[Outlook 2007] Zoeken in meerdere agenda's

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logtie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:15
Mede-auteur:
  • killerbeast
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-03 15:14

killerbeast

Ik heb een enorme vervelende vraag waar ik al een poosje tegen aan hik. Als bedrijf zijnde gebruiken wij exchange met outlook 2007. Er wordt veelal gebruik gemaakt van gedeelde agenda's. Nu is mijn vraag:

Is het mogelijk te zoeken door meerdere gedeelde agenda's? Heb al heel wat geprobeerd maar standaard zit deze mogelijkheid volgens mij niet in outlook 2007. Is er eventueel een plugin voor beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbeast
zacht kickje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbeast
Niemand die hier een oplossing voor weet? :-( :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:50
Probeer eens: http://www.xobni.com/xobni-plus

Calender zoeken zit wel alleen in de plus = betaal versie.
Verder erg fijne tool die ik al enige tijd gebruik.

EDIT:

Dit is wat de options in mijn Xobni free zegt:
http://88.159.207.130/xobni.jpg

Onderste tekstje

[ Voor 27% gewijzigd door KnoxNL op 10-05-2010 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Boven je lijst van Calendars in de Calendar Navigation (CTRL+2) zie je "All Calendar Items" staan. Klik hierop en doe je zoekopdracht.

Als je op het pijltje naar beneded drukt naast "All Calendar Items" kun je selecteren in welke Calendars gezocht moet worden.

Eventueel moet je je Cached Exchange Mode instellingen aanpassen zodat ook gedeelde mappen gecached worden, want anders krijg je problemen met het indexeren.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Vergeet ook niet om op een Windows XP of Vista machine WDS 4.0 te installeren, maar daar geeft outlook ook wel een melding over als deze mist. Windows Desktop Search komt met windowsupdate mee :)

Welke exchangeversie overigens? Serverside kan ook het een en ander geindexeerd, verschilt alleen nogal per versie.

[ Voor 23% gewijzigd door sanfranjake op 10-05-2010 18:45 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbeast
Roady81 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 17:27:
Boven je lijst van Calendars in de Calendar Navigation (CTRL+2) zie je "All Calendar Items" staan. Klik hierop en doe je zoekopdracht.

Als je op het pijltje naar beneded drukt naast "All Calendar Items" kun je selecteren in welke Calendars gezocht moet worden.

Eventueel moet je je Cached Exchange Mode instellingen aanpassen zodat ook gedeelde mappen gecached worden, want anders krijg je problemen met het indexeren.
Het gaat hierbij wel op gedeelde agenda's. Als ik bijvoorbeeld een zoek opdracht vrij doe word alleen in mijn agenda weergegeven op welke dagen vrij staat, Maar niet in welke andere gedeelde agenda's dat staat. Hoe krijg je het dan voor elkaar dat hij de agenda's weergeeft waarin het woord vrij staat?
Pagina: 1