[Itunes] Liedjes juist niet importeren.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Ik heb al mijn muziek op een file server staan. Nu wil ik mijn Ipod Shuffle kunnen syncen met mijn desktop en laptop. Dit kan dus niet want je kan maar syncen met 1 Itunes.
Dan wil ik dat de liedjes op mijn File server staan beschikbaar zijn op mijn laptop. Aangezien ik alleen wil syncen als ik thuis bent vind ik het zinloos om alle liedjes zowel op de file server te hebben als op mijn laptop. Dus ik wil dat Itunes liedjes importeert maar gewoon op de file server laat staan. Als ik het dan op mijn shuffle wil hebben mag hij het gelijk vanaf de file server halen en in mijn shuffle stoppen. Als ik het wil afspelen vanaf Itunes kan hij het gewoon streamen vanuit de file server.

Ik kan nergens deze functie vinden. Zijn er andere oplossingen behalve afstappen van Itunes. Ik heb net namelijk YamiPod geprobeerd maar die geeft al gelijk een error.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 13:55

sjaool

Every life should have 9 cats

Door tijdens het opstarten van iTunes de "Shift"-toets ingedrukt te houden kun je de iTunes library kiezen die op de fileserver staat en dan zowel op de laptop als op de PC gebruik maken van dezelfde iTunes library.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Bedankt!, Hij is nu de library aan het aanmaken.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:40
Niet lokaal kopieeren staat in de instellingen:
Settings > Advanced > Copy files to iTunes Media folder when adding to library uitvinken.

Maar dat kan natuurlijk ook, met een externe library file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 13:55

sjaool

Every life should have 9 cats

Inderdaad wel even de plaats van je "iTunes Media" aanpassen in iTunes en als je de liedjes niet wilt importeren dat vinkje weglaten zoals thaan aangeeft.

[ Voor 36% gewijzigd door sjaool op 28-04-2010 01:23 ]

"When you grow up your heart dies"