Ik zit plotseling met een probleem en ik hoop dat iemand hier een makkelijke oplossing voor me weet.
Ik wil namelijk graag altijd veel videos(series/films) verzamelen en dan kijken op mijn
N8 wanneer ik weer voor lange tijd op vakantie ben in thailand bij mijn vriendin thuis zit die alleen over internet via 3G beschikt en enkel een laptop en een oude 24" ronde beeldbuis TV heeft staan.
(
nieuws: Piratenscene verruilt xvid- voor x264-encoder)
Maar nu kan mijn
N8 mijn geliefde videos in het nieuwe x264 formaat niet afspelen die ik graag zou willen volgen. Ik wil dit dan graag bekijken op mijn
N8 (voor bijvoorbeeld in het vliegtuig of in de bus tijdens mijn vakantie of gewoon in het hotel)
Bestaat er een app voor symbian die het x264 wel kan afspelen? De standaard video player kan dat niet meer. Ik heb al geprobeerd om via Nokia Suite de video naar mijn
N8 te kopiëren en hierbij transcodeerd Nokia Suite de video automatisch opnieuw naar een ander formaat maar na dat hij daarmee klaar is kan mijn
N8 het alsnog niet afspelen. Doe ik hierbij misschien iets verkeerd?
Ik weet dat er ook nog programmas voor op de PC zijn om je videos mee om te zetten in een ander formaat maar het gaat bij mij over behoorlijk veel gigabytes aan video materiaal wat dan erg lang zou duren om het om te zetten. Het is een optie maar zie ik dit liever "as a last resort". Ik zou ook niet graag zien dat ik beeldkwaliteit verlies van mijn videos.
Voordat ik had geupdate naar Belle toen Anna nog er nog op stond en alle videos nog in normaal divx/xvid .avi beschikbaar waren had ik hier totaal geen problemen mee en speelde mijn
N8 dat allemaal af.. nu gaat dat dus niet meer
Help???