[Outlook 2007] Regelafstand in e-mailbericht past zich aan.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Outlook 2007 op een Windows XP SP3 machine. Als iemand een mailtje stuurt in HTML-indeling met een standaard regelafstand van 1,5 en ik ga dat mailtje beantwoorden, dan gaat de editor voor mijn tekst ook uit van een regelafstand van 1,5. Dit is niet de bedoeling, ik wil gewoon regelafstand 1 gebruiken. De enige optie die ik dan heb is de regelafstand telkens handmatig aan te passen, omdat ik bij de instellingen van Outlook nergens de default regelafstand kan instellen voor het beantwoorden van e-mails (wel voor nieuw aan te maken e-mails).

Idee hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Grappig, dat ervaar ik ook. Ik heb er wel een keer naar gezocht maar nog niet echt een oplossing gevonden. Behalve dan dat ik dan maar shift-enter gebruik om toch een enkele regel te enteren. Maar dat is geen oplossing. Ik sluit me daarom even aan bij deze thread :)

offtopic:
Jouw sig Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/shutup.gif

[ Voor 18% gewijzigd door Room42 op 27-04-2010 17:31 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@sjaakduhuuhl
Ik heb nog steeds geen oplossing voor dit probleem, ook de Shift + Enter combinatie werkt niet.