Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Muis doet raar in het beeldscherm....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik had gister Windows Vista Home Premium opnieuw geinstalleerd op mijn laptop, Acer TravelMate 7520.
Alles is goed gegaan behalve dat mijn muis uit het beeld verdwijnt rechts en onderin. Gekste is dat als ik de muis naar boven zet en links dan gaat de muis juist niet uit beeld! Mijn ervaring is dat de muis altijd uit beeld blijft als ik daarom vraag....

Het is lastig dat de muis boven en links niet uit beeld gaat want zo kan ik moeilijk een pagina sluiten.
Want als ik een pagina wil sluiten dan moet ik het pijltje iets boven het rode kruisje plaatsen van de pagina die ik dan af wil sluiten.....

Ik hoop dat ik het zo goed uit heb gelegd, ik zou niet weten hoe ik het anders uit moet leggen hmz....

Heeft iemand een oplossing?

Bedankt!

Martin.
gekkie120 @ hot.....

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Je hebt waarschijnlijk een tweede monitor geconfigureerd staan, maar niet aangesloten. Dan wilt je cursor naar het volgende scherm.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

misschien moet je de muis in een kooitje doen ipv in je beeldscherm, zijn hele mooie

http://www.realtimesoft.com/ultramon/ - will fix it

[ Voor 29% gewijzigd door himlims_ op 27-04-2010 15:41 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• MeatLoaf
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-04 20:06
Dat je muis uit beeld verdwijnt aan de rechter- en onderkant van je scherm is logisch.
Het plaatje van het "pijlte" dat je muis voorsteld is rechtsonder gepositioneerd ten opzichte van de exacte cordinaten. Dus als je muis volledig naar rechts verplaats verdwijnt het plaatje net buiten beeld. Voor het naar onderen bewegen geldt hetzelfde.