[xbox 360 strict nat] Wat naar wat forwarden?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MekZi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-08 21:17
Hallo iedereen,

Ik zit al met dit probleem voor een lange tijd. Ik heb namelijk een strict nat op mijn xbox 360. Nou wilt het niet werken door unpn te gebruiken. Dus moet ik zelf de port gaan forwarden. Echter mijn probleem is dat ik een livebox modem heb waaraan weer een belkin draadloze router is aangesloten. Ik gebruik op mijn xbox 360 de draadloze wifi n ontvanger.

Mijn vraag is dus nu: Wat moet ik in bij de invullen bij de ip adressen. Dus ik heb mijn modem wat 192.168.1.1 is. Daar ga ik bv poort 88 forwarden. De xbox static ip is 198.168.2.3. Moet ik dus nu 88 UDP 198.168.2.3 invullen of 198.168.2.1 (wat de router is) en dan weer in de router instellen 88 udp 198.168.2.3 :S.

Kan iemand mij dus helpen wat ik moet invullen. Wanneer het verhaal niet duidelijk is zal ik wel 2 screenshots maken van mijn huidige port forwarding op beide modem en router.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen en ik eindelijk eens normaal call of duty mw2 kan spelen (kut host systeem....battlefield bc 2 doet het zonder gezeur).

Alvast bedankt!

(ps ik heb zitten googlen. googlen en nog eens googlen en kon niet vinden hoe ik het in mijn geval moet aanpakken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-08 07:53
Je moet hier maar eens kijken.

Overigens forward je poorten altijd naar het device. In dit geval dus het IP van je Xbox 360.

EDIT: Dit soort vragen horen trouwens in Spielerij - Problemen & Vragen thuis. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Accesteam op 28-04-2010 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MekZi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-08 21:17
Dus op beide modem en router naar 192.168.2.3 verwijzen.. ok zal het eens proberen :)

edit:
Nope heeft niet gewerkt! Ik begin hier er gek van te worden. Hier de screens van wat ik nu heb. Heb de poorten die volgens microsoft open moeten zijn: Network ports used by Xbox LIVE
modum: http://img293.imageshack.us/img293/7136/modem19216811.png
router: http://img687.imageshack.us/img687/2174/router19216821.png

Wat doe ik nou verkeerd? Als ik dus connection test doe dan geeft hij nog steeds aan dat ik wel verbinding kan maken, maar dat ik wel strict nat heb. Ik zit hier nu echt al super lang mee! :(

[ Voor 77% gewijzigd door MekZi op 28-04-2010 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:49
Als je de netwerk kabel van je xbox direct in je modem doet werkt het dan wel? (static IP mogelijk even uitzetten op je xbox).

Ik heb dit namelijk zelf ook gehad. Heb dan wel een linksys router. Maar direct op de modem werkte het wel. Wat ik ook probeerde op mn router het hielp niet. Google afgezocht kwam meerdere tegen met zelfde probleem. Bleek in de firmware van de router iets te zitten waardoor upnp niet goed werkte. Firmware update gedaan (gelijk maar tomato erop). En het werkt zonder problemen, niks geen poort gedoe.

Dus als direct op je modem wel werkt, kijk eens voor een firmware update van je router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:22
Ik denk dat je alles van je Livebox naar de Belkin moet sturen en van de Belkin naar de xbox. Dit gezien je xbox dus connectie maakt met de Belkin en niet rechtstreeks met de Livebox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Ik zeg altijd dat het makkelijkste is om je xbox 360 een vast IP adres te geven (sowieso nodig) en deze dan in DMZ op de router te plaatsen. Zo heb je nergens last van.
Pagina: 1