Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ben nu al 2 avonden bezig om het voor elkaar te krijgen om films vanaf mijn PC naar mijn Nokia N96 te streamen via WLAN. Ik heb al verschillende softwaretools geprobeerd, maar wat ik ook doe, het gaat niet.

Even een overview van de situatie:

Telefoon: Nokia N96, Softwareversie 20.050.205.7
PC: Windows 7 Ultimate x64 met Linksys WUSB600N USB adapter
WLAN router: Linksys WRT320N met DD-WRT build 13575M (big)

Ik heb mijn WLAN op 2.4Ghz ingesteld en ik heb uPNP geactiveerd.
Ik gebruik kanaal 3 in de "lower" configuratie bij 40Mhz kanaalbreedte (802.11n).
De netwerkmode staat wel op "mixed" dus als het goed is schakelt hij voor mijn N96 terug naar 802.11b/g (denk ik, ik weet niet of de N96 al 802.11n ondersteunt).
De firewall staat aan, maar ik denk dat dat niet zoveel uitmaakt, gezien het feit dat ik niet door de router heen hoef. De N96 is pingbaar vanaf de PC.

Internet doet het op de N96.
Ik krijg op de N96 onder "Eigen Media" het niet voor elkaar om de telefoon van "verborgen" af te halen, misschien dat dat het kan zijn (zo ja, hoe krijg ik dat voor elkaar?).

Wat ook een mogelijkheid is, dat is de thuisgroep van het netwerk wat door Windows 7 geregeld wordt, ik kan hiervoor nergens instellingen doen in de N96 en ik kan de N96 ook niet vinden in mijn netwerk-overview.

Heeft iemand hier misschien ervaring met streamen naar een N96 en zou diegene mij dat uit willen leggen?

Alvast bedankt! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die dit al ooit gedaan heeft? :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2010 21:59 ]