Dump
[ Voor 103% gewijzigd door HollowGamer op 01-08-2012 13:29 ]
[ Voor 103% gewijzigd door HollowGamer op 01-08-2012 13:29 ]
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Wat heb je zoal geprobeerd dan?We hebben het hier met een aantal programma's geprobeerd, maar het lukte niet zonder Administrator-account.
Money for nothin' and your chicks for free
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
[ Voor 99% gewijzigd door HollowGamer op 27-11-2012 15:17 ]
[ Voor 98% gewijzigd door HollowGamer op 01-08-2012 13:29 ]
LOL, mod heeft topic verplaat naar: Serversoftware en Windows ServersHollowGamer schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:45:
[...]
@alt-92: SWS? Kun je me dat eens voluit spellen?
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Psst.. Serversoftware en Windows ServersHollowGamer schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:45:
[...]
Dat varieert van grote tot kleine programma's.
Niet elk programma hoeft niet geüpdatet te worden, maar het is altijd beter vanuit security uitzicht.
Ik weet er nog niet zoveel van, maar die instellingen hebben we misschien over het hoofd gezien,
@alt-92: SWS? Kun je me dat eens voluit spellen?
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
SCCM is een apart pakket wat je kan aanschaffen. Info - > http://www.microsoft.com/...onfiguration-manager.aspxHollowGamer schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:37:
[...]
Ik heb wat meer gelezen over SCCM, zit dat ook in Windows Server 2003? Werkt het goed? Wat is er mogelijk?
Verwijderd
Misschien is een titelfix ook geen overbodige luxe, als ik naar de titel kijk zou ik zeggen dat de TS een probleem heeft met windows updates die wel gedownload worden en niet installeren.alt-92 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:34:
Tikje naar SWS.
En ga eens goed je Windows Update Group policies nakijken?
Waarom zoek je dat niet in de aanwezige produktdocumentatie op wat de vereisten zijn ?HollowGamer schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:37:
Ik heb wat meer gelezen over SCCM, zit dat ook in Windows Server 2003? Werkt het goed? Wat is er mogelijk?
[ Voor 5% gewijzigd door alt-92 op 27-04-2010 14:04 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq