Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste bezoeker van Gathering of Tweakers,

Ik kan mij voorstellen dat er onder lezers van dit forum geen sterke beeldvorming bestaat over accountants.
Heb je echter wel een mening over accountants geef ik je bij deze de mogelijkheid je stem te doen gelden.
Als student accountancy aan het begin van mijn carriere vraag ik mij af hoeveel vertrouwen het maatschappelijk verkeer (waaronder iedereen die wel eens gebruik maakt van een jaarverslag) in de accountant heeft. Om dit inzichtelijk te maken heb ik een enquete opgezet.

Ik verzoek je bij deze 5 minuten van je tijd te investeren in mijn onderzoek. Naast het feit dat je mij een grote dienst bewijst, kan de enquete verhelderend werken. De vragen gaan over enkele van de belangrijkste discussiepunten binnen het accountantsberoep.

Klik *knip* voor de enquete.

Resultaten kunnen op verzoek worden verstrekt (mail naar enquete-vertrouwen@hotmail.com).
Om een beetje on-topic te blijven beantwoord ik ook graag vragen over solliciteren/stage lopen bij een Big Four accountantsorganisatie.

Alvast bedankt voor je deelname!

Joeri

ps. moderator, deze enquete dient geen commerciele doeleinden. Ik neem aan dat de thread open kan blijven.

[ Voor 2% gewijzigd door Rukapul op 27-04-2010 12:31 ]

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:45
Hoi,

Welkom op GoT. Zoals je in het Het algemeen beleid etc. had kunnen lezen is het op GoT niet toegestaan om zonder toestemming vooraf enquetes te plaatsen. Ik sluit daarom dit topic.

Dit topic is gesloten.