelf de Via 4-in-1 geinstaleerd (4.20), deze moet ik toch hebben? van dat pakketje heb ik alles behalve irq routing geinstaleerd. en AGP op turbo mode.
Agp 4x staat gewoon ge enabled.
Werkt je USB wel?
USB heb ik in de bios uitstaan omdat ik geen usb apparatuur heb. Maakt dat dan iets uit?
Heeft ie een interrupt?
Neej dus
Heeft je videokaart een interrupt?
Yeps 10 (samen met Pci steering) is een Matrox G400
Heb je misschien wat beroerde geheugen-timings in de bios staan?
Hoe moet deze staan? ik heb alles standaard laten staan behalve de DRAM clock op 100+33,
vanwege mijn pc133 geheugen.
CPU-cache uit?
Staan allebei gewoon aan L1 en L2
Neej gewoon 133
cpu clock zegt ie 6x100 (latency zie ik niks over staan.
Ik heb zelf de Via 4-in-1 geinstaleerd (4.20), deze moet ik toch hebben? van dat pakketje heb ik alles behalve irq routing geinstaleerd. en AGP op turbo mode.
Agp 4x staat gewoon ge enabled.
Werkt je USB wel?
USB heb ik in de bios uitstaan omdat ik geen usb apparatuur heb. Maakt dat dan iets uit?
Heeft ie een interrupt?
Neej dus
Heeft je videokaart een interrupt?
Yeps 10 (samen met Pci steering) is een Matrox G400
Heb je misschien wat beroerde geheugen-timings in de bios staan?
Hoe moet deze staan? ik heb alles standaard laten staan behalve de DRAM clock op 100+33,
vanwege mijn pc133 geheugen.
CPU-cache uit?
Staan allebei gewoon aan L1 en L2
Neej gewoon 133
cpu clock zegt ie 6x100 (latency zie ik niks over staan.
Currently playing: MTG Arena (PC)