Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Daar ben ik in principe op tegen; het is nogal vreemd om dergelijke restricties in te bouwen waarmee je mensen die willen reageren op een blogpost verward omdat ze in feite daar niets met Tweakers.net te maken hebben. De kans dat een door een anonieme reageerder opgegeven naam al bestaat als geregistreerde Tweakers.net gebruiker is natuurlijk behoorlijk groot.
Op dit moment worden reacties gepost door een geregistreerde en ingelogde gebruiker al voorzien van een
-icon. Als die er niet bij staat dan gaat het dus om een 'anonieme' reactie.
Op dit moment worden reacties gepost door een geregistreerde en ingelogde gebruiker al voorzien van een
Intentionally left blank
Ah daar heb je gelijk in, zo had ik het nog niet bekeken.
Dankje voor je reactie en voor de uitleg van het poppetje
Dankje voor je reactie en voor de uitleg van het poppetje
Mensen letten niet snel op zo'n poppetje en het kan natuurlijk best dat iemand niet in wil loggen (publieke computer bijvoorbeeld), maar wel wil reageren. Ik vind het zo'n gek idee nog niet, maarja, wie ben ik
The devil is in the details.
Je zou dan eerder moeten denken aan een mogelijkheid voor gebruikers om hun nick specifiek voor gebruik op de Tweakblogs te 'locken' - daarmee sluit je dan niet gelijk 300K+ namen uit.
Intentionally left blank
Dat is wel interessant, iets in de richting van 'ik wil mijn username niet toelaten op een reactie in een blogpost'.
Of mischien naast het plaatje er duidelijk achter/bij te zetten (ongeregistreerd) of (anoniem)
Dat het dus iets wordt alla:
Door Sanderev66 (anoniem), maandag 26 april 2010 21:42
Want ik ben er ook al wel eens ingetrapt, en als je puur naar de header kijkt mist er wel een plaatje, maar er is niets om aan te geven dat de reageerder anoniem reageert op het ontbreken van een plaatje na. En dat is een redelijk subtiel verschil dat niet iedereen meteen opvangt.
Dat het dus iets wordt alla:
Door Sanderev66 (anoniem), maandag 26 april 2010 21:42
Want ik ben er ook al wel eens ingetrapt, en als je puur naar de header kijkt mist er wel een plaatje, maar er is niets om aan te geven dat de reageerder anoniem reageert op het ontbreken van een plaatje na. En dat is een redelijk subtiel verschil dat niet iedereen meteen opvangt.
[ Voor 42% gewijzigd door Kees op 28-04-2010 15:51 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Pagina: 1