Update BES Server geeft SQL error

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-07 15:14
Zodra ik de BES Express (Blackberry Enterprise server) probeer te updaten van 4.1.6 MR4 naar 4.1.7 dan krijg ik de volgende error, aan het begin van de database update stap: "Your database environment must be Microsoft SQL Server 2000 SP3a or later".

De database server is een MS SQL 2008 server (geen express editie) dus hij is wel degelijk nieuwer als 2000.
De database server draait overigens op een andere server dan de BES server.

Zoeken op internet is me niet gelukt aangezien ik dan alleen maar meldingen krijg wat de requirements zijn en niet als error melding.

Hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor ?

Je kan het doen, Je kan het laten of je kan het laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
Compatability chart al bekeken?

Vanaf versie 5.0.1 wordt ie ondersteund. Oplossing, versie 5.0.1 aanschaffen. ;)

Of draaide je huidige server ook al op 2008?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

probeer anders eens je compatibilty level van je database op SQL 2005 te zetten, dat wil ook nog wel es helpen (wel eerst backuppen natuurlijk :p )

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-07 15:14
wasted247 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 15:20:
Compatability chart al bekeken?

Vanaf versie 5.0.1 wordt ie ondersteund. Oplossing, versie 5.0.1 aanschaffen. ;)

Of draaide je huidige server ook al op 2008?
De huidige versie draait er op dit moment ook al op en volgens degene die hem geinstalleerd heeft, heeft hij ook geen melding op ontvangen tijdens de installatie.

Je kan het doen, Je kan het laten of je kan het laten doen.