robertwebbe schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 09:44:
Ik heb ook een Slingbox (Solo) en dat gaat niet werken op de
N8. Op
het forum van Slingmedia zie je ook dat talloze mensen zich hierover beklagen maar dat de algemene teneur is dat er geen update meer uit zal komen voor Symbian. De reden hiervoor is dat Nokia in de US bij lange niet zo populair is als in Europa en dat de ontwikkel afdeling hun tijd liever besteed aan andere (Amerikaans) populaire platformen zoals iOS, Android, Windows Phone 7, BlackBerry en Palm OS.
....
Robert ik was de topic starter op dat forum (Folkert) over de
N8. Mijn draadje werd gesloten omdat je blijkbaar daar niet mag discussieren over toekomstige versies van de slingplayer. Nogal kinderachtig. Ik had de truc van de muis al gelezen, ga het toch maar proberen.
Ik heb voor 100 euro de Gpad G10 gekocht, een 7 inch android 2.1 tablet. Hierop heb ik de android slingplayer geinstalleerd en dat werkt top. Maar ik zou het heel graag op de
n8 zien want die heb ik immers altijd bij mij.
Het is waar dat de makers meer tijd besteden aan Iphone en Android, misschien is het toch een verkeerde keuze geweest van Nokia om door te gaan met een eigen besturingssysteem. Goede kans dat er in de toekomst nog wel een mogelijkheid komt om het toestel te flashen en Android erop te zetten.
---edit---
Ik heb een muis aangesloten, kan nu wel wat velden invullen maar niet de radiobutton veranderen (inloggen met id of via ipadres) of onderaan aanvinken dat ik het admin wachtwoord wil gebruiken.
Een keyboard aansluiten lukt niet, Robert kan je dat bevestigen?
[
Voor 8% gewijzigd door
Folkifoon op 28-12-2010 15:08
]