Ik heb per ongeluk Adobe Reader verwijderd enig idee hoe ik dit opnieuw kan installeren? Verder werkt Belle echt heerlijk, bluetooth werkt perfect op de Parrot 3200 en Pioneer radio. En het pulldown systeem werkt vele malen sneller!
Verwijderd
Matched: N8
Staan de volume instellingen op de parrot wel goed ingesteld ?ruudns schreef op zondag 19 februari 2012 @ 13:18:
[...]
N8 gereset en alles er opnieuw opgezet. Camera werkt nu eindelijk wel weer.
Sygic niet aan de gang te krijgen, melding: disk error.
Parrot geluid van de carkit blijft zacht en slecht verstaanbaar. Wie heeft hier al een oplossing voor?
Je kan in het menu het microfoon volume instellen, en tijdens het bellen het speaker volume door de knop te draaien.
Bij mij werkt de parrot 3100 perfect.
Om welke versie van sygic gaat het ? de 8.xx versie werkt volgens mij niet op belle.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2012 23:40 ]
In de Delight versie zit wel een profile widget. Dat is gewoon een widget die het actieve profiel laat zien.Webjunkie schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:06:
ik vind het eigenlijk wel vervelend dat je niet meer in 1 oogopslag kan zien welk profiel is geselecteerd.
weet iemand een klok widget waarmee je dat wel kan zien?
die profile widget zit ook in de officiele belle hoor.
maar die is te groot.
kost je bijna een halve regel.
ik heb 'm liever zoals bij anna in de klok.
of misschien dat een kleinere klok een oplossing is... xal ff kijken.
edit: ik heb nu die analoge klok met daarnaast die profile widget, maar... mooi is anders
edit: ik heb nu die analoge klok met daarnaast die profile widget, maar... mooi is anders
[ Voor 22% gewijzigd door Webjunkie op 20-02-2012 13:33 ]
Belle is geïnstalleerd, maar ik krijg mijn mailbox van Xs4all niet meer voor elkaar. Mijn andere zakelijke mailbox werkt wel gewoon. Ik krijg verder ook geen foutmelding of iets. Iemand suggesties?
Beveiligd, onbeveiligd, pop.xs4all.nl, pop3xs4all.nl al geprobeerd. Uitgaande email doet het wel.
Het icoontje doet overigens ook niet, bij handmatig verversen.
Beveiligd, onbeveiligd, pop.xs4all.nl, pop3xs4all.nl al geprobeerd. Uitgaande email doet het wel.
Het icoontje doet overigens ook niet, bij handmatig verversen.
[ Voor 9% gewijzigd door pegagus op 20-02-2012 13:50 ]
Verwijderd
Geen matches
[ verwijderd door gebruiker ]
[ Voor 130% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2018 08:01 ]
Zo heb ik ook een tijdje zitten klungelen met die klok. De digitale klok neemt te veel ruimte in beslag en laten we eerlijk zijn is ook lang niet de mooiste als je die vergelijkt met bijvoorbeeld de klok in android. Het bewijs ligt er al dat de klok van Belle veel mooier zou kunnen. En een analoge klok heb ik al nooit echt van gehouden.Webjunkie schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:27:
maar die is te groot.
Uiteindelijk heb ik maar besloten dat ze ook eigenlijk helemaal niet zo veel toevoegen en heb ik ze hierop van mijn bureaublad verwijderd. Hiervoor in de plaats heb ik een normale kleine shortcut naar de klok op mijn bureaublad geplaatst want ik wil ook toch toegang tot mijn alarm(wekker) behouden.
De tijd staat voortaan in Belle toch altijd bovenaan weergegeven in de statusbalk en kan ik de tijd ook altijd makkelijk van het lockscreen aflezen. Dus waarom zou ik dan nog een extra tijd op mijn bureaublad willen plaatsen? Dat leek mij een beetje overbodig.
Instellingen had ik al gevonden. Maar gek genoeg doet imap (onbeveiligd) het nu wel (eerst ook niet). Beveiligd gek genoeg weer/nog niet. Imap is overigens wel handiger op mijn mobiel dan pop3. Scheelt weer mail opruimen.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:43:
[...]
http://www.xs4all.nl/klant/helpdesk/email/instellingen/
probeer eens met imap?
EDIT: en beveiligd nu ook. Ik vermoed dat het fout gaat als ik de poort op automatisch laat staan. Wisselen naar handmatig geeft wel de goede poort, maar het lijkt er op dat bij automatisch het verkeerde poortnumer wordt weergegeven.
[ Voor 21% gewijzigd door pegagus op 20-02-2012 15:00 ]
Verwijderd
Geen matches
[ verwijderd door gebruiker ]
[ Voor 130% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2018 08:01 ]
Ik vraag het in dit draadje ook maar even,
Iemand al bekend met Microsoft Business Apps voor Nokia Belle?
Volgens dit artikel: http://www.symbiantweet.c...-symbian-belle-smartphone zou er de mogelijkheid in zitten om meerdere Exchange server accounts mee te kunnen gebruiken.
Zoals ik begrepen heb (lukt mij iig niet) is de standaard Belle software niet in staat om meer dan 1 Exchange account af te handelen.
Zie net dat het als Belle update klaar staat. Ben het nu aan het installeren.
Het zal mij benieuwen.
Iemand al bekend met Microsoft Business Apps voor Nokia Belle?
Volgens dit artikel: http://www.symbiantweet.c...-symbian-belle-smartphone zou er de mogelijkheid in zitten om meerdere Exchange server accounts mee te kunnen gebruiken.
Zoals ik begrepen heb (lukt mij iig niet) is de standaard Belle software niet in staat om meer dan 1 Exchange account af te handelen.
Zie net dat het als Belle update klaar staat. Ben het nu aan het installeren.
Het zal mij benieuwen.
[ Voor 9% gewijzigd door Notaname op 21-02-2012 10:09 ]
Ik kan mijn foto's en video's niet meer vinden via bestandsbeheer op mijn telefoon (of via de PC). Ze niet staan niet meer in de map 'afbeeldingen/camera/datum'. Ze staan wel in de galerij. Ook via de zoekfunctie weet ik dat ze er op staan. Maar met die laatste mogelijkheid kan ik niet achter de juiste map komen. Weet iemand welke directory er (standaard) gebruikt wordt of hoe ik de bestanden kan vinden?
[ Voor 3% gewijzigd door Paulus73 op 21-02-2012 08:32 ]
Ze staan in de DCIM mapPaulus73 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 07:52:
Ik kan mijn foto's en video's niet meer vinden via bestandsbeheer op mijn telefoon (of via de PC). Ik kan ze niet meer vinden in de map afbeeldingen/camera/datum. Ze staan wel in de galerij. Ook via de zoekfunctie weet ik dat ze er op staan. Maar met die laatste mogelijkheid kan ik niet achter de juiste map komen. Weet iemand welke directory er (standaard) gebruikt wordt of hoe ik de bestanden kan vinden?
Dat ik dat over het hoofd heb gezien.........
- bwt
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 05-03 14:37
verplaatst zich op een GSX750F
:strip_icc():strip_exif()/u/2637/moto.jpeg?f=community)
Daar was ik ook al tegenaan gelopenPaulus73 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:02:
[...]
Dat ik dat over het hoofd heb gezien.........Dat is zo bij veel camera's...... Ik was nog te veel op zoek naar het oude systeem denk ik......
bwt in "Nokia N8"
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
Typo. Drukte per ongeluk enter.
[ Voor 87% gewijzigd door unknowndb op 21-02-2012 18:24 ]
Klopt het dat wandelnavigatie compleet is verdwenen uit de Maps Suite 2.0? Of kijk ik er grandioos overheen?
Verwijderd
Geen matches
Het zit er nog wel in maar is een beetje verborgen.xabre16v schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:58:
Klopt het dat wandelnavigatie compleet is verdwenen uit de Maps Suite 2.0? Of kijk ik er grandioos overheen?
Open kaarten, klik op zoeken, geef adres op
Als het adres op de kaart word getoond klik je bovenin het scherm op het adres.
Daar kan je dan klikken op navigeren naar.. je krijgt dan de optie lopen of rijden naar.
Nokia heeft een teaser online gezet van de opvolger van de nokia n8: <LINK>, heb hem nog niet in volle glorie kunnen bekijken omdat ik alleen mijn n8 bij de hand heb op dit moment. Maar ik ga waarschijnlijk het toestel niet kopen omdat ik mijn n8 pas een maand heb, en ik daar ontzettend tevreden over ben, misschien wel als ik het een keer tweedehands kan kopen.
[ Voor 0% gewijzigd door tweeny op 22-02-2012 00:18 . Reden: tYPEVOUT ]
- bwt
Geen matches
Ook Damian Dinning (de Nokia Camera ontwikkelaar/expert) heeft er over getwitterd:
Damian Dinning
@PhoneDaz
Looks like Christmas is coming
http://youtu.be/VR99WWdxmwc
Damian Dinning
@PhoneDaz
Looks like Christmas is coming
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
Ik hoop wel weer dat de N8 opvolger een mooie stoere look krijgt, die plaatjes van de N8-01 vond ik niet bijzonder, zag eruit alsof dat een plastiekerig ding met ronde vormen gaat worden.
Vroeger was het mogelijk via opties in het startscherm de Widgets in online of offline modus te zetten. Ik mis deze optie in Belle. Iemand hem wel gevonden?
HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7
@ Xabre
Wat mij betreft mag die wel wat van het design van de n9 hebben.
Zonder uitstekende camera o.a.
@Arjan81
Die optie zie ik zo snel ook niet. Je kan wel gewoon het connectiviteit drop menu gebruiken en daar mobiele data uitzetten.
Wat mij betreft mag die wel wat van het design van de n9 hebben.
Zonder uitstekende camera o.a.
@Arjan81
Die optie zie ik zo snel ook niet. Je kan wel gewoon het connectiviteit drop menu gebruiken en daar mobiele data uitzetten.
http://thenokiablog.com/2...okia-808-pureview-mockup/
In deze link staat een goed beeld van de vermoedelijke 808 Pureview. Hier zie je ook de vergelijking met de N9 kwa uiterlijk.
Dan merk je dat het scherm van de 808 kleiner is maar de totale omvang toch een stuk groter is dan de N9... Dat alleen al is dan een grote afknapper. Als de camera en accu toch al zoveel ruimte in moeten nemen waarom dan het scherm maar bij 3.5inch laten? kan je het ook net zo goed 3,7/3,8/4,0 inch geven.
In deze link staat een goed beeld van de vermoedelijke 808 Pureview. Hier zie je ook de vergelijking met de N9 kwa uiterlijk.
Dan merk je dat het scherm van de 808 kleiner is maar de totale omvang toch een stuk groter is dan de N9... Dat alleen al is dan een grote afknapper. Als de camera en accu toch al zoveel ruimte in moeten nemen waarom dan het scherm maar bij 3.5inch laten? kan je het ook net zo goed 3,7/3,8/4,0 inch geven.
[ Voor 6% gewijzigd door SpitfireNL op 22-02-2012 22:04 ]
SpitfireNL schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:04:
Ik mag echt hopen dat de N8S een groter scherm krijgt.Brian based these images from a user manual that PocketNow got their hands on a few months ago.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
N8S? We krijgen toch geen iPhone naam he.
Desire S, Xperia S, Galaxy S, Iphone #S.... nee dankje. Ik hoop echt niet dat Nokia in dat zelfde straat gaat lopen.
[ Voor 4% gewijzigd door SpitfireNL op 23-02-2012 20:40 ]
Sterker nog, dat zou je MOETEN doen wil je er een concurrerend model van maken. Maar dat is duidelijk niet the objective voor de deze Last of the MohicansSpitfireNL schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:04:
...
Als de camera en accu toch al zoveel ruimte in moeten nemen waarom dan het scherm maar bij 3.5inch laten? kan je het ook net zo goed 3,7/3,8/4,0 inch geven.
Inderdaad.. Elop wil zijn eigen reputatie bij MS hoog houden dus brengt hij low-end symbian devices uit. Volgens mij verlangt hij nog steeds terug naar zijn oude baan bij MS.
Het is gewoon erg bedroevend hoe het is verlopen. Daarbij in the process naast symbian ook nog een geweldig systeem als Meego vernietigd.
Ik eet mijn hoed op als zijn tactiek met WP exclusiviteit een groot succes wordt. In mijn ogen is er geen manier om boven de andere fabrikanten uit te steken als toch alle fabrikanten hetzelfde OS(WP) gaan gebruiken. Daarom is het succes van Apple zo groot nu... die hebben hun eigen OS gloednieuw van de grond opgebouwd i.c.m. eigen hardware waar ze trots op kunnen zijn zoals Nokia in het verleden dat ook had met Symbian toen het nog succesvol was.
Daarom had Meego vorig jaar nog zo veel pontentie. Het had iets kunnen worden waarvan gezegd kon worden "Kijk dit hebben wij helemaal zelf bereikt" (wel in samenwerking met Intel in dat geval)
Maar WP biedt gewoon geen exclusiviteit want alle fabrikanten gebruiken het. Enkel alleen wat Nokia aan exclusiviteit(boven andere fabrikanten) heeft is nog maar Nokia Maps en dat hadden ze al en is in de nieuwe samenwerking met MS ook weer de enigste exclusiviteit waar Nokia echt van zal gaan genieten.
Nokia zal erg dom zijn als ze nu achter de schermen niet stiekem aan een eigen platform aan het werken zijn. Mogelijk een compleet vernieuwde versie van Symbian, Meltemi en Meego in 1 gesmolten.
Sorry mijn frustratie wilde ik even kwijt hierover
Het is gewoon erg bedroevend hoe het is verlopen. Daarbij in the process naast symbian ook nog een geweldig systeem als Meego vernietigd.
Ik eet mijn hoed op als zijn tactiek met WP exclusiviteit een groot succes wordt. In mijn ogen is er geen manier om boven de andere fabrikanten uit te steken als toch alle fabrikanten hetzelfde OS(WP) gaan gebruiken. Daarom is het succes van Apple zo groot nu... die hebben hun eigen OS gloednieuw van de grond opgebouwd i.c.m. eigen hardware waar ze trots op kunnen zijn zoals Nokia in het verleden dat ook had met Symbian toen het nog succesvol was.
Daarom had Meego vorig jaar nog zo veel pontentie. Het had iets kunnen worden waarvan gezegd kon worden "Kijk dit hebben wij helemaal zelf bereikt" (wel in samenwerking met Intel in dat geval)
Maar WP biedt gewoon geen exclusiviteit want alle fabrikanten gebruiken het. Enkel alleen wat Nokia aan exclusiviteit(boven andere fabrikanten) heeft is nog maar Nokia Maps en dat hadden ze al en is in de nieuwe samenwerking met MS ook weer de enigste exclusiviteit waar Nokia echt van zal gaan genieten.
Nokia zal erg dom zijn als ze nu achter de schermen niet stiekem aan een eigen platform aan het werken zijn. Mogelijk een compleet vernieuwde versie van Symbian, Meltemi en Meego in 1 gesmolten.
Sorry mijn frustratie wilde ik even kwijt hierover

Met de kwaliteit van Nokia´s is niets mis, dus dat zou op zich al een reden zijn om eerder voor een Nokia met WP te kiezen dan een andere leverancier.
Daarbij is het voor WP goed als er meerdere fabrikanten zijn om zo meer apps te laten ontwikkelen door bedrijven (grotere afzetmarkt) en dat is voor Nokia ook weer gunstig.
Daarbij is het voor WP goed als er meerdere fabrikanten zijn om zo meer apps te laten ontwikkelen door bedrijven (grotere afzetmarkt) en dat is voor Nokia ook weer gunstig.
Ik had problemen met het updaten naar belle, foutcode 12048.
Voor degene die dat ook krijgen,
Toestel loskoppelen,
Nokia suite afsluiten
als administrator uitvoeren
toestel weer vastkoppelen
en downloaden maar.
Scheelt degene die het nog moeten doen even zoeken.
Tevens heb ik een vraag, ik heb Whatsapp gedownload, maar elke keer als ik nu een bericht open, zie ik bovenin een balk (1 a 2 seconden) van het homescreen die ik daarvoor had... stront irritant... any solutions?
Ik mag al verlengen, en ben me aan het oriënteren naar een Galaxy S2 of een Lumia 800.... Wil graag Nokia, maar niet weer 101 workarounds om iets werkende te krijgen, en niet weer een uitstervend OS.
Weet iemand ook hoe ik de geluiden van whatsapp op Belle uitkrijg? Wordt nu gek van het gepiep van inkomende berichten nu.
Belle ziet er verder gelikt uit, heb er even mee gespeeld en alles voelt soepel en fris aan.... wel ellenlang gekloot met apps en dergelijke om die weer werkende te krijgen.
Opera Mobile 10 krijg ik ook niet werkende... iemand ook daar tips voor?
Voor degene die dat ook krijgen,
Toestel loskoppelen,
Nokia suite afsluiten
als administrator uitvoeren
toestel weer vastkoppelen
en downloaden maar.
Scheelt degene die het nog moeten doen even zoeken.
Tevens heb ik een vraag, ik heb Whatsapp gedownload, maar elke keer als ik nu een bericht open, zie ik bovenin een balk (1 a 2 seconden) van het homescreen die ik daarvoor had... stront irritant... any solutions?
Ik mag al verlengen, en ben me aan het oriënteren naar een Galaxy S2 of een Lumia 800.... Wil graag Nokia, maar niet weer 101 workarounds om iets werkende te krijgen, en niet weer een uitstervend OS.
Weet iemand ook hoe ik de geluiden van whatsapp op Belle uitkrijg? Wordt nu gek van het gepiep van inkomende berichten nu.
Belle ziet er verder gelikt uit, heb er even mee gespeeld en alles voelt soepel en fris aan.... wel ellenlang gekloot met apps en dergelijke om die weer werkende te krijgen.
Opera Mobile 10 krijg ik ook niet werkende... iemand ook daar tips voor?
Welke versie gebruik je van WhatsApp? Die nieuwste van de WhatsApp-site werkt niet zo lekker. In de Nokia Winkel staat een oudere welke wel goed werkt.
Ik heb de nieuwste gedownload.
Ik had de oudere gedownload, die in de winkel stond, (whatsapp was opeens van me telefoon verdwenen, andere apps niet) en vervolgens kreeg ik de melding: "this version is too old blabla" en heb ik een andere versie gedownload.
Maar dan klopt dat dus.
Nog meer eigenaardigheden waar ik rekening mee moet houden met de nieuwe belle?
Moet wel zeggen, dat het voelt alsof ik een nieuwe telefoon heb, weet niet waarom, optische illusie ofzo haha.
Ik had de oudere gedownload, die in de winkel stond, (whatsapp was opeens van me telefoon verdwenen, andere apps niet) en vervolgens kreeg ik de melding: "this version is too old blabla" en heb ik een andere versie gedownload.
Maar dan klopt dat dus.
Nog meer eigenaardigheden waar ik rekening mee moet houden met de nieuwe belle?
Moet wel zeggen, dat het voelt alsof ik een nieuwe telefoon heb, weet niet waarom, optische illusie ofzo haha.
Dat probleem heb ik ook. De nieuwste versie is inderdaad vervelend buggy. Jammer dat ze daar snel niks aan doen.Tevens heb ik een vraag, ik heb Whatsapp gedownload, maar elke keer als ik nu een bericht open, zie ik bovenin een balk (1 a 2 seconden) van het homescreen die ik daarvoor had... stront irritant... any solutions?
- bwt
Geen matches
ls je op de whatsapp site een paar keer op F5 drukt zie je VER 2.6.56
Die lijkt bij mij redelijk te werken.
Die moest ik gister verplicht downloaden zelfs had waarschijnlijk nog een te oude versie. Maar ik merk weinig verschil moet ik zeggen.bwt schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:05:
ls je op de whatsapp site een paar keer op F5 drukt zie je VER 2.6.56
Ik wil nog meer smiley´s

Weet iemand of er een autolader bestaat met een haaks plugje voor in je telefoon? Ik heb de N8 altijd horizontaal aan het raam hangen en het zou mooi zijn als het snoer van de lader dan gewoon omlaag loopt.
Ik heb me al gek gegoogled maar kan niks vinden, misschien heeft iemand nog een tip.
Ik heb me al gek gegoogled maar kan niks vinden, misschien heeft iemand nog een tip.
Ik laad hm altijd via de microsub poort op in de auto. (ook omdat de miniplug zo irri uitsteekt anders).xabre16v schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:45:
Weet iemand of er een autolader bestaat met een haaks plugje voor in je telefoon? Ik heb de N8 altijd horizontaal aan het raam hangen en het zou mooi zijn als het snoer van de lader dan gewoon omlaag loopt.
Hier iemand ook last van dat na de Belle update de gratis apps/games die je kon downloaden afgelopen zomer en kerst verdwenen zijn uit de lijst van ooit gedownloade apps en je die dus niet meer kan krijgen zonder te betalen?
Daar was ik al eerder tegenaan gelopen na een soft reset. Het zijn blijkbaar eenmalige cadeautjes.UdiBenLudi schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:06:
Hier iemand ook last van dat na de Belle update de gratis apps/games die je kon downloaden afgelopen zomer en kerst verdwenen zijn uit de lijst van ooit gedownloade apps en je die dus niet meer kan krijgen zonder te betalen?

Kijk, dat is mooi. Nieuwe Microsoft apps, ook voor de N8. http://mynokiablog.com/20...more-in-the-coming-months.
Hmmm... Bij support durven ze het niet zo te zeggen... Jammer... Beetje laf iets geven en met een update afpakken zonder iets te melden/waarschuwen...joi-c schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:31:
[...]
Daar was ik al eerder tegenaan gelopen na een soft reset. Het zijn blijkbaar eenmalige cadeautjes.
Volgende keer maar geen nokia meer dan...
Nou als dat al genoeg is om Nokia vaarwel te zeggen... Ik vond het jammer, maar niet meer dan dat. The grass is always greener...
Ik ben nog steeds heel blij met mijn N8 én Symbian en ga een mogelijke opvolger vrijwel zeker aanschaffen.
Ik ben nog steeds heel blij met mijn N8 én Symbian en ga een mogelijke opvolger vrijwel zeker aanschaffen.
Ik heb daar dus helemaal niets aan, gebruik niets van die software, heb liever dat ze wat leukere widgets uitbrengencoenox schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:36:
Kijk, dat is mooi. Nieuwe Microsoft apps, ook voor de N8. http://mynokiablog.com/20...more-in-the-coming-months.
Wat mij stoort is dat ik 5 mails stuur naar support hierover en dus geen eerlijk antwoord krijg... Nu sturen ze me door naar een Nokia support winkel om het te herstellen... ^^ ... Lekker dusss... En ik had ook een betaalde app die weer betaald moet worden om te downloaden dus niet netjes...joi-c schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:53:
Nou als dat al genoeg is om Nokia vaarwel te zeggen... Ik vond het jammer, maar niet meer dan dat. The grass is always greener...
Bedrijven zijn nu eenmaal bang om eerlijk te zijn, of in ieder geval de helpdesk mensen, waarschijnlijk hebben ze hier niet eens over nagedacht..
Ik heb eerlijk gezegd geen contact gezocht met Support. Ik merkte dat ik ze niet meer gratis kon downloaden, heb geconcludeerd dat het een eenmalige actie was en heb me er bij neergelegd. Niet eens over nagedacht dat het misschien wel een fout was die kon worden hersteld.UdiBenLudi schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:03:
[...]
Wat mij stoort is dat ik 5 mails stuur naar support hierover en dus geen eerlijk antwoord krijg... Nu sturen ze me door naar een Nokia support winkel om het te herstellen... ^^ ... Lekker dusss... En ik had ook een betaalde app die weer betaald moet worden om te downloaden dus niet netjes...
Ik heb het ook gehad met de app Battery Info. Die had ik gedownload toen het nog gratis was. Het is daarna een betaalde app geworden. Na de soft reset moest ik ook alsnog voor die app betalen. Heb ik overigens ook geen heisa van gemaakt. Ik ben denk ik een te gemakkelijke consument. Ik leg me te snel bij dit soort dingen neer.
Als je opnieuw moet betalen voor een app moet je toch bij de producent van de app zijn lijkt mij? Daar kan Nokia niet voor verantwoordelijk worden gehouden behalve dan dat het niet zo handig is dat je een aantal apps kwijt bent na een system update.joi-c schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:42:
[...]
Ik heb eerlijk gezegd geen contact gezocht met Support. Ik merkte dat ik ze niet meer gratis kon downloaden, heb geconcludeerd dat het een eenmalige actie was en heb me er bij neergelegd. Niet eens over nagedacht dat het misschien wel een fout was die kon worden hersteld.
Ik heb het ook gehad met de app Battery Info. Die had ik gedownload toen het nog gratis was. Het is daarna een betaalde app geworden. Na de soft reset moest ik ook alsnog voor die app betalen. Heb ik overigens ook geen heisa van gemaakt. Ik ben denk ik een te gemakkelijke consument. Ik leg me te snel bij dit soort dingen neer.
In principe ben ik het je eens dat je hiervoor bij de aanbieder van de app moet zijn.
Maar als het gaat om een zomeractie van de Nokia store (waarmee je een verzameling apps gratis mocht downloaden) weet ik het niet zo zeker.
Maar als het gaat om een zomeractie van de Nokia store (waarmee je een verzameling apps gratis mocht downloaden) weet ik het niet zo zeker.
Nou normaal komt de app die je gedownload hebt te staan in een lijst bij de Nokia winkel... Deze apps staan er bij mij dus niet meer in, maar kun je wel opzoeken en dan proberen te downloaden... Echter dan moet je dus eventueel opnieuw betalen...
Mijn conclusie is dat er dan iets fout is gegaan bij de Nokia winkel en niet degene die de app maakt...
Mijn conclusie is dat er dan iets fout is gegaan bij de Nokia winkel en niet degene die de app maakt...
Ik kan zelfs de app : "Get me out Lite" nergens meer vinden...
Ook zo lekker.
Ook zo lekker.
Probeer het eens via deze link.Angermanagement schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:38:
Ik kan zelfs de app : "Get me out Lite" nergens meer vinden...
Ook zo lekker.
[ Voor 56% gewijzigd door c0burn op 24-02-2012 16:49 . Reden: quote toegevoegd ]
Remember what the dormouse said
Ik had het afgelopen dinsdag op mijn E7 gezet. Eigenlijk was het mij niet geheel duidelijk wat ik er mee kon.coenox schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:36:
Eigenlijk hoopte ik dat ik zo meerdere Exchange accounts op mijn E7 kon zetten.
Onduidelijk was hoe ik dat moest doen of dat het allemaal via Microsoft zelf (Skydrive etc) moest lopen en of ik ook een (duur) abonnement op Lync voor mijn desktop moest afsluiten.
Ik heb die meuk er weer afgegooid en kijk nog wel een keer als het wat bekender is bij de gebruikers zodat ik met mijn vragen terecht kan.
Hier wat meer informatie: http://www.allaboutsymbia..._Apps_released_for_No.php
[ Voor 5% gewijzigd door Notaname op 24-02-2012 18:25 ]
Verwijderd
Dus Quickoffice wordt er uit gewerkt? Want ik zie dat Word, excel, Powerpoint gaan komen in de aankomende tijd op E7 & N8.coenox schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:36:
Of zie ik dat verkeerd?
Verwijderd
idd volgende keer geen nokia meer...niet om het toestel, dat is top, met name de camera....maar ondersteuning is er niet, dan ben je afhankelijk van nicesoni....alle "normale" apps die er zijn is 80% niet voor symbian, maar voor de bb, iphone of android....over een paar maanden dan ook maar einde n8 voor mij...pff wat heb ik een spijt er ander half jaar geleden te hebben aangeschaft....had beter voor de bb of iphone kunnen gaanUdiBenLudi schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:36:
[...]
Hmmm... Bij support durven ze het niet zo te zeggen... Jammer... Beetje laf iets geven en met een update afpakken zonder iets te melden/waarschuwen...
Volgende keer maar geen nokia meer dan...
Als het toestel top is, wat wil je dan nog meer? Geen ondersteuning? Er zijn diverse updates geweest. Dat het misschien nog steeds niet naar jouw smaak is, is een ander verhaal. Apps? Ben ik het deels mee eens, hoewel ik zelf niet echt iets mis. Ben benieuwd wat bij jou echte dealbreakers zijn. De integratie in symbian kan echter wel iets beter uitgewerkt worden.Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:46:
[...]
idd volgende keer geen nokia meer...niet om het toestel, dat is top, met name de camera....maar ondersteuning is er niet, dan ben je afhankelijk van nicesoni....alle "normale" apps die er zijn is 80% niet voor symbian, maar voor de bb, iphone of android....over een paar maanden dan ook maar einde n8 voor mij...pff wat heb ik een spijt er ander half jaar geleden te hebben aangeschaft....had beter voor de bb of iphone kunnen gaan
Ieder zijn eigen mening natuurlijk, maar oprecht spijt hebben omdat er sommige apps niet zijn vind ik een beetje oppervlakkig, op zijn zachtst gezegd.
Ik moet zeggen dat ik de integratie met Facebook en Twitter op dit moment wel een stuk beter vind, had hiervoor een N900 en daar was het echt ideaal in dankzij een paar applicaties maar da thebben ze nu ook in Belle weten te verwerken.
Laatste Twitter/FB post is te zien bij je contact en de foto wordt automagisch geupdate, dat zijn wel dingen waar je weinig aan hebt maar geeft toch net iets meer persoonlijkheid aan je contacten
Laatste Twitter/FB post is te zien bij je contact en de foto wordt automagisch geupdate, dat zijn wel dingen waar je weinig aan hebt maar geeft toch net iets meer persoonlijkheid aan je contacten
VER 2.6.71 van whatsapp beschikbaar. FF testen.
EDIT: Bugs zijn eruit gehaald. Dus dat je een deel van je homescreen zag aan de bovenkant is verholpen. Hij is ook wat sneller geworden vind ik
EDIT: Bugs zijn eruit gehaald. Dus dat je een deel van je homescreen zag aan de bovenkant is verholpen. Hij is ook wat sneller geworden vind ik
[ Voor 61% gewijzigd door Amiet01 op 25-02-2012 20:27 ]
Master_A
WA versie 2.6.71 werkt weer als voorheen,
versie 2.6.61 was echt bagger: onjuiste meldingen van chats, toetsenbord niet compleet.
Nieuw feature: email je chathistorie, werkt maar wel alleen plain txt
ik download wel direkt vanaf WA site, doe nauwelijks iets met de suite (3.3.84Beta),
kreeg ANNA al niet via de suite op mijn N8 en BELLE dus ook niet.
ANNA kreeg ik uiteindelijk gewoon via WLAN binnen.
versie 2.6.61 was echt bagger: onjuiste meldingen van chats, toetsenbord niet compleet.
ik download wel direkt vanaf WA site, doe nauwelijks iets met de suite (3.3.84Beta),
Font is in het menu wel weer wat groter geworden. En waar kan je die chathistory emailen dan?
Belle kun je alleen installeren met 3.3.86 -- de .84beta versie doet niets. Dus even uninstallen en .86 downloaden. Heb ik ook gedaan en ik was mijn contacten plus foto's etc niet kwijt na uninstall.The Raven schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:37:
WA versie 2.6.71 werkt weer als voorheen,
Hoofmenu WA, Opties, AboutAri Gold schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:54:
Font is in het menu wel weer wat groter geworden. En waar kan je die chathistory emailen dan?
bij opties>about> email chat historyAri Gold schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:54:
EDIT: spuit 11
[ Voor 3% gewijzigd door tweeny op 25-02-2012 21:58 . Reden: Spuit 11 ]
Suite 3.3.86 geinstalleerd. Blijf zelfde euvel houden, blijft hangen in stap3,Atila schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 21:26:
[...]
Belle kun je alleen installeren met 3.3.86 -- de .84beta versie doet niets. Dus even uninstallen en .86 downloaden. Heb ik ook gedaan en ik was mijn contacten plus foto's etc niet kwijt na uninstall.
verliest de hele tijd USB verbinding en daarna weer connected, na paar keer drukken,
komt ie eindelijk in de updatemodus en dan heeft ie er geen zin meer in. Bagger software.
Symbian op een non-smartphone is prima, maar....

probeer eens een andere usb poort...The Raven schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 23:43:
[...]
Suite 3.3.86 geinstalleerd. Blijf zelfde euvel houden, blijft hangen in stap3,
verliest de hele tijd USB verbinding en daarna weer connected, na paar keer drukken,
komt ie eindelijk in de updatemodus en dan heeft ie er geen zin meer in. Bagger software.
Verwijderd
Geen matches
Da's een hele vooruitgang.
Nou nog een manier om de geexporteerde chat weer opnieuw te importeren na een reset of op een nieuw toestel....
Denk er toch heel hard over om voor de IPhone te gaan kijken.
Je moet toch een beetje met de tijd meegaan en Symbian lijkt toch op het eindje te lopen.
Jammer, was altijd een groot Nokia fan.
Mijn vrouw heeft de Lumia 800, maar daar kan ik het toch niet op vinden... WP wordt t niet voor mij.
Ik had precies hetzelfde op mijn E7, uiteindelijk (ruim een uur later) lukte het alsnog ineens. Ik hoorde ineens een ander opstartmuziekjeThe Raven schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 23:43:
[...]
Suite 3.3.86 geinstalleerd. Blijf zelfde euvel houden, blijft hangen in stap3,
Het notification-lampje blijft soms nog knipperen als ik een bericht al heb gelezen op WhatsApp. Nog niet helemaal gefixt dus.
nieuwe whatsapp alweer. DEnk ik wel een serieuze bug in de vorige versie aangezien deze heel snel is uitgebracht. Versie 2.6.72
Master_A
- bwt
Geen matches
live Twitter update van de Nokia press conference over de 808 pureview - 41 MP !!!
41 megapixel sensor..are they mad?
Webcast: http://www.nokia.com/global/about-nokia/webcast-mwc/webcast/

Webcast: http://www.nokia.com/global/about-nokia/webcast-mwc/webcast/

[ Voor 112% gewijzigd door Ari Gold op 27-02-2012 09:24 ]
- bwt
Geen matches
7 pixels worden tot 1 gecombineerd - OF - mega resolutie.
En dat voor 450 euro (before taxes)
Per mei leveren
Wel een redelijk dik toestel
En Symbian blijft bestaan lijkt er op - gezien een antwoord gegeven door nokia
38 MP als maximum te gebuiken resolutie
De sensor is dus 41 MP waarvan 38 MP eindproduct.
Lagere resoluties zijn gecombineere pixels tot 1 eind pixel.
Volgens het verhaal heeft een 5 MPix plaatje een enorme scherpte
Ze hebben 5 jaar aan het toestel gewerkt.
En dat voor 450 euro (before taxes)
Per mei leveren
Wel een redelijk dik toestel
En Symbian blijft bestaan lijkt er op - gezien een antwoord gegeven door nokia
38 MP als maximum te gebuiken resolutie
De sensor is dus 41 MP waarvan 38 MP eindproduct.
Lagere resoluties zijn gecombineere pixels tot 1 eind pixel.
Volgens het verhaal heeft een 5 MPix plaatje een enorme scherpte
Ze hebben 5 jaar aan het toestel gewerkt.
[ Voor 71% gewijzigd door bwt op 27-02-2012 09:40 ]
nog wat info over de 808 ... met filmje!
Wat een nieuws op de MWC.
41MP + 1,5Ghz + Symbian + normale prijs = de opvolger voor de N8! Het is aangekondigd voor een release in mei, kan niet wachten
Eerst wachten op de stream van de keynote.
41MP + 1,5Ghz + Symbian + normale prijs = de opvolger voor de N8! Het is aangekondigd voor een release in mei, kan niet wachten
Eerst wachten op de stream van de keynote.
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Dit is echt geweldig nieuws.... dit had denk ik echt niemand nog verwacht van Nokia. Een super symbian device.
Alleen waar ik me nu zorgen om maak is de battery life. 1400mAh i.c.m. met de specs zal het ding zeker niet 2 dagen mee rond komen met average use.... misschien zelfs nog niet 1 volle dag. Gelukkig heeft hij verwisselbare batterij dus kan een reserve gebruiken. Maar had liever gehad dat er een grotere batterij in zat bijv. +1800mAh.
Alleen waar ik me nu zorgen om maak is de battery life. 1400mAh i.c.m. met de specs zal het ding zeker niet 2 dagen mee rond komen met average use.... misschien zelfs nog niet 1 volle dag. Gelukkig heeft hij verwisselbare batterij dus kan een reserve gebruiken. Maar had liever gehad dat er een grotere batterij in zat bijv. +1800mAh.
- bwt
Geen matches
Voor een overzicht: http://nl.hardware.info/n...lumia-610-en-808-pureview
bwt: de comments die gegeven worden in jou link... daar kraken ze de camera van de 808 al meteen af... die mensen zijn niet goed wijs en zeker heel erg naief!
- bwt
Geen matches
Ik heb het nog niet helemaal goed doorgelezen - druk op mijn werk en zo.
Damian Dinning @PhoneDaz
They'll be a white paper available later this week which will explain all the details behind the technology.
Want? Een foto van 39 MP heeft toch echt geen zin hoor behalve als je je huis wilt behangen ofzo.SpitfireNL schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:57:
bwt: de comments die gegeven worden in jou link... daar kraken ze de camera van de 808 al meteen af... die mensen zijn niet goed wijs en zeker heel erg naief!
Uiteindelijk is de lens het belangrijkst en zal bij inzoomen de kwaliteit nog steeds niet super zijn.
Alleen het samenvoegen van meerdere pixels tot een 5 MP foto zal wel een stuk mooier zijn.
- bwt
Geen matches
Nokia webcast van vanmorgen is nu beschikbaar.
http://www.nokia.com/global/about-nokia/webcast-mwc/webcast/
Link had ik eerder al geplaatst.bwt schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:12:
Nokia webcast van vanmorgen is nu beschikbaar.
Nu staat hij er 3 keer, denk dat het nu goed moet komen xD
Haha inderdaad, nu kan ie niet gemist worden.afvalzak schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:15:
[...]
Nu staat hij er 3 keer, denk dat het nu goed moet komen xD
- bwt
Geen matches
Mijn bedoeling was :
eerste keer was het de live stream.
tijdtje niets
nu is de opname beschikbaar om meer/nogmaals te bekijken.
Maar dat zal iedereen wel snappen denk ik.
eerste keer was het de live stream.
tijdtje niets
nu is de opname beschikbaar om meer/nogmaals te bekijken.
Maar dat zal iedereen wel snappen denk ik.
Maar de HTC One X ziet er ook echt nice uit nu Sense geupdated is naar 4.0.
41 Megapixel
. Ben wel benieuwd of dat op full resolution nog ergens op lijkt. Ik vind dat oversampling idee wel slim, de extra pixels gebruiken voor zeer scherpe 5 megapixel foto's. Ik moet wel zeggen dat ik het design van de N8 een stuk mooier vind. Maar wel nice dat ze nog een top-of-the-line symbian phone uitbrengen, er is dus nog hoop!
Hij kan blijkbaar ook zeer hoge kwaliteit audio opnemen, dat is echt wel handig als je een keer naar een concert gaat , ik vind de audioopname van de N8 al erg goed.
Hij kan blijkbaar ook zeer hoge kwaliteit audio opnemen, dat is echt wel handig als je een keer naar een concert gaat , ik vind de audioopname van de N8 al erg goed.
[ Voor 19% gewijzigd door Goron op 27-02-2012 12:45 ]
Staan er al ergens pics online die met de Pureview genomen zijn ? Ik wil wel even inzoomen
Hier:Atila schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:44:
Staan er al ergens pics online die met de Pureview genomen zijn ? Ik wil wel even inzoomen
http://mynokiablog.com/20...pics-zoom-in-and-enhance/
Wow inderdaad

Hier is trouwens een verhaal over de ontwikkeling van de camera: http://europe.nokia.com/P...08PureView_Whitepaper.pdf
Ze hebben dus een aparte co-processor ontwikkeld die bij de sensor hoort, die het werk van de chipset wat gemakkelijker maakt met al die pixels.
Ze hebben dus een aparte co-processor ontwikkeld die bij de sensor hoort, die het werk van de chipset wat gemakkelijker maakt met al die pixels.
Ik zie vimeo app en pickchur app.
Ik heb een apart Nokia 808 PureView topic aangemaakt. (ik hoop dat het mocht...)
heb je daar een linkje van, nog niet in de search te vinden.joi-c schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:33:
Ik heb een apart Nokia 808 PureView topic aangemaakt. (ik hoop dat het mocht...)
Nokia 808 PureViewliffey schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:41:
[...]
heb je daar een linkje van, nog niet in de search te vinden.
Volgens mij is er een nieuwe update voor Nokia Social, of ik liep achter. Maar hij heeft nu automatisch mijn contactenlijst gekoppeld aan facebook, waardoor je de profielfoto van mensen kan zien in je contactenlijst. Opzich erg leuk omdat de grote contact widget nu ook die foto laat zien.
Maar ik vind het wel raar dat hij niet even vraagt om toestemming om je contactenlijst met facebook te delen...
Maar ik vind het wel raar dat hij niet even vraagt om toestemming om je contactenlijst met facebook te delen...
Sinds de update naar Belle werkt de touchscreen soms niet meer, de fysieke knop wel. Wel lastig als je de telefoon op wilt nemen..... iemand een suggestie waar dit aan kan liggen ?
Ik had dit bij Anna ook al, geen idee wat het is, reboot is soms het enige wat helptobelix998 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:34:
Sinds de update naar Belle werkt de touchscreen soms niet meer, de fysieke knop wel. Wel lastig als je de telefoon op wilt nemen..... iemand een suggestie waar dit aan kan liggen ?
- bwt
Geen matches
Bij mij werdt bij de start van de update wel om toestemming gevraagd - maar het was erg onopvallend.Goron schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:32:
Volgens mij is er een nieuwe update voor Nokia Social, of ik liep achter. Maar hij heeft nu automatisch mijn contactenlijst gekoppeld aan facebook, waardoor je de profielfoto van mensen kan zien in je contactenlijst. Opzich erg leuk omdat de grote contact widget nu ook die foto laat zien.
Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic