USB to LAN Converter

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn PC (windows XP) gebruikte ik voor internetttoegang altijd een USB kabel, deze was verbonden dmv een USB to LAN converter. Bij de netwerkverbindingen van XP stond altijd "verbinding maken via ADMtek ADM8511 USB To Fast Ethernet Converter".
Nu ik sinds kort een laptop met W7 gebruik, lukt het me niet meer om via deze weg verbinding met internet te krijgen. In apparaatbeheer staat bij overige apparaten wel USB To Lan Converter, maar het is niet mogelijk om verbinding te krijgen. Het is niet mogelijk om een stuurprogramma te vinden, iets wat bij XP automatisch lukte...

Ik heb overal op internet rondgezocht, maar kan niks relevants vinden... Iemand misschien een oplossing of hulp voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Welke PC waar Windows 7 op draait heeft nog een NIC of WiFi kaart?

Levert de leverancier een driver voor Windows 7?

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Volgens mij is ADMTek onderdeel (geweest) van Infineon. Probleem is alleen dat de zogenaamde "driver-sites" allemaal roepen dat de laatste uitgave van de driver voor XP64 geweest is.

Geen idee of je Infineon kan mailen maar ik zag ook nog een driverpack op een torrent-tracker staan (helaas geen open tracker en dus kan ik die hier niet posten) waar men wel sprak over Vista; dat is mogelijk al een stukje dichterbij dan XP.
twixx schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 19:39:
Welke PC waar Windows 7 op draait heeft nog een NIC of WiFi kaart?
8)7 8)7 99.999% van alle PC's heeft een NIC en/of een WiFi kaart...

[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 27-04-2010 19:40 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Aannemelijkerwijs bedoelde hij 'geen' nic of wifi kaart. En er zijn wel degelijk laptops waar geen ethernet in zit, meestal vanuit ruimtebesparingsopzicht. Ik noem een Apple MacBook Air. (Maar die heeft wel wifi natuurlijk).

Verder: als je huidige USB interface (converter is nogal een stomme omschrijving) geen drivers heeft voor W7, dan koop je toch een nieuwe die dat wel heeft?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.