Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Afbeeldingslocatie: http://www.lg.com/nl/mobiele-telefonie/images/lg-mobiele-telefoons-gd880-mini-large.jpg

............................................................................................................................................

In februari van dit jaar heeft LG de LG GD880 mini geintroduceerd. Het toestel bezit een LG S-class
user interface en heeft een TFT capacitive touchscreen, 256K kleuren met 480 x 854 pixels, 3.2 inches
groot. Het gewicht van het toestel is 98 gram.
De LG Mini GD880 is de eerste telefoon die gebruik maakt van LG’s Air Sync. Deze applicatie maakt het mogelijk voor gebruikers om afbeeldingen, favoriete websites en contactgegevens via het internet te synchroniseren met je PC. Voor het back-uppen of terugzetten van belangrijke gegevens is dus geen kabel meer nodig. Ook kun je op afstand de gegevens van je agenda of contactenlijst bijwerken, zodat je direct vanuit bijvoorbeeld een e-mail iemand’s contactgegevens kunt invoeren.

...............................................................................................................................................

specificaties:

Afmetingen (LxBxD) 102×47,6×10,6
Gewicht 98 gram
Scherm TFT, 262.000 kleuren
Geheugen 100MB intern
Opslag Tot 32Gb microSD
Schermgrootte 3.2 inch, 480 × 854
GSM 850,900,1800,1900 MHz
GPRS/EDGE Ja, beide
UMTS/HSDPA 900, 2100
WiFi Ja
Berichten SMS, MMS, E-mail
Bluetooth 2.1, A2DP
Dolby Mobile Ja
AGPS Ja
Camera 5 Mpixel, autofocus, video
Video call Ja, front camera
Browser HTML5, Flash, WAP 2.0
Audio MP3, WMA, eAAC+
Video DivX, XviD, H.263, H.264, WMV, MP4
Batterij Li-Po 900 mAh
Batterijduur Standby: 330u, gesprek: 7u
JAVA MIDP 2.1
FM-radio Ja, met RDS

............................................................................................................................................

links:
http://www.lg-mini.nl/
http://www.gsmarena.com/lg_gd880_mini-review-449.php

[ Voor 145% gewijzigd door marcellux op 28-04-2010 01:22 ]

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-11 11:20
en wat wil je nu weten?

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Ik zoek eigenlijk naar zo een topic hier zoals bij de andere telefoons waar je dan met anderen gegevens over het toestel kunt uitwisselen. Maar er is geen topic aangemaakt en ik weet ook niet hoe dat moet.

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Probeer je startpost even iets uit te breiden.

Voeg in ieder geval wat specificaties toe, dat maakt dit topic iets zinvoller. Bijvoorbeeld dat er een Webkit browser in zit, mét flash!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:41
Het telefoontje ziet er op het eerste oog best leuk uit. Hi bied hem aan met een Tiësto pack oid. Ik heb gekeken naar het aanbod van LG op dit moment, maar kan er maar weinig interresants uithalen. Hij gebruikt dezelfde S-class interface als de wel bekende LG GD900 oftewel de 'doorzichtige' telefoon, maar na wat filmpjes en reviews gekeken te hebben ben ik van mening dat er teveel haken en ogen in die interface zitten. Daar heb je dan meteen het grootste probleem van LG, een telefoon kan nog zulke goede hardware hebben, als het met het besturingssysteem fout gaat, heb je er maar bar weinig aan.

Ik spreek hier nu wel voor mezelf, maar uit ervaring weet ik dat LG nooit sterk geweest is wat betreft software op hun telefoons. Zo is het aantal widgets erg beperkt en is er zowat nergens extra content of programma's voor te krijgen. Een ideaal telefoontje voor de jan met de pet scholier die maar wat rond kloot met z'n telefoon, maar een gemiste kans voor alle mensen die hun telefoon wel serieus nemen vind ik.

Jammer LG, want ze stoppen zeker wel goede dingen in hun telefoons, maar de software is ook met de S-classe wel weer de bottleneck (al moet ik wel zeggen dat het een stap vooruit is vergeleken met hun vorige OSjes)

één is geen, twee is één

• FX16
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:51
Ik heb deze telefoon nu en ik heb er niks anders dan problemen mee

Gisteren bestelt en nu al in huis , dat is dan wel weer snel maar daarna begonnen de problemen
Bij het uitpakken bleek er een Duitstalige handleiding bij te zitten , voor mij geen enkel probleem maar het is niet zoals het hoort.
Vervolgens gaan we de telefoon in gebruik nemen en kom ik opeens allemaal zaken tegen die volgens mij te maken hebben met de R&D van LG

Kijk eens naar de volgende plaatjes die met de on screen phone software zijn gemaakt ( soort RDP maar dan op je telefoon )

Afbeeldingslocatie: http://www.xsound.nl/lg1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xsound.nl/lg2.jpg

Vaag, vaag , vaag

Geeft niet dacht ik, we gaan kijken of er een firmware upgrade is
Dus we downloaden de software die daarvoor nodig is want de cd roms etc etc zaten ook niet bij de telefoon
Nadat ik had bekeken hoe e&a in zijn werk hoort te gaan start ik de LG mobile software update agent en die vertelde mij dat er IDD een upgrade beschikbaar was.
Ik start de upgrade, de software controleert van alles, usb verbinding , batterijspanning , en vervolgens begint het update proces, bij 4% stopt ie ermee en zegt ie dat er een USB communicatie probleem is

Ik ga morgen eens even informeren bij Gsmwijzer.nl
Dit lijkt natuurlijk nergens op

Ik moet trouwens wel zeggen dat dit mijn eerste TS phone is en deze gaat erg vlotjes
Geen haperende interface , het scherm reageert erg goed en snel
Wat me vooral opviel was dat de telefoon camera zeer snel beschikbaar is , het is echt een kwestie van drukken en een seconde later is ie gebruiksklaar
Ik heb ergers gelezen ( site duikel ik vanavond op ) dat hier een 1GHZ cpu in zit , ik betwijfel het omdat LG er zelf nogal duister over doet.

Ik hou jullie op de hoogte!

[ Voor 15% gewijzigd door FX16 op 12-05-2010 19:44 ]

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Komt omdat het een Duitse variant is... Dat heb je met de webwinkels.

Niet dat er iets mis is met het toestel, maar zoals je zelf als zei, Duitse handleiding en geen instellingen.

-

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 17:36

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Vergis ik mij nu of verschijnen er toetsen op het aluminium gedeelte? Zie de post van FX16.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Dat is alleen bij het programma (On Screen Phone), waarmee je je telefoon op je PC kan laten zien. De knoppen die normaal aan de bovenkant of de zijkant van het toestel zitten, kan je in 2D natuurlijk niet zien, daarom staan ze daar.

-

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 17:36

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Oh vandaar, nee ik dacht al 8)7 LG done it again -> Crystal style maar nee :( :X

Verwijderd

Ik heb het toestel cadeau gedaan, het toestel werkt prima op één ding na: het SMS'en. Bij het typen van een SMS, verstuurt de telefoon te pas en te onpas het bericht :?

M.a.w. het kan na 10 tekens al verstuurd worden, na 200, het maakt eigenlijk niks uit. Het vervelende is dat het niet bij elk bericht gebeurt, maar wel met een zodanige regelmaat dat 80% van de berichten verstuurd worden zonder dat je daarom vraagt. In eerste instantie dacht ik: de Send button zit in de buurt van het keyboard (human error), maar ook als je een ongezonden bericht laat staan en het toestel op tafel ligt, gaat de SMS de deur uit.....

Iemand bekend met dit probleem? De laatste software versie draait op de telefoon en net zoals bij FX16, staan de Testbed toegangspunten erin. Deze zijn echter verdwenen op het moment dat er een SIM kaart ingedaan wordt.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik zou eens is contact opnemen met LG Helpdesk.. Misschien kunnen die je helpen.

-

• inimo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-11 23:22
Ik twijfel voor een telefoon voor mijn vriendin, tussen de LG GD880 mini en de SE Vivaz. Echter de Vivaz heeft geen capacitief maar een resistief scherm. Dus gd880 mini heeft nu de voorkeur.
Maar.... ik wil er wel navigatie software op kunnen installeren. Ik kan nergens compatibel software vinden. Heeft iemand ervaring? Liefst tomtom of mcguider oid. Dus niet google maps zonder gesproken navigatie.
We-travel lijkt misschien een optie, maar ik kan ook niet achterhalen of die werkt op de GD880 en We-travel is ook nog wel erg Beta.
Het hoeft voor mij niet gratis te zijn, maar moet wel gewoon goed werken.
Heb ook een berichtje naar LG gestuurd. ben benieuwd of ze me daar kunnen helpen.

Iemand een idee?
Pagina: 1