Oké, oké, ik ben een beetje teleurgesteld. Geef ik iedereen een start en
alle ruimte om een DPCH te posten en toch alleen maar lurkers op de nachtvogel-site. Tenminste, dat neem ik aan want er is dus
geen DPCH gepost.
Dit was niet de afspraak crunchende mede-DPC'ers... Maar goed, dan doe ik het wel weer hoor.
Vandaag zien we dat Team ColdFusion substantieel meer output had dan normaal, iets te vieren mannen? Ook heeft Evo155 weer lekker wat output, heb je de flushknop weer gevonden? Ik wel overigens, maar dat was niet crunch-technisch.
Qua interessante statistieken, EliteHackers.info haalt Graasland in maar laatst genoemde zal vast nog wel wat in de buffers hebben steken. Ted en Roel haalt Tinkerer in, volgens mij was dit gisteren andersom... Goed bezig mannen!
Verder wil ik arie nog feliciteren met zijn mijlpaal van 11 nogwat (is het nu P?), vooral doorgaan!
[OGR-27] hitparade van 26 april 2010 Mijlpalen |
| Arie | 11.000.000 |
LedenFlushers: 26/119 = 21.8%
Geen nieuwe leden
Meer informatieOGR-27 projectpagina op
WDO*** suggesties voor een DPCH? ***bron
[
Voor 100% gewijzigd door
Xaverius op 29-04-2010 23:14
]