Helemaal mee eens. Ik wou dat er meer van dat soort developers waren. Goede uitgebreide functionaliteit én goede ondersteuning. Daar wil ik best voor betalen.coenox schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:01:
[...]
Ik kan dat alleen maar beamen. Jan Ole Suhr (@janole op Twitter) levert geweldige ondersteuning en reageert supersnel op mails. De 9 euro die ik ooit aan Gravity uit heb gegeven zijn de best gespendeerde euro's aan software ooit. Omdat Gravity een fijn programma is, maar ook vanwege de ondersteuning. Ik heb Gravity ooit gekocht voor mijn E71, maar ik heb het mee kunnen nemen naar mijn 5800XM en vervolgens naar de N8. Allemaal voor hetzelfde geld. Bij mij draait Gravity ook weer prima onder Belle, je kunt er vanuit gaan dat het goed komt.
Verwijderd
Geen matches
Dank Joi-c, ik heb 'm weer gevonden!joi-c schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:08:
Pfff....ik wou dat ik terug kon naar Anna.
De meeste mensen zijn lyrisch over Belle. Wat zie ik over het hoofd?
[...]
Staat hij in de store niet onder jouw zaken? Meestal kun je dan gewoon weer zonder kosten downloaden. Zoniet, dan contact opnemen met de developer van Gravity. (website: http://mobileways.de/gravity - mail: gravity@mobileways.de ) Deze levert goede ondersteuning. Mijn zus heeft dit ook eens gehad.
Wordt steeds enthousiaster over Belle, ben lekker aan het rommelen met m'n "nieuwe" tetefoon! Vind het alleen een beetje jammer dat er onder al m'n icoontjes een omschrijving staat... Kan ik dat op een of andere manier wegkrijgen?
De omschrijving onder icoontjes vindt ik nu wel iets goeds hebben. Het is verfrissend om zo na alle vorige firmwares eindelijk eens wat vulling op het scherm te zien. Icoontjes zonder omschrijving voelen nu zo leeg en saai aan.
Ook ik ben zeer positief te spreken over Belle! Alles is beter, we hebben dan nog niet alle widgets van de leaked Belle maar we hebben nu in ieder geval al veel meer dan voorheen met Anna.
Ik heb maar 1 minpunt kunnen ontdekken aan Belle, dat mijn batterij nu heel snel leeg is. Maar op een werkdag helemaal niet erg want ik hang hem op kantoor toch gewoon aan de oplader naast mij.
Maar wanneer ik op vakantie zou zijn dan wil ik wel graag een dag lang foto's kunnen maken.
Je kan natuurlijk ook nog altijd een externe battery pack/behuizing kopen, gebruiken op speciale dagen.
1 ding wat helaas nog niet is veranderd sinds Anna is dat symbian nog evenveel crasht en herstart bij gebruik van bepaalde apps. Voorbeeld: gisteren werdt mijn skype gesprek opeens verbroken waarna mijn telefoon helemaal niet meer reageerde, waarna ik de power knop 12 seconden ingedrukt moest houden.
Ook ik ben zeer positief te spreken over Belle! Alles is beter, we hebben dan nog niet alle widgets van de leaked Belle maar we hebben nu in ieder geval al veel meer dan voorheen met Anna.
Ik heb maar 1 minpunt kunnen ontdekken aan Belle, dat mijn batterij nu heel snel leeg is. Maar op een werkdag helemaal niet erg want ik hang hem op kantoor toch gewoon aan de oplader naast mij.
Maar wanneer ik op vakantie zou zijn dan wil ik wel graag een dag lang foto's kunnen maken.
Je kan natuurlijk ook nog altijd een externe battery pack/behuizing kopen, gebruiken op speciale dagen.
1 ding wat helaas nog niet is veranderd sinds Anna is dat symbian nog evenveel crasht en herstart bij gebruik van bepaalde apps. Voorbeeld: gisteren werdt mijn skype gesprek opeens verbroken waarna mijn telefoon helemaal niet meer reageerde, waarna ik de power knop 12 seconden ingedrukt moest houden.
[ Voor 16% gewijzigd door SpitfireNL op 10-02-2012 11:40 ]
Ik heb Gravity ook, opnieuw geinstalleerd nadat Belle erop stond.joi-c schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:26:
[...]
Helemaal mee eens. Ik wou dat er meer van dat soort developers waren. Goede uitgebreide functionaliteit én goede ondersteuning. Daar wil ik best voor betalen.
Wat mij nu eigenlijk opvalt is het volgende: Onder Anne kon ik bij een bericht (Facebook en Twitter) met een afbeelding drukken op "VIEW", maar nu zie ik dat "knopje" niet meer. Ik heb alleen maar: Comment, Like en Forward.
Barock, is Gravity online? In Off-line mode heb je minder opties. De opties waarvoor een internetconnectie nodig is worden dan niet getoond. (was overigens onder Anna ook al zo)
Gisteren ge-update naar Belle en het eerste half uur alleen maar zitten schelden en klagen
. Een aantal geinstalleerde applicaties waren gewoon weg en weer allerlei zooi (CNN, NGC enz) er weer bij gekregen. Eerst maar alle ongewenste apps verwijderd en aan de startschermen begonnen. Die klok is echt een verschrikking. Mis echt de widget van Anna.
Nu na een dag spelen met Belle, moet ik zeggen dat ik toch positief geworden ben. Het is even anders denken. Eigenlijk gebruik je nu alleen nog maar je startschermen.
Die standaard kalender widget maar vervangen door de eerder genoemde Coming Next en dat is wel een verbetering. Met minder gebruikte ruimte in het startscherm nu wel 4 regels afspraken staan
.
Ik zoek alleen nog een goed vervanger voor de standaard e-mail widget, want dat is echt een verschrikking. De helft van je startscherm wordt gebruikt om 3 e-mails te tonen. Ja zo heb je wel meer dan 4 startschermen nodig ja
. Als iemand goede ervaringen heeft met een goede e-mail widget dit niet teveel ruimte in beslag neemt dan hoor ik het graag.
Nu na een dag spelen met Belle, moet ik zeggen dat ik toch positief geworden ben. Het is even anders denken. Eigenlijk gebruik je nu alleen nog maar je startschermen.
Die standaard kalender widget maar vervangen door de eerder genoemde Coming Next en dat is wel een verbetering. Met minder gebruikte ruimte in het startscherm nu wel 4 regels afspraken staan
Ik zoek alleen nog een goed vervanger voor de standaard e-mail widget, want dat is echt een verschrikking. De helft van je startscherm wordt gebruikt om 3 e-mails te tonen. Ja zo heb je wel meer dan 4 startschermen nodig ja

Verwijderd
Matched: N8
Na het updaten naar Belle heb ik geen internet meer? (wel via wifi).
Na 10 pogingen eindelijk Belle er opnieuw opgekregen zonder dat me telefoon uitviel.. maar nog steeds het zelfde probleem.
Ik krijg elke keer dit bericht in de browser (andere apps zoals whatsapp werken dus ook niet).
Verbinden mislukt.
Verb. niet beschikbaar
Eigenlijk het zelfde als N8probleem alleen mijn simkaart is gewoon goed.
Na 10 pogingen eindelijk Belle er opnieuw opgekregen zonder dat me telefoon uitviel.. maar nog steeds het zelfde probleem.
Ik krijg elke keer dit bericht in de browser (andere apps zoals whatsapp werken dus ook niet).
Verbinden mislukt.
Verb. niet beschikbaar
Eigenlijk het zelfde als N8probleem alleen mijn simkaart is gewoon goed.
Gewoon online via WiFi, net zelf nog een berichtje verzonden...?joi-c schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:47:
Barock, is Gravity online? In Off-line mode heb je minder opties. De opties waarvoor een internetconnectie nodig is worden dan niet getoond. (was overigens onder Anna ook al zo)
@NickB4: ik moest het toegangspunt voor de mobiele connectie verplaatsen van 'Geen categorie' naar 'Internet'.
* Instellingen->Connectiviteit->Instellingen->Netwerkbestemmingen->Geen categorie
* Long press op betreffende toegangspunt
* Selecteer de optie Verpl. naar andere best.
* Selecteer 'Internet'.
Je kunt vervolgens ook de prioriteit van de verbindingen instellen Instellingen->Connectiviteit->Instellingen->Netwerkbestemmingen->Internet.
Ik hoop dat dit bij jou ook werkt.
* Instellingen->Connectiviteit->Instellingen->Netwerkbestemmingen->Geen categorie
* Selecteer 'Internet'.
Je kunt vervolgens ook de prioriteit van de verbindingen instellen Instellingen->Connectiviteit->Instellingen->Netwerkbestemmingen->Internet.
[
. Als iemand goede ervaringen heeft met een goede e-mail widget dit niet teveel ruimte in beslag neemt dan hoor ik het graag.
[/quote]
Je kunt gewoon scrollen op die widgets, je kunt dus alles ineens lezen

[/quote]
Verwijderd
Geen matches
Het ging bij mij wat anders maar heb het nu voor elkaar gekregen en het werkt Thank you!joi-c schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:54:
@NickB4: ik moest het toegangspunt voor de mobiele connectie verplaatsen van 'Geen categorie' naar 'Internet'.
* Selecteer 'Internet'.
Als Gravity online is heb ik bij een tweet met plaatje de volgende opties:Barock schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:51:
[...]
Gewoon online via WiFi, net zelf nog een berichtje verzonden...?
- Preview
- Reply
- Retweet
- Favourite
- More...
- Hyperlink naar plaatje
- @twitteraccount van wie de tweet is.
- Reply
- Retweet
- More...
- Hyperlink naar plaatje
- @twitteraccount van wie de tweet is.
[ Voor 5% gewijzigd door joi-c op 10-02-2012 12:59 . Reden: facebook comment toegevoegd. ]
Ja, weet ikEnnetje schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:54:
[
Ik zoek alleen nog een goed vervanger voor de standaard e-mail widget, want dat is echt een verschrikking. De helft van je startscherm wordt gebruikt om 3 e-mails te tonen. Ja zo heb je wel meer dan 4 startschermen nodig ja. Als iemand goede ervaringen heeft met een goede e-mail widget dit niet teveel ruimte in beslag neemt dan hoor ik het graag.
[/quote]
Maar ik vind de widget veels te groot. Vroegah in Anna was dat een mooie kleine widget waar je ook 3 of 4 mails in kon zien. Ik vind de standaard widgets gewoon veel te groot/lomp.
Verwijderd
Geen matches
Er is een nieuwe versie van de store-client (3.22.053) beschikbaar in betalabs:
http://betalabs.nokia.com/apps/store-qml-client
http://betalabs.nokia.com/apps/store-qml-client
Dat snap ik, maar het was goed zoals het was. Het gaat erom dat ik vind dat het jammer is dat Nokia voor de Iphone 'structuur' gekozen heeft in Belle. Dezelfde indeling heb ik inderdaad ook allang weer opgebouwdNotaname schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:13:
[...]
Euh.., ik heb gewoon mijn mappen (kantoor, spellen, communicatie, etc.) weer aangemaakt en daar mijn snelkoppelingen naar toe verplaatst.
Rechtsonder drukken op het picto met 3 streepjes en kiezen voor 'Nieuwe map'.
Overigens ondertussen vandaag was er alweer een nieuwe kleine Microsoft update beschikbaar met een aantal kantoortoepassingen.
[ Voor 10% gewijzigd door MaPzel op 10-02-2012 13:30 ]
Ik heb mijn N8 geupdate van anna naar belle. Vervolgens werkt niets meer wat aan een ovi account gekoppeld is.
Ik krijg een melding als ik de winkel open:
"Kan geen verbinding maken met de service."
Iemand bekend met dit probleem?
Ik krijg een melding als ik de winkel open:
"Kan geen verbinding maken met de service."
Iemand bekend met dit probleem?
Hebben jullie ook problemen met Exchange nu het Exchange Active sync is geworden?
Mijn zakelijke email komt niet meer binnen terwijl ik dezelfde settings gebruik als onder Anna.
Na diverse keren account verwijderen en weer toevoegen met diverse varianten van ons mailserver webadres heb ik de certificaten wel geïnstalleerd maar no result...
Mijn zakelijke email komt niet meer binnen terwijl ik dezelfde settings gebruik als onder Anna.
Na diverse keren account verwijderen en weer toevoegen met diverse varianten van ons mailserver webadres heb ik de certificaten wel geïnstalleerd maar no result...
Life goes as it goes.
Als ik op vakantie ben, heb ik sowieso WIFI en geen mobiele data standaard aan staan. En volgens mij zijn dat toch over het algemeen de batterijvreters? Dus dan zou je toch wel redelijk een dagje mee door moeten komen?SpitfireNL schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:59:
Ik had er al problemen mee om mijn Gmail agenda via MfE binnen te krijgen met Anna, maar met Exchange ActiveSync lukt het ook niet.t3q schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:39:
Hebben jullie ook problemen met Exchange nu het Exchange Active sync is geworden?
Helaas heeft het bij mij ook maar één dag gewerkt op Belle. Nu vraagt hij telkens om het wachtwoord...rajboen schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:47:
[...]
Ik had er al problemen mee om mijn Gmail agenda via MfE binnen te krijgen met Anna, maar met Exchange ActiveSync lukt het ook niet.
Op Anna heeft het bij mij een tijdje gewerkt, maar helaas ook na een tijd niet meer. Ik vond het altijd wel behoorlijk handig dat mijn Nokia syncte met gmail (contacten, agenda en natuurlijk e-mails). Alle andere synchronisatie alternatieven werken mij inziens ook net niet goed genoeg of zijn me te duur..
ik heb activesync net ingesteld en daarna al een paar keer gereset, maar het werkt prima met gmail hoor.
weet iemand trouwens hoe 't zit met whatsapp als je er een andere simkaart (met ander nummer) in doet?
blijf je dan je contacten houden en kunnen zij je ook berichten sturen?
weet iemand trouwens hoe 't zit met whatsapp als je er een andere simkaart (met ander nummer) in doet?
WhatsApp is gebaseerd op je 06 nummer. Dus anderen kunnen jou alleen berichten als ze jouw nummer hebben.Webjunkie schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:54:
Berichten van je oude nummer zullen niet beschikbaar zijn.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Het kan wel alleen zie jij de oude berichten niet en kan iemand pas reageren op jou als jij ze eerst een berichtje stuurt zodat ze je nieuwe nummer hebbenWebjunkie schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:02:
da's wel vervelend.
dus als je op vakantie gaat en er een vakantiesimmetje inprikt kan je niet meer whatsappen.
op het moment dat de smsjes het duurst zijn haakt whatsapp af
Oplossing: whatsapp de-installeren dan vervolgens nieuwe simkaart erin en dan weer whatsapp installeren...klaar opgelost.Webjunkie schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:02:
da's wel vervelend.
dus als je op vakantie gaat en er een vakantiesimmetje inprikt kan je niet meer whatsappen.
op het moment dat de smsjes het duurst zijn haakt whatsapp af
Verwijderd
Geen matches
Voor de geïnteresseerden: mijn probleem lag inderdaad aan de simkaart. Sinds vandaag in bezit van een nieuw exemplaar en eindelijk kan ik genieten van de update in de vorm van Belle. Bedankt voor het meedenken.
Vraag meteen ff een nickchange aanVerwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:48:
Voor de geïnteresseerden: mijn probleem lag inderdaad aan de simkaart. Sinds vandaag in bezit van een nieuw exemplaar en eindelijk kan ik genieten van de update in de vorm van Belle. Bedankt voor het meedenken.
*hint*: N8SuperPhone oid
thanx, hier ben ik wel blij meejoi-c schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:03:
[...]
http://store.ovi.com/content/61774
[afbeelding]
Ik heb nog niet gecheckt of deze ook op Belle werkt.
Er is in de winkel overigens nog een andere soortgelijke app: BizCalendar. Ziet er praktisch hetzelfde uit, maar ik heb er verder geen ervaring mee.
geen last meer van overlappende gebeurtenissen
http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=63220.0
Voor de mensen die de widgets apart willen downloaden. Telefoon moet je alsnog wel hacken, of je kan de .sis bestanden signen als je een certificate hebt
Voor de mensen die de widgets apart willen downloaden. Telefoon moet je alsnog wel hacken, of je kan de .sis bestanden signen als je een certificate hebt
Master_A
Kan je ze ook niet installeren op een niet gehackte phone als je bij de installatie instellingen de optie software installatie op "alles" zet ipv op "alleen ondertekend", en dan de online certificaatcontrole uit zet??
Ik zit met een vreemd probleem. Ik ben vorige maand overgestapt op een Lumia 800, nu de Belle update er is, wil ik mijn N8 toch nog wel graag updaten. Als ik mijn microsim met adapter in mijn N8 stop blijft het toestel Offline weergeven en vraagt om een simkaart te plaatsen
Ik kom van Telfort en zit nu bij Hi. Voor de zekerheid een unlockcode aangevraagd omdat ik niet zeker weet of het toestel gelocked is. Dit heeft helaas niks opgeleverd.
Kan het zijn dat in het toestel iets beschadigd is waardoor de simkaart niet meer gepakt wordt? Zonder simkaart kan ik de update niet doen heb ik gemerkt.
Ik kom van Telfort en zit nu bij Hi. Voor de zekerheid een unlockcode aangevraagd omdat ik niet zeker weet of het toestel gelocked is. Dit heeft helaas niks opgeleverd.
Kan het zijn dat in het toestel iets beschadigd is waardoor de simkaart niet meer gepakt wordt? Zonder simkaart kan ik de update niet doen heb ik gemerkt.
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Gisteren al geprobeerd met een bepaald bestand, maar ging dus niet. Het is hacken of signen.Bucephalus schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 19:36:
Kan je ze ook niet installeren op een niet gehackte phone als je bij de installatie instellingen de optie software installatie op "alles" zet ipv op "alleen ondertekend", en dan de online certificaatcontrole uit zet??
Kan je dat signen makkelijk doen?? Heb daar geen flauw benul van eigenlijk... Zou een paar van die dingen wel graag willen hebben, maar hacken begin ik eigenlijk liever niet aan.
Ik vond dat signen altijd een ramp. Delight flashen is een stuk simpeler en dan hoef je ook niet meer te signen
- Geurt-kun
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 06-08 22:03
8 Simax SM660-250, SMA 1600TL
/u/28347/12146%25206060.png?f=community)
Geen matches
M'n nieuwe Belle (upgrade) krijg ik niet verbonden met m'n Wifi Fritz!Box.
Iemand dat probleem al opgelost?
Belle werkt prima samen met mijn 7340.Geurt-kun schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 22:11:
Helaas nog steeds minder goed met Telfort 3G ...
Wat een feest is het ComingNext widget.
Aanrader als vervanger van die onzinnige Calendar widget!

[ Voor 35% gewijzigd door emmerx op 11-02-2012 14:26 ]
Draadloos laden op onze Zon
- Geurt-kun
Geen matches
Geurt-kun schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 22:11:
FB 7390 hier. Altijd goed gedaan, maar krijg em niet meer verbonden.emmerx schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 22:25:
[...]
Belle werkt prima samen met mijn 7340.
Helaas nog steeds minder goed met Telfort 3G ...
Zelfs als ik de beveiliging uitzet wil hij niet via wifi verbinden.
Mogelijke oplossing! Bij mij werkt het tot nog toe.
Oplossing!
[ Voor 49% gewijzigd door Geurt-kun op 11-02-2012 00:04 . Reden: Mogelijke oplossing ]
Het zou moeten werken. Ik heb mijn simkaart laten knippen. Werkt in de Lumia en gaat ook weer in de N8. Ik heb niet eens een adapter, ik gebruik het deel wat over is van de originele simkaart. Kun je je N8 niet testen door een normale simkaart te lenen van iemand? Als dat werkt kun je misschien een duosim aanvragen.Telfordia schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:31:
Ik zit met een vreemd probleem. Ik ben vorige maand overgestapt op een Lumia 800, nu de Belle update er is, wil ik mijn N8 toch nog wel graag updaten. Als ik mijn microsim met adapter in mijn N8 stop blijft het toestel Offline weergeven en vraagt om een simkaart te plaatsen
Overigens is het gevaarlijk wat je doet. Na de update werkt de N8 zo fijn dat je je afvraagt of je de Lumia wel had moeten nemen
Ik wil mezelf nog even aanhalen want hier heb ik nog geen reactie op gekregen.SpitfireNL schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:47:
Hebben jullie ook problemen met de Tweakers.net website in de Belle internet browser?
Die geeft sinds de update van Anna naar Belle niet meer de website goed weer terwijl ik helemaal geen problemen heb met andere websites. Het probleem is echt alleen met de website van tweakers.net.
Zie plaatjes:
In de browser settings heb ik ook alles aan staan. Java is "ingeschakeld" en cookies zijn "toegestaan" en inhoud laden staat op "alles".
Het lijkt alsof de CSS niet geladen wordt. Ik kan ook niet inloggen want die input velden username en wachtwoord zijn gewoon verdwenen/worden niet weergegeven.
Ik heb ook al eens alle sessies beëindigd op tweakers en cookies verwijderd. Maar dat hielp ook niks.
Hebben jullie ook dit probleem?
De mobiele website van tweakers heb ik geen problemen mee. Maar ik gebruik liever de volledige website.
Is er iemand die een mogelijke oorzaak of oplossing weet?
Verwijderd
Geen matches
Helaas heb ik geen oplossing maar wel hetzelfde probleem.SpitfireNL schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 00:07:
[...]
Ik wil mezelf nog even aanhalen want hier heb ik nog geen reactie op gekregen.
Is er iemand die een mogelijke oorzaak of oplossing weet?
hier de oplossing: je gaat met je mobiel naar www.tweakers.net. Je ziet dan onder het vakje navigatie een telefoon icoon. Kik daarop. Vervolgens kom je op een pagina waarbij je je browser moet kiezen. Kies dan gewoon de 1e: pc versie. Heb dit trouwens geschreven vanaf mn telefoonVerwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 01:13:
[...]
Helaas heb ik geen oplossing maar wel hetzelfde probleem.
Master_A
Verwijderd
Bedankt voor de oplossing, het werkt. Ook dit bericht is verstuurd vanaf een N8. Wel vreemd dat de enter knop niet werkt tijdens het schrijven van een berichtAmiet01 schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 01:48:
[...]
hier de oplossing: je gaat met je mobiel naar www.tweakers.net. Je ziet dan onder het vakje navigatie een telefoon icoon. Kik daarop. Vervolgens kom je op een pagina waarbij je je browser moet kiezen. Kies dan gewoon de 1e: pc versie. Heb dit trouwens geschreven vanaf mn telefoon

Werkte en werkt probleemloos. Misschien toch niet de juiste instellingen?MaPzel schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:00:
[...]
Helaas heeft het bij mij ook maar één dag gewerkt op Belle. Nu vraagt hij telkens om het wachtwoord...
Op Anna heeft het bij mij een tijdje gewerkt, maar helaas ook na een tijd niet meer. Ik vond het altijd wel behoorlijk handig dat mijn Nokia syncte met gmail (contacten, agenda en natuurlijk e-mails). Alle andere synchronisatie alternatieven werken mij inziens ook net niet goed genoeg of zijn me te duur..
Nokia Maps 2.0 beta! Voice search en geo-tagging van de foto's zijn geïntegreerd in de nieuwe dienst, ziet er veelbelovend uit.
- Geurt-kun
Geen matches
Die nieuwe klok vind ik zo gek nog niet (Geurt-kun word een beetje kippig)
Wat ik dan wel weer vervelend vind is dat de klokalarmen niet per dag verschillend ingesteld kunnen worden.
Of zie ik iets over het hoofd?
Wat ik dan wel weer vervelend vind is dat de klokalarmen niet per dag verschillend ingesteld kunnen worden.
Of zie ik iets over het hoofd?
Dat hangt er vanaf? De keuze is "not repeated", of als je wel wil herhalen, "daily", "workdays" (je kunt instellen welke dagen dat zijn), of "weekly" (voor een specifieke dag).
Daarmee kun je redelijk alle alarms zetten zoals je wil me dunkt.
Ha, ha! Ik was zoooo nieuwsgierig naar WP Mango dat ik de Lumia 710 heb besteld (de goedkopere, want nog dik tevreden met mijn N8). Duo Sim aangeschaft bij Hi (2 grote sims en 1 laten bijknippen bij Hi winkel) Ik dacht af en toe te switchen tussen de N8 en de L710, maar dat ding ligt na een week spelen vooralsnog stof te vangen op mijn nachtkastje. De L710 is echt best wel mooi en heeft een veel mooier scherm dan de N8 én veel sneller internet, maar ik hou gewoon van de N8 én van Symbian. Bovendien mist er op WP gewoon nog teveel functionaliteit. (zoiets simpels als het instellen van profielen kan al niet) De tiles zijn leuk, maar op den duur wordt dat ook saai.coenox schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 23:28:
[...]
Overigens is het gevaarlijk wat je doet. Na de update werkt de N8 zo fijn dat je je afvraagt of je de Lumia wel had moeten nemen
Misschien moeten we er hier geen WP7 versus Symbian discussie van maken, maar ik kan dus echt niet kiezen. Beide systemen zijn even waardevol, maar ze zijn wel verschillend. Hangt er dus vanaf wat je er mee wilt. Symbian is uiterst tweakbaar. WP7 is supersnel en de manier waarop ik wijzigingen in social media (Twitter, Facebook, LinkedIn) bij kan houden is geniaal. Ook is er een Yammer client (social media met mijn collega's ) di goed werkt. Maar als ik dat minder zou gebruiken zou ik vaker voor de N8 i.c.m. Gravity gaan. Overigens doet mijn Lumia 800 langer (30+ uur) met een lading dan de N8 (24 uur). Ik heb de Lumia overigens gekregen, anders had ik nog alleen de N8 gehad (.en een 5800XM, Samsing i8910, iPhone 3GS, en een Palm Pre op reservejoi-c schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 09:49:
[...]
Ha, ha! Ik was zoooo nieuwsgierig naar WP Mango dat ik de Lumia 710 heb besteld (de goedkopere, want nog dik tevreden met mijn N8). Duo Sim aangeschaft bij Hi (2 grote sims en 1 laten bijknippen bij Hi winkel) Ik dacht af en toe te switchen tussen de N8 en de L710, maar dat ding ligt na een week spelen vooralsnog stof te vangen op mijn nachtkastje. De L710 is echt best wel mooi en heeft een veel mooier scherm dan de N8 én veel sneller internet, maar ik hou gewoon van de N8 én van Symbian. Bovendien mist er op WP gewoon nog teveel functionaliteit. (zoiets simpels als het instellen van profielen kan al niet) De tiles zijn leuk, maar op den duur wordt dat ook saai.

[ Voor 5% gewijzigd door coenox op 11-02-2012 11:00 ]
- Geurt-kun
Geen matches
Weekly... Me bad. Je hebt gelijk man. Bedankt.PowerFlower schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 09:42:
Dat hangt er vanaf? De keuze is "not repeated", of als je wel wil herhalen, "daily", "workdays" (je kunt instellen welke dagen dat zijn), of "weekly" (voor een specifieke dag).
Werkt! dankje.Amiet01 schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 01:48:
[...]
hier de oplossing: je gaat met je mobiel naar www.tweakers.net. Je ziet dan onder het vakje navigatie een telefoon icoon. Kik daarop. Vervolgens kom je op een pagina waarbij je je browser moet kiezen. Kies dan gewoon de 1e: pc versie. Heb dit trouwens geschreven vanaf mn telefoon
Ik had logischerwijs verwacht dat een telefoon icoontje naar de mobiele site zou leiden. In dit geval dus ook naar de desktop site.. niet zo handig bedacht van tweakers
Heb twee dagen geleden ge-update naar Belle. Een hoop werk om alles weer te krijgen zoals ik gewend was of wil hebben, o.a. Swype was weer een hoop gedoe.
Een paar apps zijn verdwenen, waaronder Layar, BBC-RSS, Pixelpipe en nog een paar. Verder mis ik mijn oude WhatsApp chats en alle bewaarde artikelen uit de Telegraaf.
Ben tot mijn spijt ook alle tags uit Shazam kwijt, of heeft iemand daar nog een oplossing voor?
Een paar apps zijn verdwenen, waaronder Layar, BBC-RSS, Pixelpipe en nog een paar. Verder mis ik mijn oude WhatsApp chats en alle bewaarde artikelen uit de Telegraaf.
Ben tot mijn spijt ook alle tags uit Shazam kwijt, of heeft iemand daar nog een oplossing voor?
- bwt
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 05-03 14:37
verplaatst zich op een GSX750F
:strip_icc():strip_exif()/u/2637/moto.jpeg?f=community)
Geen matches
Ik loop tegen iets vreemds aan.
Ik heb gister een stuk of wat foto's en video's gemaakt.
Ze staan ook op mijn mobiel als ik ze met de galerij bekijk.
In de app heb ik ingesteld dat ze op F: geplaatst moeten worden maar kan ze in geen folder terug vinden....
Alleen de foto's van voor de update naar belle kan ik terug vinden.
Worden de foto's nu op een andere plek opgeslagen of zo?
[edit]
Ja, dus.
Niet langer onder de folder afbeeldingen of videos maar onder DCIM\100NOKIA.
Ze worden nu op duidelijkere manier opgeslagen: 2012-02-10-001
jaar-maand-dag-volgnummer.jpg/mp4
In de app heb ik ingesteld dat ze op F: geplaatst moeten worden maar kan ze in geen folder terug vinden....
[edit]
Ja, dus.
[ Voor 20% gewijzigd door bwt op 11-02-2012 17:12 ]
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
De naam had je ook zelf kunnen veranderen in de settingsbwt schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 17:04:
Ik loop tegen iets vreemds aan.
[edit]
Ja, dus.
Ik heb ze wel liever in mappen per maand.
Ik was wp7 na 1 week al spuugbeujoi-c schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 09:49:
[...]
Bovendien mist er op WP gewoon nog teveel functionaliteit. (zoiets simpels als het instellen van profielen kan al niet) De tiles zijn leuk, maar op den duur wordt dat ook saai.

- bwt
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 05-03 14:37
verplaatst zich op een GSX750F
:strip_icc():strip_exif()/u/2637/moto.jpeg?f=community)
Geen matches
* bwt tooXmasjos schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 17:30:
[...]
De naam had je ook zelf kunnen veranderen in de settings
Ik heb ze wel liever in mappen per maand.
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
Verwijderd
Geen matches
Ook ik ben over naar Belle en constateer dat ik geen SMS meer binnen krijg. Heb een aantal mensen gevraagd mij te sms'en maar zonder resultaat. Ik ben benieuwd of er nog andere mensen zijn die hier last van hebben.
Verwijderd
Geen matches
simkaart even in een andere phone stoppen, daarna weer in je eigen.. zou dan weer moeten werken..Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 21:09:
Ook ik ben over naar Belle en constateer dat ik geen SMS meer binnen krijg. Heb een aantal mensen gevraagd mij te sms'en maar zonder resultaat. Ik ben benieuwd of er nog andere mensen zijn die hier last van hebben.
Nog meer balen, na installatie Belle, krijg ik mijn N8 camera niet meer aan het werken! Verder is het volume naar de parotcarkit een heel stuk zachter en bijna niet meer te verstaan. Wie heeft hier al een oplossing voor?
Ik kreeg ook een foutmelding van de camerasoftware maar na een reboot van het toestel was dat over.ruudns schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 22:47:
Nog meer balen, na installatie Belle, krijg ik mijn N8 camera niet meer aan het werken! Verder is het volume naar de parotcarkit een heel stuk zachter en bijna niet meer te verstaan. Wie heeft hier al een oplossing voor?
Van de slechte verstaanbaarheid met de Parrot heb ik helaas ook last. Wat een drama.
Het afgelopen jaar was ik vreselijk blij dat ik altijd zo'n fantastisch geluid had in de auto en mensen nauwelijks doorhadden dat ik via de carkit sprak.
Nu zit ik te schreeuwen in de microfoon en moet uiteindelijk een parkeerplaats opzoeken om met de hand terug te bellen.
Verwijderd
Geen matches
Als ik normaal een foto nam, kreeg je daarna de vastgelegde foto te zien met een symbooltje eronder, waarmee je de foto kon uploaden naar facebook of twitter. Die is verdwenen. Als je naar 'Galerij" gaat, zie ik hem wel, maar als je daar op klikt, krijg ik de melding 'functie wordt niet ondersteund'. Hebben meer mensen daar last van? (nu upload ik foto's via fmobi, maar vind dit wat omslachtig)
Ja dat is mij ook al opgevallen.. Ik zit met dat zelfde probleem.
Als ik op het "share" icoontje druk krijg ik dus ook 'functie wordt niet ondersteund' te zien. Erg balen is dat.
Als ik op het "share" icoontje druk krijg ik dus ook 'functie wordt niet ondersteund' te zien. Erg balen is dat.
Ligt aan de nieuwe social update. Is een bugSpitfireNL schreef op zondag 12 februari 2012 @ 12:11:
Ja dat is mij ook al opgevallen.. Ik zit met dat zelfde probleem.
Master_A
misschien al gemeld maar voor de genen die problemen hebben met inloggen met spotify:
je moet de eerste keer via wifi inloggen.. via 3g gaat om een of andere onverklaarbare reden niet.
verder vind ik de camera een stuk minder dan met anna.
vooral 's avonds lijkt er een stuk meer ruis in de foto's te zitten.
je moet de eerste keer via wifi inloggen.. via 3g gaat om een of andere onverklaarbare reden niet.
verder vind ik de camera een stuk minder dan met anna.
vooral 's avonds lijkt er een stuk meer ruis in de foto's te zitten.
Is er nog een simpele manier om te zien hoever je accuniveau er werkelijk in zit?
Voorheen klikte je op het accusymbool en kreeg je een percentage te zien.
Tevens kon je daar snel de energiespaarstand inschakelen.
Accupercentage weet ik niet, maar energiespaarstand kan je inschakelen als je één keer op de powerknop klikt en dan in het menu wat verschijnt.Notaname schreef op zondag 12 februari 2012 @ 14:41:
Is er nog een simpele manier om te zien hoever je accuniveau er werkelijk in zit?
Remember what the dormouse said
http://store.ovi.com/cont...?clickSource=search&pos=1Notaname schreef op zondag 12 februari 2012 @ 14:41:
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Hier de x7 ook geupdate naar de Belle en nog geen gekkigheid tegen gekomen, draait prima zo.
Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022
Welke Parrot carkit heb je? Ikzelf beschik over een Parrot CK3200 LS en stond op het punt mijn N8 de Belle-update te geven. Nu maar even wachten dus. Mijn baas heeft ook een N8, maar dan met Belle. Ik zal morgen eens proberen zijn N8 op mijn carkit aan te sluiten. De resultaten hoor je van mij.Notaname schreef op zondag 12 februari 2012 @ 10:52:
[...]
Ik kreeg ook een foutmelding van de camerasoftware maar na een reboot van het toestel was dat over.
Van de slechte verstaanbaarheid met de Parrot heb ik helaas ook last. Wat een drama.
Het afgelopen jaar was ik vreselijk blij dat ik altijd zo'n fantastisch geluid had in de auto en mensen nauwelijks doorhadden dat ik via de carkit sprak.
Nu zit ik te schreeuwen in de microfoon en moet uiteindelijk een parkeerplaats opzoeken om met de hand terug te bellen.
Hmm, dat ziet er inderdaad wel aardig uit. Niet zozeer die widget want daar ben ik wel een beetje klaar mee. Die vreten echt je accu leeg. Vooral dat "Mijn locatie" en "Plaatsen in de omgeving" van Maps.
Maar de auto-powersafe functie van deze app lijkt mij ideaal.
Ik zal hem eens installeren.
Verwijderd
Ik heb de simkaart in een andere telefoon gestopt. Op die telefoon krijg ik wel mijn SMS'en binnen. Vervolgens weer in mijn N8 gestopt. Opnieuw opgestart maar krijg geen SMS meer binnen.Kent iemand dit probleem?Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 21:19:
[...]
simkaart even in een andere phone stoppen, daarna weer in je eigen.. zou dan weer moeten werken..
- Geurt-kun
Geen matches
Heb je OVI Sociale Netwerken al geactiveerd? Bij mij werkt het perfect.Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2012 @ 11:42:
Als ik normaal een foto nam, kreeg je daarna de vastgelegde foto te zien met een symbooltje eronder, waarmee je de foto kon uploaden naar facebook of twitter. Die is verdwenen. Als je naar 'Galerij" gaat, zie ik hem wel, maar als je daar op klikt, krijg ik de melding 'functie wordt niet ondersteund'. Hebben meer mensen daar last van? (nu upload ik foto's via fmobi, maar vind dit wat omslachtig)
Ik mis mijn oude vertrouwde Nokia Nostalgia.aac ringtone.
Goed plan.Poeh schreef op zondag 12 februari 2012 @ 15:36:
[...]
Welke Parrot carkit heb je? Ikzelf beschik over een Parrot CK3200 LS en stond op het punt mijn N8 de Belle-update te geven. Nu maar even wachten dus. Mijn baas heeft ook een N8, maar dan met Belle. Ik zal morgen eens proberen zijn N8 op mijn carkit aan te sluiten. De resultaten hoor je van mij.
Zelf heb ik een CK3100 LCD en een CK3000 Evolution.
Tot op heden geen problemen met ''Belle'' ziet er gelikt uit, werkt soepel en snel, en een goede interface die zeer gebruiksvriendelijk is. Ik heb alles alleen even aangepast naar mijn smaak (andere achtergronden e.d) maar voor de rest niks op aan te merken dusver.
Alles werkt prima.
Alles werkt prima.
Gelikt? Dan heb jij een andere Belle dan ik, dat lijkt echt nergens op, widgets die qua formaat niet bij elkaar passen, de kleuren lijken nergens op, dat hebben ze alleen maar gedaan om te laten zien hoe mooie kleurtjes die schermen kunnen weergeven, het lijkt wel een my first Sony speelgoedding.
Ik heb SPB mobile shell geinstalleerd op mijn E7, en nu ziet het er wel mooi uit, kost wel 9 euro maar dan heb je ook wat.
Ik heb SPB mobile shell geinstalleerd op mijn E7, en nu ziet het er wel mooi uit, kost wel 9 euro maar dan heb je ook wat.
Ik miste de snelle toegang tot batterijbesparing (op batterijtje klikken en batterijbesparing selecteren), dus heb ik voor € 1,10 de PSM Switcher gedownload. Werkt wel goed. Je zet het als snelkoppeling op het scherm en door erop te klikken activeer/deactiveer je batterijbesparing.
Ik vind het er prima uitzien op mn N8. Alleen de achtergronden gewisseld ( http://images.dailymobile...-wallpaper-08-210x375.jpg )Bierkameel schreef op zondag 12 februari 2012 @ 17:34:
Gelikt? Dan heb jij een andere Belle dan ik, dat lijkt echt nergens op, widgets die qua formaat niet bij elkaar passen, de kleuren lijken nergens op, dat hebben ze alleen maar gedaan om te laten zien hoe mooie kleurtjes die schermen kunnen weergeven, het lijkt wel een my first Sony speelgoedding.
Ik heb die shell hier voor gebruikt.
Ik vondt het ook wel vreemd, je hebt wel een dropdown menu (van boven naar beneden) leek me wel zo handig dat de batterij spaarstand in dat menuutje geregeld kan worden.. beetje jammer.joi-c schreef op zondag 12 februari 2012 @ 17:34:
Ik miste de snelle toegang tot batterijbesparing (op batterijtje klikken en batterijbesparing selecteren), dus heb ik voor € 1,10 de PSM Switcher gedownload. Werkt wel goed. Je zet het als snelkoppeling op het scherm en door erop te klikken activeer/deactiveer je batterijbesparing.
Maar als je 1x op de uitknop drukt boven, kan je hem vanuit daar activeren, ga ik geen app voor kopen in ieder geval, druk wel op die knop boven
[ Voor 26% gewijzigd door iNFiNiTY- op 12-02-2012 18:31 ]
Mijn headset (en andere koptelefoons en oordopjes) werkt niet meer. Nu dacht ik gister dat het kwam omdat ik in het water gevallen was (
) maar ik lees op internet dat meer mensen dit hebben na de update naar Belle. Iemand hier daar ook last van?
Ik kan nog nergens een oplossing vinden in ieder geval.
Delight 4.0 te verwachten aanstaande week (en anders sowieso voor 26 feb)
Master_A
- Geurt-kun
Geen matches
In de eerste instantie lukte mij het niet vanuit de widget Automodus, maar later vanuit het telefoonmenu wel.notorious_roy schreef op zondag 12 februari 2012 @ 19:12:
Mijn headset (en andere koptelefoons en oordopjes) werkt niet meer. Nu dacht ik gister dat het kwam omdat ik in het water gevallen was () maar ik lees op internet dat meer mensen dit hebben na de update naar Belle. Iemand hier daar ook last van?
Ook daar gebeurde niets. Ik heb Belle maar opnieuw geïnstalleerd en nu werkt het wel. Vreemd op zich, maar goed. Vooral vervelend omdat ik al m'n apps weer moest installeren.Geurt-kun schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:23:
[...]
In de eerste instantie lukte mij het niet vanuit de widget Automodus, maar later vanuit het telefoonmenu wel.
Verwijderd
Geen matches
Iemand enig idee wat die omcirkelde app is? Die in het Russisch o.i.d., beetje vreemd toch?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2012 22:23 ]
Verwijderd
Geen matches
ik heb ook een ck3100 en heb het net even getest, alles werkt zoals het zou moeten.Notaname schreef op zondag 12 februari 2012 @ 16:09:
[...]
Goed plan.
Zelf heb ik een CK3100 LCD en een CK3000 Evolution.
Geen probleem met het volume gevonden.
Ik heb wel toevallig 2 weken terug de nieuwste firmware in de parrot geflashed, misschien is dat de oplossing?.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2012 06:10 ]
Heb je toevallig de Weer widgetVerwijderd schreef op zondag 12 februari 2012 @ 22:17:
Iemand enig idee wat die omcirkelde app is? Die in het Russisch o.i.d., beetje vreemd toch?
[afbeelding]
Sinds de upgrade naar Belle op mijn N8 heb ik wel het gevoel dat het net wat soepeler draait. Ik heb ook gemerkt dat mijn batterij sneller leeg gaat, heeft iemand van jullie dit ook?
Ik vind Belle een behoorlijk vooruitgang. Helaas heeft dit wel zijn tol: de batterij gaat amper nog een dag mee. Ik vermoed dat dit komt omdat een optie voor het aanzetten van WIFI alleen wanneer een verbinding nodig is ontbreekt. Nu staat deze permanent aan, en scant hij volgens mij ook continu af naar andere WIFI netwerken. De Nokie Battery Monitor geeft aan dat ongeveer 90% wordt gebruikt door "Background".Bjornmeijer935 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:27:
Sinds de upgrade naar Belle op mijn N8 heb ik wel het gevoel dat het net wat soepeler draait. Ik heb ook gemerkt dat mijn batterij sneller leeg gaat, heeft iemand van jullie dit ook?
Nog een tip: installeer de nieuwe Nokia Maps 2.0 (beta). Hierin kan je de favorieten tenminste synchroniseren. In een andere versie is dit onmogelijk.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Ja dat was me ook al opgevallen. Geen mogelijkheid meer om wlan scanning uit te zetten.....
naar zelfs ook geen mogelijkheid meer om "gebruik alleen bekende wlan's" aan te zetten.
Dus als je een keer in de buurt komt van een onbeveiligd netwerk verbind je N8 automatisch en worden al je gegevens over dat onbeveiligd netwerk verzonden? Liever niet.... Ik hoop dat het niet klopt wat ik nu zeg!
naar zelfs ook geen mogelijkheid meer om "gebruik alleen bekende wlan's" aan te zetten.
Dus als je een keer in de buurt komt van een onbeveiligd netwerk verbind je N8 automatisch en worden al je gegevens over dat onbeveiligd netwerk verzonden? Liever niet.... Ik hoop dat het niet klopt wat ik nu zeg!
Ik had hier zelf last van bij de de update naar Anna. Als je een oudere SIM-kaart hebt moet je een nieuwe aanvragen bij je provider. Toen ik zelf een nieuwe SIM kaart kreeg was het probleem weg. Nieuwe SIM kaart ontvangen duurde 2 a 3 dagen bij mij (Vodafone).Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2012 @ 15:56:
[...]
Ik heb de simkaart in een andere telefoon gestopt. Op die telefoon krijg ik wel mijn SMS'en binnen. Vervolgens weer in mijn N8 gestopt. Opnieuw opgestart maar krijg geen SMS meer binnen.Kent iemand dit probleem?
Volgens mij is dit inderdaad de app 'Weer' van Nokia. Ik kwam het ook tegen op mijn telefoon en in de App manager in Netqin staat het dus met Russische letters. Het heeft echter het icoontje van de Nokia 'Weer' App en bij Vendor staat 'Nokia'.Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2012 @ 22:17:
[afbeelding]
Ik zit nog te twijfelen of ik zal flashen. Ik heb nog wat vraagjes:Amiet01 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 19:32:
Delight 4.0 te verwachten aanstaande week (en anders sowieso voor 26 feb)
- Ontvang ik dan nog toekomstige updates?
- Kan ik als ik zou willen dan nog terug naar de officiële software?
Zat ik ook al aan te denken. Hoe werkt dat eigenlijk?Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2012 @ 22:17:
[...]
ik heb ook een ck3100 en heb het net even getest, alles werkt zoals het zou moeten.
Geen probleem met het volume gevonden.
Ik heb wel toevallig 2 weken terug de nieuwste firmware in de parrot geflashed, misschien is dat de oplossing?.
Het updateprogramma van Parrot op je notebook installeren, dit starten een BT verbinding maken terwijl je ook een wifi verbinding hebt met het internet?
Ik heb het tegenovergestelde ik gebruik geen monitor programmas e.d. en ik vind dat de batterij (tot nu toe) iets langer meegaat dan daarvoor.wcduck schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:41:
[...]
Ik vind Belle een behoorlijk vooruitgang. Helaas heeft dit wel zijn tol: de batterij gaat amper nog een dag mee. Ik vermoed dat dit komt omdat een optie voor het aanzetten van WIFI alleen wanneer een verbinding nodig is ontbreekt. Nu staat deze permanent aan, en scant hij volgens mij ook continu af naar andere WIFI netwerken. De Nokie Battery Monitor geeft aan dat ongeveer 90% wordt gebruikt door "Background".
Nog een tip: installeer de nieuwe Nokia Maps 2.0 (beta). Hierin kan je de favorieten tenminste synchroniseren. In een andere versie is dit onmogelijk.
Belle is zeker een vooruitgang en verbetering.
Ik had dat ook al gezien ja, ik heb wifi ook uitgeschakeld omdat ik normaal altijd mijn internet abonnement gebruikt, ik merk helaas geen verschil hierin.wcduck schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:41:
[...]
Ik vind Belle een behoorlijk vooruitgang. Helaas heeft dit wel zijn tol: de batterij gaat amper nog een dag mee. Ik vermoed dat dit komt omdat een optie voor het aanzetten van WIFI alleen wanneer een verbinding nodig is ontbreekt. Nu staat deze permanent aan, en scant hij volgens mij ook continu af naar andere WIFI netwerken. De Nokie Battery Monitor geeft aan dat ongeveer 90% wordt gebruikt door "Background".
* Ja, als het versie nummer van de software hoger is dan de geïnstalleerde zal het door Nokia suite worden herkend en worden geüpdate. Apps worden apart voorzien van updates.joi-c schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:03:
[...]
Ik zit nog te twijfelen of ik zal flashen. Ik heb nog wat vraagjes:
- Ontvang ik dan nog toekomstige updates?
- Kan ik als ik zou willen dan nog terug naar de officiële software?
* Ja, je kunt terug naar de officiele software. Daar is wel een aparte manier voor, maar dat wordt uitgelegd op o.a. n8deligt.blogspot.com.
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Ik wacht nog even op 4.0 (die komt binnenkort toch?)
Super! Dank je wel. Ik wacht ook op Delight 4.0.Reaper.JA2 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:49:
[...]
* Ja, als het versie nummer van de software hoger is dan de geïnstalleerde zal het door Nokia suite worden herkend en worden geüpdate. Apps worden apart voorzien van updates.
* Ja, je kunt terug naar de officiele software. Daar is wel een aparte manier voor, maar dat wordt uitgelegd op o.a. n8deligt.blogspot.com.
Verwijderd
Geen matches
Je kan al voordat je verbinding maakt met de parrot via BT de firmware downloaden, dan kan je zonder wifi verbinding de parrot updaten.Notaname schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:23:
[...]
Zat ik ook al aan te denken. Hoe werkt dat eigenlijk?
Het updateprogramma van Parrot op je notebook installeren, dit starten een BT verbinding maken terwijl je ook een wifi verbinding hebt met het internet?
Hier vind je de handleiding: http://www.parrot.com/nl/...300ck3500/software-update
Verwijderd
Geen matches
ik lees op de nokia site bij Belle: "En de widgets zijn niet alleen handiger, ze zijn ook opnieuw vormgegeven en bieden keuze uit vijf verschillende groottes"
Hoe kan ik de grootte veranderen of instellen. Ik heb Delight Belle 3.9
Verwijderd
Geen matches
Kan niet...ook niet met officiele Belle...Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:42:
ik lees op de nokia site bij Belle: "En de widgets zijn niet alleen handiger, ze zijn ook opnieuw vormgegeven en bieden keuze uit vijf verschillende groottes"
parrot CK3100 geluids volume hoger gezet op de carkit zelf via Instellingen, Volume.
Mijn camera doet het echter nog steeds niet, ook niet na de zoveelste herstart
Mijn camera doet het echter nog steeds niet, ook niet na de zoveelste herstart
Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic